Takip et
Emine ŞENBABAOĞLU DANACI
Emine ŞENBABAOĞLU DANACI
Diğer adlarEmine ŞENBABAOĞLU
duzce.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İşletmelerin Müşteri Odaklılık ve Müşteri Tatmini Düzeylerinin Güven Oluşumuna Etkisi: Müşteri Boyutunda Bir Değerlendirme
A BAŞ, E ŞENBABAOĞLU, EŞ DÖLARSLAN
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 71 (4), 1267-1289, 2016
202016
Müsteri Odaklilik ve Algilanan Kalitenin Müsteri Sadakati Olusumuna Etkisi
E ŞENBABAOĞLU, A BAŞ, EŞ DÖLARSLAN
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2016
17*2016
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN GÖRSEL HARİTALAMA TEKNİĞİYLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
E ŞENBABAOĞLU, N PARILTI
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi 54 (2), 713-730, 2019
122019
The Impact of the Service Innovativeness on Perceived Overall Service Quality, Customer Loyalty and Perceived Customer Value in Shopping Sites
E SENBABAOGLU
Marketing and Branding Research 4 (4), 371-383, 2017
122017
Kompulsif Satın Alma Eğiliminde Materyalizm ve Hedonik Tüketimin Rolü: Aktüel Ürünler Satın Alan Kadın Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
E ŞENBABAOĞLU DANACI
Business and Economics Research Journal 11 (4), 1069-1081, 2020
82020
E-sadakat oluşumunda e-hizmet kalitesi, e-müşteri tatmini ve e-müşteri değerinin etkisi
E ŞENBABAOĞLU
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
72016
Sosyal Yargı Kuramı Perspektifinde Genç Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerinin Oluşumunda İlgilenim Düzeylerinin Etkisi
E ŞENBABAOĞLU DANACI, N PARILTI
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 35 (1), 1-19, 2021
32021
Pazar Kurtlarının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisinde Müşteri Güveninin Aracılık Rolü
E ŞENBABAOĞLU
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 15 (1), 259-275, 2019
3*2019
Bibliometric analysis of digital marketing with visual mapping technique
E SENBABAOGLU DANACI
Journal of Research in Business 8 (1), 101-113, 2023
12023
Effects of Social Importance and Brand Image on Willingness to Pay More in Value Co-Creation with Customers
E ŞENBABAOĞLU DANACI
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 19 (2), 434-453, 2024
2024
Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim ve Algılanan Güvenilirliğin Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisinde Homofilinin Rolü
E ŞENBABAOĞLU DANACI
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 17 (1), 39-76, 2024
2024
Word of Mouth Marketing (WOMM)
E ŞENBABAOĞLU DANACI
The Essentials of Today's Marketing-3, 197-212, 2023
2023
Birlikte Değer Oluşturmanın Marka Bağlılığına Etkisi: Cinsiyete Göre Farklılaşma
E SENBABAOGLU DANACI
6. International Scientific Research And Innovation Congress -ISARC-02-03 …, 2023
2023
Ulusal Pazarlama Literatüründe Kuşak Farklılıklarının İncelenmesine Yönelik Araştırma
E ŞENBABAOĞLU DANACI
Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar II, 229-246, 2023
2023
Deneyimsel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik
E ŞENBABAOĞLU DANACI
İşletme Biliminin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler: Muhasebe, Pazarlama …, 2023
2023
İçsel Pazarlama Faaliyetleri: Duygusal Bağlılık ve İş Değerleri Kapsamında Kavramsal Bir Değerlendirme
E ŞENBABAOĞLU DANACI
8. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, 239-245 …, 2022
2022
İnovasyonların Yayılması ve Benimsenmesine İlişkin Kuramlar Çerçevesinde Teknolojik İnovasyona Yönelik Uyum
E ŞENBABAOĞLU DANACI, N PARILTI
İşletme ve İktisat Araştırmaları, 109-143, 2022
2022
Sosyal Yargı Kuramı Perspektifinde Genç Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerinin Oluşumunda İlgilenim Düzeylerinin Etkisi
E ŞENBABAOĞLU, N PARILTI
Trends in Business and Economics 35 (1), 1-19, 2021
2021
Tüketici Davranışlarında Dijital Pazarlamanın Gücü
E ŞENBABAOĞLU DANACI
Tüketici Davranışları-I Güncel Akademik Çalışmalar, 109-123, 2021
2021
Teknolojik İnovasyona Yönelik Uyumda Tüketici Yenilikçiliğinin Rolü: Algılanan Değerin Aracı Etkisi
E ŞENBABAOĞLU DANACI, N PARILTI
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (1), 29-46, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20