Follow
Dr. Kübra ERDEN
Dr. Kübra ERDEN
Orta Doğu Teknik Üniversitesinde Öğretim Görevlisi
Verified email at metu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal medyanın sessizleştirme sistemi bağlamında değerlendirilmesi: Üniversite gençliği üzerine alan çalışması
K Erden
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
52017
The evaluation of social media within the context of the silencing system
K ERDEN
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (1), 308-322, 2019
22019
Design And Synthesis Of Triazene And Indole-Substituted Push–Pull Chromophores Via Click-Type Transformations: Effects Of Donor Groups On The Optoelectronic Properties
K ERDEN
Middle East Technical University, 2021
12021
Sosyal Paylaşım Ağlarında Bireyin Kendini Sunuş Biçimi Olarak Sanal Kimlik Oluşturma Üzerine Bir İnceleme
K Erden
EGE 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2022
2022
İletişim Teknolojilerinin Gelişimi Neticesinde Erken Çocukluk Döneminde Dijital Medya Okuryazarlığı Edinilmesinin Önemi
K Erden
EGE 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2022
2022
Sosyal Medya Uygulamaları Aracılığıyla Bireylerin Sosyal Görünüş Kaygısı Yaşaması Ve Öz Beğeni Algısının Dönüştürülmesi
K Erden
Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar-III, 433-444, 2022
2022
İdeoloji Bağlamında Küreselleşme Üzerinde Televizyonun Rolü Ve Önemi
K Erden
Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, 514-522, 2022
2022
Dijital İletişim Bağlamında Yapay Zekâ İle Oluşturulan Sanal Influencerlar
K Erden
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar - XI, 199-213, 2022
2022
SOSYAL MEDYADAKİ GÖZETİM UYGULAMALARININ BİLİNİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
T Mehmet, K ERDEN
Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi 6 (1), 63-77, 2021
2021
Sosyal medyanın gözetim aracı olarak kullanılması bağlamında Türkiye'deki banoptikon uygulamalarına yönelik bir araştırma
K Erden
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
2021
Kübra Erden
K Erden
2020
Türkçenin Anadili ve Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Gazete ve Televizyon Reklamlarından Yararlanma.
NB Takıl, NK Erden, K Erden
null, 2019
2019
Kadının Güzellik Bağlamında Televizyon Reklamlarındaki Temsili: Dove” Düşündüğünden Daha Güzelsin” Reklam Kampanyası Örneği
K Erden, NK Erden
null, 2019
2019
SOSYAL PAYLAŞIM AĞLARINDA BİREYİN KENDİNİ SUNUŞ BİÇİMİ OLARAK SANAL KİMLİK OLUŞTURMA ÜZERİNE BİR İNCELEME
K ERDEN
1SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI ARACILIĞIYLA BİREYLERİN SOSYAL GÖRÜNÜŞ KAYGISI YAŞAMASI VE ÖZ BEĞENİ ALGISININ DÖNÜŞTÜRÜLMESİ
K ERDEN
A STUDY ON THE AWARENESS OF SURVEILLANCE PRACTICES IN SOCIAL MEDIA THE CASE
MS Türk
TÜRKÇENİN ANA DİLİ VE YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE TELEVİZYON VE GAZETE REKLAMLARINDAN YARARLANMA
N TAKIL, K ERDEN, N ERDEN
RADYO TELEVİZYON VE SİNEMA ANABİLİM DALI
K ERDEN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18