Follow
Prof. Dr. Ayşe Yalçın-Çelik
Prof. Dr. Ayşe Yalçın-Çelik
Gazi University, Gazi Faculty of Education
Verified email at gazi.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilimsel tartışma (argümantasyon) esaslı öğretim yaklaşımının lise öğrencilerinin kavramsal anlamaları, kimya dersine karşı tutumları, tartışma isteklilikleri ve kalitesi …
A Yalçın Çelik
Yayınlanmamış doktora tezi, Gazi Üniversitesi 251, 2010
962010
Exploring effects of high school students' mathematical processing skills and conceptual understanding of chemical concepts on algorithmic problem solving
N Gultepe, AY Celik, Z Kilic
Australian Journal of Teacher Education (Online) 38 (10), 106-122, 2013
632013
The effects of students' problem solving skills on their understanding of chemical rate and their achievement on this issue
FÖ Armagan, SUI SagIr, AYI Įelik
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2678-2684, 2009
472009
Öğrencilerin yanlış kavramaları ve ders kitaplarının yanlış kavramalara etkisi örnek konu radyoaktivite
A Yalçın, Z Kılıç
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (3), 125-141, 2005
362005
Implementation of Argument-Driven Inquiry in a General Chemistry Laboratory Course
H Kadayıfçı, AY Çelik
Science Education International 27 (3), 369-390, 2016
322016
What are the Pre-service Chemistry Teachers’ Explanations on Chemistry Topics?
AÇ DİNDAR, O BEKTAŞ, AY ÇELİK
30*
STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT THE OZONE LAYER AND THE EFFECT OF INTERNET-BASED MEDIA ON IT
N GÜNGÖRDÜ, AY ÇELİK, Z Kilic
International Electronic Journal of Environmental Education 7 (1), 1-16, 2017
282017
Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013
B Ulutaş, Ü Sinem, O Nurcan, A ÇELİK, H Akkuş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015
282015
The impact of argumentation on high school chemistry students’ conceptual understanding, attitude towards chemistry and argumentativeness
AY Çelik, Z Kılıç
International Journal of Physics and Chemistry Education 6 (1), 58-75, 2014
282014
Challenges faced by pre-service chemistry teachers teaching in a laboratory and their solution proposals
A Yalcin-Celik, H Kadayifci, S Uner, N Turan-Oluk
European Journal of Teacher Education 40 (2), 210-230, 2017
242017
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi.
A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ
Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017
142017
Lise 2. Sınıf Öğrencilerinin Radyoaktivite Ve Çekirdek Tepkimeleri Konusundaki Başarılarına Ve Kavramsal Algılamalarına Yapılandırmacı Yaklaşımın Etkisi Ve Öğrencilerin Bu Konu …
A Yalçın
Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2003
132003
Lise Öğrencilerinin Bireysel ve Grup ArgümanlarınınKalitesinin Karşılaştırılması
A YALÇINÇELİK, K Ziya
Kastamonu Education Journal 25 (5), 2017
12*2017
The effect of problem based learning strategy in metalic activity subject teaching
SU Sagir, AY Celik, FO Armagan
HACETTEPE UNIV, 2009
102009
The effect of problem based learning strategy in metalic activity subject teaching
Ş ULUÇINAR SAĞIR, A Celik, F Armagan
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2009
9*2009
Tartışma esaslı öğretim yaklaşımının 11. sınıf kimya öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi
N GÜLTEPE, A YALÇIN ÇELİK, K Ziya
72010
Lise 2. Sınıf Öğrencilerinin Radyoaktivite Konusundaki Yanlış Kavramları
Z Kılıç, A Yalçın
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi. Antalya 3, 2105-2125, 2004
7*2004
Kimya Öğretmenlerinin Öğretim Stratejileri ve Bu Stratejilere Etki Eden Faktörler
ÖK Çoban, AY ÇELİK, Z KILIÇ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (2), 345-361, 2021
62021
Exploring Pre-Service Science Teacher Expectations on Learning Science
AY Celik, O Bektas, N Demirci-Celep, ZD Kirbulut, A Çetin-Dindar, ...
5*2014
Öğrencilerin sosyal etkileşim ve iletişim becerilerine bilimsel tartışma tekniğinin etkisi
K Çelik, Z Kılıç
Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, s, 95-96, 2007
52007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20