Aile katılımı ve sosyal beceri eğitimi programlarının tek başına ve birlikte 4-5 yaş çocuklarının sosyal becerileri ve anne-çocuk ilişkileri üzerindeki etkisinin incelenmesi İ Göktaş Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 91 | 2015 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ Ç Dinçer, T Baş, N Teke, E Aydın, S İpek, İ Göktaş Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 882-900, 2019 | 29 | 2019 |
Okul öncesi dönem çocuklarının zihin kuramı ve sosyal problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi Y Güven, E Ayvaz, İ Göktaş Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 3 (1), 76-97, 2019 | 21* | 2019 |
Covid-19 ve yeni dönemdeki okula uyum süreci: Okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi H GÜLAY OGELMAN, H GÜNGÖR, İ GÖKTAŞ International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021 | 20* | 2021 |
Examining the predictive effect of teacher–child relationship on young children’s self-perception A Önder, H Gülay Ogelman, İ Göktaş Early Child Development and Care 192 (3), 362-369, 2020 | 10 | 2020 |
Covid-19 sürecinde 5-6 yaş çocuklarının online eğitim imkânlarına yönelik anne-baba görüşleri. 5 İ Göktaş, H Gülay Ogelman, H Güngör Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi Tan Metin Bildiri Kitabı, 1-2, 2020 | 6 | 2020 |
Examining the correlations between the self-perception of preschool children and their levels of being liked by their peers A Önder, H Gülay Ogelman, İ Göktaş Early Child Development and Care 191 (14), 2260-2268, 2021 | 5 | 2021 |
The reasons for young children to like and dislike playing with their friends HG OGELMAN, İ GÖKTAŞ, P Aytac International Online Journal of Primary Education 9 (2), 316-326, 2020 | 5 | 2020 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÇOCUK İLİŞKİSİNİN ÇOCUKLARIN OKULA UYUM DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ YORDAYICI ETKİSİNİN İNCELENMESİ İ GÖKTAŞ, HG OGELMAN International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal 5 (1 …, 2019 | 5 | 2019 |
The effects of alone and joint the social skills education and family participation programmes on 4-5 years old children’s social skills and mother-child relationship İ Göktaş, H Gülay Ogelman Hitit University Journal of Social Sciences Institute, Year 9, 417-440, 2016 | 5 | 2016 |
Examining the Resiliency of Preschool Children in the COVID-19 Pandemic Period Based on Age and Gender Gİ GÜLAY OGELMAN HÜLYA, GÜNGÖR HANDE International Journal of Academic Research in Education 7 (1), 29-37, 2021 | 4 | 2021 |
4-6 Yaş çocuklarının kişiler arası problem çözme becerileri ve okul öncesi eğitim alma durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Ç DİNÇER, İ GÖKTAŞ Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 4 (1), 72-83, 2019 | 4 | 2019 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖĞRENMEDE ÖZ DÜZENLEME AÇISINDAN AKRAN İLİŞKİLERİ HG OGELMAN, İ GÖKTAŞ, OK Beyzanur Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 7 (2), 185-206, 2023 | | 2023 |
Öz Sefkat Eğitiminin 4-5 Yaş Cocuklarının Oz Düzenleme Becerileri üZerindeki Etkisinin Incelenmesi I Göktaş PQDT-Global, 2023 | | 2023 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Açık Oyun Alanlarının Karşılaştırılması (Denizli, Samsun, Sinop Örnekleri) HG OGELMAN, H GÜNGÖR, İ GÖKTAŞ Gelişim ve Psikoloji Dergisi 3 (5), 19-29, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Dönemde Olumlu Sosyal Davranış: 2010-2022 Yılları Arasında Tamamlanmış Tezlerin İncelenmesi HG OGELMAN, İ GÖKTAŞ, NK KOÇER Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 178-196, 0 | | |