Follow
Semra Demir Başaran
Semra Demir Başaran
Verified email at erciyes.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin laboratuvar çalışmalarına yönelik yeterlik görüşlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
U Böyük, S Demir, M Erol
TÜBAV bilim dergisi 3 (4), 2010
1452010
Çok Kültürlü Eğitimin Erciyes Üniversitesi Öğretim Elemanları İçin Önem Derecesi
S Demir
Turkish Studies 7, 1453-1475, 2012
1442012
Fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin laboratuvar şartları ve kullanımına ilişkin görüşleri ile teknolojik yenilikleri izleme eğilimleri
S Demir, U Böyük, KOÇ Ayşe
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 66-79, 2011
1172011
Erasmus programının kültürlerarası dialog ve etkileşim açısından değerlendirilmesi (öğretmen aday-larıyla nitel bir çalışma)
A Demir, S Demir
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (9), 95-105, 2009
802009
Yenilikçi kimdir? Öğretmenlerin yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
S Demir Başaran, S Keleş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (4), 106-118, 2015
722015
Yenilikçi kimdir? Öğretmenlerin yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
SD Başaran, S Keleş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (4), 106-118, 2015
72*2015
ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
S Demir, F Başarır
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (1), 609-641, 2013
68*2013
Teacher perceptions of classroom management and problematic behaviors in primary schools
S Demir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 584-589, 2009
652009
The effect of curriculum for developing efficient studying skills on academic achievements and studying skills of learners
S Demir, M Kılınç, A Doğan
International Electronic Journal of Elementary Education 4 (3), 427-440, 2012
632012
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretimsel Stratejilere Yöntemlere ve Tekniklere İlişkin Görüşleri: Hayat Bilgigisi Dersine Yönelik Tanılayıcı Bir Çalışma
S DEMİR, S ÖZDEN
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 59-75, 2013
612013
Türkiye’de barış eğitimine bakış: tanımlar, zorluklar, öneriler: Nitel inceleme
S Demir
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (4), 1727-1745, 2011
472011
Türkiye\'de Yeni Lise Öğretim Programları: Sorunlar Beklentiler ve Öneriler
S Demir, A Demir
İlköğretim Online 11 (1), 36-50, 2012
282012
Examination of primary school and middle school teachers’ lifelong learning tendencies based on various variables
S Demir-Basaran, C Sesli
European Journal of Educational Research 8 (3), 729-741, 2019
242019
Ortaöğretim öğrencilerinin değer yönelimleri ve özerklik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi/The relation between value tendency and autonomy levels of high school students
Ç SESLİ, SD BAŞARAN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 2016
232016
Türkiye’de ortaokullarda uygulanan destekleme ve yetiştirme kurslarına ilişkin öğretmen görüşleri
S Demir Başaran, N Narinalp Yıldız
International Journal of Eurasia Social Sciences 8 (29), 1152-1173, 2017
182017
İlköğretim sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretiminde öğretmenlerin dersin geliştirme bölümü etkinliklerine ilişkin öğrenci görüşleri
ÖGS Demir, AGG Bedir
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 44 (44), 473-488, 2005
182005
İlköğretim 4 ve 5. sınıf Türkçe ders kitaplarının içerik, dil ve anlatım, değerlendirme ölçütleri bakımından incelenmesi
G Bedir, S Demir
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Bildiri Kitabı, 214-223, 2006
162006
Ortaöğretim öğrencilerinin özerklik düzeyleri ile kendini ayarlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ç Sesli
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (39), 21-41, 2015
142015
The Effect of Storyline Method on Students' Achievements in 5th Grade of Science and Technology Courses
S Demir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5026-5029, 2012
132012
The evaluation of multicultural teaching design education program
S Demir, S Özden
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4732-4736, 2014
122014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20