Takip et
Tülay ÖZKAN
Tülay ÖZKAN
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
mehmetakif.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TMS 41’E GÖRE BÜYÜKBAŞ HAYVANCILIK FAALİYETLERİNİN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ VE DEĞERLEMESİ
H Usul, T Top
Muhasebe ve Denetime Bakış, 65-76, 2010
242010
TMS 38'e Göre Marka Değerlemesi ve Muhasebeleştirilmesi
O TUĞAY, T TOP
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2014
212014
Covid-19 Sürecinde Havacılık Sektöründe Tüketici Davranışları
T Özkan
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ 13 (1), 687-700, 2021
72021
Meslek Yüksekokullarında 3+ 1 eğitim modeli kapsamında iş yeri uygulaması ve öğrenci kazanımları
T Özkan, A Burcu
Yükseköğretim Dergisi 12 (1), 153-167, 2022
52022
Farklılaştırılmış ve Düşük Maliyetli Strateji Uygulayan Havayolu İşletmelerinin Müşteri Değeri Yaratma Anlayışlarının İncelenmesi
T Özkan
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi 2 (2), 209-223, 2019
42019
PAZARLAMA KÜLTÜRÜ VE STRATEJİ ARASINDAKİ UYUMUN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ: BATI AKDENİZ BÖLGESİ İMALAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
N PAPATYA, T ÖZKAN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2019
32019
Havacılık Sektöründe İş Yeri Uygulamasına Çıkan Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Pazarlama Kültürü Algılarının Araştırılması
T Özkan
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi 2 (2), 196-208, 2019
22019
Tüketici Davranışları-I-Güncel Akademik Çalıșmalar
D KARAMAN, Ç AKDOĞAN, R KURTOĞLU, T ÖZKAN, BN ÖZTÜRK, ...
Eğitim Yayınevi, 2021
12021
SAĞLIK SEKTÖRÜNDE KADIN ÇALIŞANLARIN KARİYER ENGELLERİ: BURDUR DEVLET HASTANESİ ÖRNEĞİ
A Raşit, T ÖZKAN
Oğuzhan Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 1-15, 2021
12021
Pazarlama kültürü ve strateji arasındaki uyumun işletme performansı üzerindeki etkisi: batı akdeniz bölgesi imalat işletmelerinde bir uygulama
T Özkan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
12019
Çevrimiçi Müşteri Yorumları ve Değerlendirme Puanlarının Tüketici Davranışlarına Etkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
T Özkan, İ Ulukan
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (4), 2667-2677, 2023
2023
YÖNETİM VE ORGANİZASYON ÜZERİNE LİTERATÜREL ANALİZ VE ÖLÇEKLER
ÖÜM Ak
2022
Müşteri ve Bilgi Tabanlı Lojistik Yeteneklerin Covid-19 Salgını Sürecinde İşletme Performansına Etkisi: Türkiye Lojistik İşletmelerinde Bir Araştırma
T ÖZKAN, R ACAR
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 24 (2 …, 2022
2022
Salda Gölü Destinasyonu Marka Değeri
T ÖZKAN, A Burcu
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 18 (2), 437-449, 2021
2021
Burdur Kentinin Markalaşmasında Soyut ve Somut İmaj Unsurlarının Belirlenmesi
T Özkan, B Alan
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (2), 816-828, 2021
2021
HAVAALANI YER HİZMETLERİ ŞİRKETLERİNDE İÇSEL PAZARLAMA
T Özkan
İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler 2, 201-225, 2021
2021
Covid-19 Döneminde Pazar Odaklı Girişimler Ne Olmalı? Girişimci Adayların Görüşleri
T Özkan
Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri 7 (13), 107-122, 2021
2021
Pazar Tabanlı Örgüt Kültürü
T Özkan
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER CİLT I 1, 509-537, 2021
2021
Türkiye'de Tüketicilerin Katılım (İslami) Bankası Tercih Kriterleri
T Özkan
SOSYAL BİLİMLERDE EKONOMİ-POLİTİK YAZILAR 1, 173-186, 2021
2021
Kültür Olarak Girişimci Pazarlamanın Kavramsal Bir Değerlendirmesi
T Özkan
SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERDE ÖRGÜTLERE AKADEMİK BAKIŞ 1, 181-199, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20