Takip et
Miray Baybars
Miray Baybars
Ege Üniversitesi İ.İ.B.F.
ege.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin sosyal ağ sitelerindeki reklamlara yönelik tutumlarının satın alma davranışları üzerine etkisi: Facebook örneği
İ Kazançoğlu, E Üstündağlı, M Baybars
International Journal of Economic and Administrative Studies 4 (8), 159-182, 2012
1032012
Collaborative Sustainability: Analyzing Economic and Social Outcomes in the Context of Cittaslow.
E Üstündağlı, M Baybars, EB Güzeloğlu
Business & Economics Research Journal 6 (1), 2015
442015
Türkiye'de kadınların üniversiteler bağlamında yetki ve karar verme mekanizmalarına katılımı
NA AYYILDIZ ÜNNÜ, M Baybars, J Kesken
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 121-134, 2014
402014
LİSANSLI SPOR ÜRÜNLERİNİN ALGILANAN DEĞER BİLEŞENLERİNİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ: TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK ÜÇ FUTBOL KULÜBÜNÜN İNCELENMESİ
İ Kazançoğlu, M Baybars
Doğuş Üniversitesi Dergisi 17 (1), 51-66, 2016
332016
Attitudes toward online shopping from the aspects of personal characteristics and shopping motive through a developing concept: Private shopping
M Baybars, E Ustundaglı
International Journal of Business and Management Studies 3 (2), 201-210, 2011
272011
Niş pazarlara özgü glokal ürün stratejilerinin geliştirilmesi: Tchibo Türkiye örneği
İ Kazançoğlu, K Ventura, M Baybars, R Tatlıdil
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 12 (1), 67-82, 2011
152011
A new debate for Turkish physicians: e-detailing
K Ventura, M Baybars, AO Dedeoglu
Health Marketing Quarterly 29 (4), 362-377, 2012
132012
Can in vitro meat be a viable alternative for Turkish consumers?
M Baybars, K Ventura, R Weinrich
Meat Science 201, 109191, 2023
122023
Nöropazarlama Araştırmalarının Sosyal Bilim Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
M Baybars
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (Special Issue), 207-217, 2016
122016
UNDERSTANDING NEW CONSUMERS THROUGH THE LENS OF A PROMISING MARKET SEGMENT: LOHAS
M BAYBARS, K VENTURA
New Communication Approaches in the Digitalized World, 468, 2020
6*2020
ANALYSIS OF MOTHERS'SELF-CONTROL OF SPENDING FOR THEIR OWN AND THEIR KIDS
M Baybars, A Özhan-dedeoğlu
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 123-140, 2020
52020
BİR İKTİDAR ALANI OLARAK ÇEVRİMİÇİ GÖZETLEME VE İLGİLİ TÜKETİCİ TUTUMLARI
AÖ DEDEOĞLU, M BAYBARS
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 253-272, 2017
5*2017
ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE KARŞILAŞILAN ZORLUKLAR: İZMİR MERKEZLİ BİR SANAYİ İŞLETMESİ ÖRNEĞİ
C KARSLI, M BAYBARS, A CANDEMİR, E ZALLUHOĞLU
EGE STRATEJİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ 7, 205-218, 2016
42016
CROSS-BORDER ONLINE SHOPPING AND TURKISH CONSUMERS’CAUSES FOR HESITATION
M Baybars, M Tanyeri
International Journal of Emerging and Transition Economies (IJETE) 4 (1-2 …, 2011
42011
Mapping the intersections of sustainability, circular economy, and consumer behavior: A bibliometric review on food waste
M Baybars, FD Keskin, İ Kazançoğlu, Y Kazançoğlu
E3S Web of Conferences 408, 01005, 2023
32023
Consumptionscape of Turkish Feminist Mothers: Negotiations between Motherhood, Consumer Culture and Feminist Ideologies
M Baybars, A Özhan-Dedeoğlu
Istanbul Business Research 50 (1), 149-176, 2021
22021
Kar Maksimizasyonu Temelli Üretim-Tutundurma Faaliyetleri Entegrasyonu: Bir İşletme Örneği
FD Keskin, M Baybars
LAÜ Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 15-36, 2015
12015
IMPACT OF INDIVIDUAL CULTURAL DIFFERENCES ON TV COMMERCIALS’EFFECTIVENESS
B Maral, M Baybars, G Bayraktaroğlu
International Journal of Emerging and Transition Economies 3 (2), 2010
12010
Decoding the Nexus: A Bibliometric Review on Sustainability, Circular Economy, and Consumer Food Waste
M Baybars, F Demircan Keskin, İ Kazançoğlu, Y Kazançoğlu
Sustainability 16 (11), 4408, 2024
2024
Attitudes Toward Anti-Consumption within the Clash of Pessimism and Materialism: A case of knowledgeable actors
M Baybars, E Üstündağlı-Erten
Routledge Handbook on Business and Management in the Middle East, 2024
2024
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20