Takip et
Gökhan AKSU
Gökhan AKSU
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi ile yapısal eşitlik modeli uygulamaları
G Aksu, MT Eser, CO Güzeller
Detay Yayıncılık, 2017
3162017
The effect of the normalization method used in different sample sizes on the success of artificial neural network model
A Gökhan, CO Güzeller, MT Eser
International Journal of Assessment Tools in Education 6 (2), 170-192, 2019
1462019
Presenteeism (işte varolmama sorunu) ile örgütsel bağlilik arasindaki ilişki: Adnan Menderes Üniversitesi Akademik Personeli üzerinde bir uygulama
İA BAYSAL, G Baysal, A Gökhan, A Nurşah
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (3), 134-152, 2014
1052014
Classification of PISA 2012 mathematical literacy scores using decision-tree method: Turkey sampling
G Aksu, CEM GÜZELLER
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (185), 2016
97*2016
Determination the Effects of Vocational High School Students' Logical and Critical Thinking Skills on Mathematics Success.
G Aksu, N Koruklu
Eurasian Journal of Educational Research 59, 181-206, 2015
642015
Aerobic bacterial and fungal infections in peripheral blood stem cell transplants
G Aksu, MZ Ruhi, H Akan, S Bengisun, C Üstün, Ö Arslan, H Özenci
Bone marrow transplantation 27 (2), 201-205, 2001
502001
Öğrencilerin mantiksal ve analitik düşünme becerilerinin programlama dilleri başarisina etkisi
Ö Sebetci, G Aksu
Eğitim Bilimleri ve Uygulama 13 (25), 65-83, 2014
352014
Evaluating e-government systems in Turkey: The case of the'e-movable system'
Ö Sebetci, G Aksu
Information Polity 19 (3-4), 225-243, 2014
352014
Comparison of results obtained from logistic regression, CHAID analysis and decision tree methods
G Aksu, CR Keceoglu
Eurasian Journal of Educational Research 19 (84), 115-134, 2019
322019
Comparison of results obtained from logistic regression, CHAID analysis and decision tree methods
G Aksu, CR Keceoglu
Eurasian Journal of Educational Research 19 (84), 115-134, 2019
322019
Analysis of maths literacy performances of students with Hierarchical Linear Modeling (HLM): The Case of PISA 2012 Turkey
G Aksu, CEM Guzeller, M Eser
Egitim Ve Bilim-Education and Science 42 (191), 2017
242017
Öğretim yöntem ve tekniklerinin öğrenci görüşlerine göre ikili karşılaştırma yöntemiyle ölçeklenmesi
G Aksu, N Doğan
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 6 (2), 194-206, 2015
242015
An Analysis Program Used in Data Mining: WEKA
G AKSU, N DOĞAN
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 10 (1), 80-95, 2019
23*2019
UCINET ile sosyal ağ analizi
CO Güzeller, MT Eser, G Aksu
Ankara, Maya Akademi, 2016
212016
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin matematik dersi başarıları ile derse ilişkin tutumları, eleştirel düşünme eğilimleri ve mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişkilerin …
G Aksu
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
212012
Öğrencilerin matematik okuryazarlığı performanslarının aşamalı doğrusal model (HLM) ile incelenmesi: PISA 2012 Türkiye örneği
G Aksu, CO Güzeller, MT Eser
Eğitim ve Bilim 42 (191), 2017
192017
Pısa Başarısını Tahmin Etmede Kullanılan Veri Madenciliği Yöntemlerinin İncelenmesi
G Aksu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
172018
R programlama dili ve jamovi ile meta analiz uygulamaları
MT Eser, M Yurtçu, G Aksu
Ankara: Pegem Akademi, 2020
162020
Analysis of Scientific Studies on Item Response Theory by Bibliometric Analysis Method.
G Aksu, CO Güzellerii
International Journal of Progressive Education 15 (2), 44-64, 2019
152019
Veri Madenciliğinde Kullanılan Öğrenme Yöntemlerinin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması
G Aksu, N Doğan
Ankara üniversitesi egitim fakültesi dergisi 51 (3), 71-100, 2018
142018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20