Takip et
Reyhan Arslan
Reyhan Arslan
medipol.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The relationship between resilience and distress tolerance in college students: The mediator role of cognitive flexibility and difficulties in emotion regulation.
N Arici-Ozcan, F Cekici, R Arslan
International Journal of Educational Methodology 5 (4), 525-533, 2019
1032019
The Psyhometric Properties of Mindfulness in Parenting Questionnaire (MIPQ) in Turkish Sample.
MA Gördesli, R Arslan, F Çekici, ZA Sünbül, A Malkoç
Online Submission 5 (5), 175-188, 2018
332018
The mediating role of thriving: Mindfulness and contextual performance among Turkish nurses
S Şahin, N Arıcı Özcan, R Arslan Babal
Journal of nursing management 28 (1), 175-184, 2020
292020
Çocukluk dönemi duygusal istismarı ile depresyon arasındaki ilişkide erken dönem uyumsuz şemaların aracı rolüne ilişkin bir gözden geçirme
R Arslan
Klinik Psikiyatri Dergisi, 2016
292016
The Psychometric Properties of the Mindfulness in Teaching Scale in a Turkish Sample.
MA Gördesli, R Arslan, F Çekici, ZA Sünbül, A Malkoç
Universal Journal of Educational Research 7 (2), 381-386, 2019
212019
Algılanan ebeveynlik biçimleri, erken dönem uyumsuz şemalar ve kişiler arası bağımlılık eğilimi arasındaki ilişkiler: Şema terapi modeli çerçevesinde bir inceleme
R Arslan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
212017
The relationship between interpersonal emotion regulation and interpersonal competence controlled for emotion dysregulation
A Malkoç, M Aslan Gördesli, R Arslan, F Çekici, Z Aydın Sünbül
International Journal of Higher Education, 2019
182019
Mindful self-care dimensions as agents of well-being for students in mental health fields
ZA Sünbül, A Malkoç, MA Gördesli, R Arslan, F Çekici
European Journal of Education Studies, 2018
182018
DEĞER ODAKLI YAŞAM ÖLÇEĞİ: TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI.
F Çekici, Z AYDIN SÜNBÜL, A Malkoç, M Aslan Gördesli, R Arslan
Electronic Turkish Studies 13 (19), 2018
152018
Mindful Self-Care Scale (MSCS): Adaptation and validation in a normative Turkish sample
ZA Sunbul, A Malkoç, MA Gordesli, R Arslan, F Çekici
European Journal of Educational Research 7 (4), 887-892, 2018
142018
TRAVMA SONRASI STRES ile TRAVMA SONRASI BÜYÜME ARASINDAKİ İLİŞKİDE SOSYAL DESTEĞİN ve MANEVİYATIN ARACI ROLÜ
NA Özcan, R Arslan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (73), 299-314, 2020
132020
Interpersonal emotion regulation scale (IERS): Adaptation and psychometric properties in a Turkish sample
A Malkoç, MA Gördesli, R Arslan, F Çekici, ZA SÜNBÜL
International Journal of Assessment Tools in Education 5 (4), 754-762, 2018
132018
Ergen annelerine uygulanan ebeveyn stresini yönetme programı’nın etkililiği
NA ÖZCAN, R Arslan
Sakarya University Journal of Education 8 (2), 40-59, 2018
92018
The Moderating Role of Authenticity in the Relationship between Valued Living and Life Satisfaction in Undergraduate Students.
F Çekici, ZA Sünbül, A Malkoç, MA Gördesli, R Arslan
Journal of Education and Training Studies 7 (3), 22-28, 2019
62019
The role of aggression in the relationship between grandiose narcissistic traits and interpersonal style: University students in Turkey
NA Özcan, ÖE Kocak, R Arslan
Turkish J Clinical Psychiatry 21, 341-350, 2018
62018
A review on ethical issues and rules in psychological assessment
R Arslan
Journal of Family Counseling and Education 3 (1), 17-29, 2018
52018
Büyüklenmeci narsisistik kişilik özellikleri ile kişiler arası tarz arasındaki ilişkide saldırganlığın aracı rolü: Türkiye'deki üniversite öğrencisi örneklemi
N Arıcı Özcan, ÖE Koçak, R Arslan
Klinik Psikiyatri Dergisi 21 (4), 341-350, 2018
12018
TRAVMA SONRASI STRES ile TRAVMA SONRASI BÜYÜME ARASINDAKİ İLİŞKİDE SOSYAL DESTEĞİN ve MANEVİYATIN ARACI ROLÜ
N ARICI ÖZCAN, R ARSLAN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (73), 299-314, 2020
2020
A Review about the Mediating Role of Early Maladaptive Schemas in the Relationship between Childhood Emotional Abuse and Depression
R Arslan
TURKISH JOURNAL CLINICAL PSYCHIATRY 19 (4), 202-210, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19