Follow
Duygu Eren
Duygu Eren
Verified email at nevsehir.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Servant leadership and perceptions of service quality provided by front-line service workers in hotels in Turkey: Achieving competitive advantage
M Koyuncu, R J. Burke, M Astakhova, D Eren, H Cetin
International Journal of Contemporary Hospitality Management 26 (7), 1083-1099, 2014
1222014
İşgörenlerinlerin kişilik özelliği olarak hizmet verme yatkınlığı ve ölçümü: Bir literatür taraması
S Kuşluvan, E Duygu
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 22 (2), 139-153, 2011
862011
DESTİNASYON İMAJI VE DESTİNASYON KİŞİLİĞİNİN, ZİYARETÇİ MEMNUNİYETİ VE GELECEĞE YÖNELİK ZİYARETÇİ DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: KAPADOKYA ÖRNEĞİ
U Mehmet, E Duygu
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 271-294, 2016
802016
Lisans Düzeyinde Turizm Egitimi Alan Ögrencilerin Egitim Memnuniyetlerinin Belirlenmesi: Nevsehir Üniversitesi Örnegi
D Eren, E Özgül, NÇ Kaygısız
ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI, 15-27, 2013
48*2013
Örgütsel hizmet odaklılığın işletme performansı üzerindeki etkisi: Konaklama işletmelerinde bir uygulama
S Kuşluvan, E Duygu
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 19 (2), 177-193, 2008
332008
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama Uygulamaları; Nevşehir ili örneği
D Eren, İ Yılmaz
332008
Undergraduate tourism students’ satisfaction with student work experience and its impact on their future career intentions: a case study
S Kusluvan, Z Kusluvan, D Eren
Managing employee attitudes and behaviors in the tourism and hospitality …, 2003
292003
DESTİNASYON PERFORMANSININ ZİYARETÇİ MEMNUNİYETİ VE GELECEĞE YÖNELİK ZİYARETÇİ DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: KAPADOKYA ÖRNEĞİ
DE Koç, E Duygu
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (1), 57-72, 2020
272020
Duygusal emek faktörünün hizmet kalitesine etkisi: Nevşehir’deki dört ve beş yıldızlı otellere yönelik bir araştırma
N Demirel, D Eren
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 310-334, 2015
272015
OTEL İŞLETMECİLİĞİNDE PAZAR YÖNLÜLÜK VE PAZAR YÖNLÜLÜK-PERFORMANS İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA VE SONUÇLARI
AC ÇAKICI, E Duygu
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 23 (1 …, 2005
222005
Service rewards and prosocial service behaviours among employees in four and five star hotels in Cappadocia
D Eren, RJ Burke, M Astakhova, M Koyuncu, NC Kaygısız
Anatolia 25 (3), 341-351, 2014
182014
Müşteri Memnuniyetinin Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinde Hizmet Telafisinin Düzenleyicilik Rolü: Nevşehir’deki Otel İşletmelerinde Bir Uygulama (The Moderating Role …
N Demirel, E Duygu
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 9 (3), 2132-2160, 2021
132021
İçsel pazarlama faaliyetlerinin işgören yetkinliği üzerine etkisi: Nevşehir'deki otel işletmelerinde bir uygulama
D Eren, G Onat
122018
BUTİK OTEL ÇALIŞANLARININ BUTİK OTEL KAVRAM, ÖZELLİK VE HİZMETLERİNİ ALGILAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: NEVŞEHİR ÖRNEĞİ
L Buyruk, D Eren
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (27), 339-355, 2012
112012
Nevşehir Bölgesi’ndeki turist rehberlerinin hizmet verme yatkınlığı düzeylerinin ölçülmesi
D Eren, N Demirel
Disiplinlerarası Akademik Turizm Dergisi 2 (1), 5-22, 2017
102017
Hotel Star Ratings And Perceptions Of Servant Leadership And Service Quality Provided By Front -Line Service Workers In Four-And Five-Star Hotels In Turkey: An Exploratory Study
M Koyuncu, M Burke Ronald, Astakhova, D Eren, H Çetin
ISGUC Industrial Relations and Human Resources Journal 16 (3), 1-9, 2014
8*2014
Şehir markası oluşturma süreci ve Nevşehir’in markalaşmasının değerlendirilmesi
E Duygu, İ Bozkurt
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 15 (3), 538-559, 2018
72018
Otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının işgörenlerin hizmet verme yatkınlığı ve olumlu sosyal davranışları üzerine etkisi: Nevşehir örneği
NÇ Kaygısız, D Eren
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 14 (3), 74-87, 2017
72017
Konaklama işletmesi çalışanlarının iş-boş zaman çatışmasının mesleki tükenmişlik üzerindeki etkisi
B YILDIZ, E Duygu
Journal of tourism research institute 2 (2), 95-105, 2021
42021
Otel işletmelerinde çalışanların kişilik özelliklerinin işe adanmışlık düzeyleri üzerine etkisi
Ş AYDIN, E Duygu, M Çontu
Tourism and Recreation 2 (Ek 1), 64-75, 2020
42020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20