Açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi ile yapısal eşitlik modeli uygulamaları G Aksu, MT Eser, CO Güzeller Detay Yayıncılık, 2017 | 316 | 2017 |
The effect of the normalization method used in different sample sizes on the success of artificial neural network model A Gökhan, CO Güzeller, MT Eser International Journal of Assessment Tools in Education 6 (2), 170-192, 2019 | 146 | 2019 |
Presenteeism (işte varolmama sorunu) ile örgütsel bağlilik arasindaki ilişki: Adnan Menderes Üniversitesi Akademik Personeli üzerinde bir uygulama İA BAYSAL, G Baysal, A Gökhan, A Nurşah Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (3), 134-152, 2014 | 105 | 2014 |
Classification of PISA 2012 mathematical literacy scores using decision-tree method: Turkey sampling G Aksu, CEM GÜZELLER EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (185), 2016 | 97* | 2016 |
Determination the Effects of Vocational High School Students' Logical and Critical Thinking Skills on Mathematics Success. G Aksu, N Koruklu Eurasian Journal of Educational Research 59, 181-206, 2015 | 64 | 2015 |
Aerobic bacterial and fungal infections in peripheral blood stem cell transplants G Aksu, MZ Ruhi, H Akan, S Bengisun, C Üstün, Ö Arslan, H Özenci Bone marrow transplantation 27 (2), 201-205, 2001 | 50 | 2001 |
Öğrencilerin mantiksal ve analitik düşünme becerilerinin programlama dilleri başarisina etkisi Ö Sebetci, G Aksu Eğitim Bilimleri ve Uygulama 13 (25), 65-83, 2014 | 35 | 2014 |
Evaluating e-government systems in Turkey: The case of the'e-movable system' Ö Sebetci, G Aksu Information Polity 19 (3-4), 225-243, 2014 | 35 | 2014 |
Comparison of results obtained from logistic regression, CHAID analysis and decision tree methods G Aksu, CR Keceoglu Eurasian Journal of Educational Research 19 (84), 115-134, 2019 | 32 | 2019 |
Comparison of results obtained from logistic regression, CHAID analysis and decision tree methods G Aksu, CR Keceoglu Eurasian Journal of Educational Research 19 (84), 115-134, 2019 | 32 | 2019 |
Analysis of maths literacy performances of students with Hierarchical Linear Modeling (HLM): The Case of PISA 2012 Turkey G Aksu, CEM Guzeller, M Eser Egitim Ve Bilim-Education and Science 42 (191), 2017 | 24 | 2017 |
Öğretim yöntem ve tekniklerinin öğrenci görüşlerine göre ikili karşılaştırma yöntemiyle ölçeklenmesi G Aksu, N Doğan Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 6 (2), 194-206, 2015 | 24 | 2015 |
An Analysis Program Used in Data Mining: WEKA G AKSU, N DOĞAN Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 10 (1), 80-95, 2019 | 23* | 2019 |
UCINET ile sosyal ağ analizi CO Güzeller, MT Eser, G Aksu Ankara, Maya Akademi, 2016 | 21 | 2016 |
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin matematik dersi başarıları ile derse ilişkin tutumları, eleştirel düşünme eğilimleri ve mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişkilerin … G Aksu Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 21 | 2012 |
Öğrencilerin matematik okuryazarlığı performanslarının aşamalı doğrusal model (HLM) ile incelenmesi: PISA 2012 Türkiye örneği G Aksu, CO Güzeller, MT Eser Eğitim ve Bilim 42 (191), 2017 | 19 | 2017 |
Pısa Başarısını Tahmin Etmede Kullanılan Veri Madenciliği Yöntemlerinin İncelenmesi G Aksu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 17 | 2018 |
R programlama dili ve jamovi ile meta analiz uygulamaları MT Eser, M Yurtçu, G Aksu Ankara: Pegem Akademi, 2020 | 16 | 2020 |
Analysis of Scientific Studies on Item Response Theory by Bibliometric Analysis Method. G Aksu, CO Güzellerii International Journal of Progressive Education 15 (2), 44-64, 2019 | 15 | 2019 |
Veri Madenciliğinde Kullanılan Öğrenme Yöntemlerinin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması G Aksu, N Doğan Ankara üniversitesi egitim fakültesi dergisi 51 (3), 71-100, 2018 | 14 | 2018 |