Takip et
Semra Demir Başaran
Semra Demir Başaran
erciyes.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Çok Kültürlü Eğitimin Erciyes Üniversitesi Öğretim Elemanları İçin Önem Derecesi
S Demir
Turkish Studies 7, 1453-1475, 2012
1462012
Fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin laboratuvar çalışmalarına yönelik yeterlik görüşlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
U Böyük, S Demir, M Erol
TÜBAV bilim dergisi 3 (4), 2010
1452010
Fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin laboratuvar şartları ve kullanımına ilişkin görüşleri ile teknolojik yenilikleri izleme eğilimleri
S Demir, U Böyük, A Koç
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 66-79, 2011
1172011
Erasmus programının kültürlerarası dialog ve etkileşim açısından değerlendirilmesi (öğretmen aday-larıyla nitel bir çalışma)
A Demir, S Demir
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (9), 95-105, 2009
802009
Yenilikçi kimdir? Öğretmenlerin yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
S Demir Başaran, S Keleş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (4), 106-118, 2015
722015
Yenilikçi kimdir? Öğretmenlerin yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
SD Başaran, S Keleş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (4), 106-118, 2015
72*2015
ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
S Demir, F Başarır
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (1), 609-641, 2013
68*2013
Teacher perceptions of classroom management and problematic behaviors in primary schools
S Demir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 584-589, 2009
652009
The effect of curriculum for developing efficient studying skills on academic achievements and studying skills of learners
S Demir, M Kılınç, A Doğan
International Electronic Journal of Elementary Education 4 (3), 427-440, 2012
642012
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretimsel Stratejilere Yöntemlere ve Tekniklere İlişkin Görüşleri: Hayat Bilgigisi Dersine Yönelik Tanılayıcı Bir Çalışma
S DEMİR, S ÖZDEN
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 59-75, 2013
612013
Türkiye’de barış eğitimine bakış: tanımlar, zorluklar, öneriler: Nitel inceleme
S Demir
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (4), 1727-1745, 2011
472011
Türkiye\'de Yeni Lise Öğretim Programları: Sorunlar Beklentiler ve Öneriler
S Demir, A Demir
İlköğretim Online 11 (1), 36-50, 2012
282012
Examination of primary school and middle school teachers’ lifelong learning tendencies based on various variables
S Demir-Basaran, C Sesli
European Journal of Educational Research 8 (3), 729-741, 2019
252019
Ortaöğretim öğrencilerinin değer yönelimleri ve özerklik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi/The relation between value tendency and autonomy levels of high school students
Ç SESLİ, SD BAŞARAN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 2016
232016
Türkiye’de ortaokullarda uygulanan destekleme ve yetiştirme kurslarına ilişkin öğretmen görüşleri
S Demir Başaran, N Narinalp Yıldız
International Journal of Eurasia Social Sciences 8 (29), 1152-1173, 2017
182017
İlköğretim sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretiminde öğretmenlerin dersin geliştirme bölümü etkinliklerine ilişkin öğrenci görüşleri
ÖGS Demir, AGG Bedir
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 44 (44), 473-488, 2005
182005
İlköğretim 4 ve 5. sınıf Türkçe ders kitaplarının içerik, dil ve anlatım, değerlendirme ölçütleri bakımından incelenmesi
G Bedir, S Demir
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı, 214-223, 2006
162006
Ortaöğretim öğrencilerinin özerklik düzeyleri ile kendini ayarlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ç Sesli
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (39), 21-41, 2015
142015
The Effect of Storyline Method on Students' Achievements in 5th Grade of Science and Technology Courses
S Demir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5026-5029, 2012
132012
The evaluation of multicultural teaching design education program
S Demir, S Özden
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4732-4736, 2014
122014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20