Takip et
Miray Baybars
Miray Baybars
Ege Üniversitesi İ.İ.B.F.
ege.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin sosyal ağ sitelerindeki reklamlara yönelik tutumlarının satınalma davranışları üzerine etkisi: Facebook örneği
İ Kazançoğlu, E Üstündağlı, M Baybars
932012
Collaborative Sustainability: Analyzing Economic and Social Outcomes in the Context of Cittaslow.
E Üstündağlı, M Baybars, EB Güzeloğlu
Business & Economics Research Journal 6 (1), 2015
422015
LİSANSLI SPOR ÜRÜNLERİNİN ALGILANAN DEĞER BİLEŞENLERİNİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ: TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK ÜÇ FUTBOL KULÜBÜNÜN İNCELENMESİ
İ Kazançoğlu, M Baybars
Doğuş Üniversitesi Dergisi 17 (1), 51-66, 2016
322016
Türkiye'de kadınların üniversiteler bağlamında yetki ve karar verme mekanizmalarına katılımı
NA AYYILDIZ ÜNNÜ, M Baybars, J Kesken
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 121-134, 2014
312014
Attitudes toward online shopping from the aspects of personal characteristics and shopping motive through a developing concept: Private shopping
M Baybars, E Ustundagli
International Journal of Business and Management Studies 3 (2), 201-210, 2011
252011
Niş pazarlara özgü glokal ürün stratejilerinin geliştirilmesi: Tchibo Türkiye örneği
İ Kazançoğlu, K Ventura, M Baybars, R TATLIDİL
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 12 (1), 67-82, 2011
122011
A new debate for Turkish physicians: e-detailing
K Ventura, M Baybars, AO Dedeoglu
Health Marketing Quarterly 29 (4), 362-377, 2012
112012
Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
M Baybars
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (Special Issue), 207-217, 2016
92016
BİR İKTİDAR ALANI OLARAK ÇEVRİMİÇİ GÖZETLEME VE İLGİLİ TÜKETİCİ TUTUMLARI
AÖ DEDEOĞLU, M BAYBARS
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 253-272, 2017
62017
Can in vitro meat be a viable alternative for Turkish consumers?
M Baybars, K Ventura, R Weinrich
Meat Science 201, 109191, 2023
52023
UNDERSTANDING NEW CONSUMERS THROUGH THE LENS OF A PROMISING MARKET SEGMENT: LOHAS
M BAYBARS, K VENTURA
New Communication Approaches in the Digitalized World, 468, 2020
52020
ANALYSIS OF MOTHERS'SELF-CONTROL OF SPENDING FOR THEIR OWN AND THEIR KIDS
M Baybars, A ÖZHAN-DEDEOĞLU
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 123-140, 2020
42020
ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE KARŞILAŞILAN ZORLUKLAR: İZMİR MERKEZLİ BİR SANAYİ İŞLETMESİ ÖRNEĞİ
C KARSLI, M BAYBARS, A CANDEMİR, E ZALLUHOĞLU
EGE STRATEJİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ 7, 205-218, 2016
42016
CROSS-BORDER ONLINE SHOPPING AND TURKISH CONSUMERS’CAUSES FOR HESITATION
M Baybars, M Tanyeri
International Journal of Emerging and Transition Economies (IJETE) 4 (1-2 …, 2011
32011
Mapping the intersections of sustainability, circular economy, and consumer behavior: A bibliometric review on food waste
M Baybars, FD Keskin, İ Kazançoğlu, Y Kazançoğlu
E3S Web of Conferences 408, 01005, 2023
12023
IMPACT OF INDIVIDUAL CULTURAL DIFFERENCES ON TV COMMERCIALS’EFFECTIVENESS
B Maral, M Baybars, G Bayraktaroğlu
International Journal of Emerging and Transition Economies 3 (2), 2010
12010
Kar Maksimizasyonu Temelli Üretim-Tutundurma Faaliyetleri Entegrasyonu: Bir İşletme Örneği
FD KESKİN, M BAYBARS
LAÜ Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 15-36, 0
1
NAVIGATING SUSTAINABILITY: EXPLORING THE INTERPLAY BETWEEN CONSUMER BEHAVIOR AND LOGISTICS
M BAYBARS, FD KESKIN
Economics and Administrative Sciences Modern Analysis and Researches, 39, 2023
2023
Consumptionscape of Turkish Feminist Mothers: Negotiations between Motherhood, Consumer Culture and Feminist Ideologies
M Baybars, A Özhan-Dedeoğlu
Istanbul Business Research 50 (1), 149-176, 2021
2021
BİR İKTİDAR ALANI OLARAK ÇEVRİMİÇİ GÖZETLEME VE TÜKETİCİ TUTUMLARI
AÖ DEDEOĞLU, M BAYBARS
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20