Bilimsel tartışma (argümantasyon) esaslı öğretim yaklaşımının lise öğrencilerinin kavramsal anlamaları, kimya dersine karşı tutumları, tartışma isteklilikleri ve kalitesi … A Yalçın Çelik Yayınlanmamış doktora tezi, Gazi Üniversitesi 251, 2010 | 96 | 2010 |
Exploring effects of high school students' mathematical processing skills and conceptual understanding of chemical concepts on algorithmic problem solving N Gultepe, AY Celik, Z Kilic Australian Journal of Teacher Education (Online) 38 (10), 106-122, 2013 | 63 | 2013 |
The effects of students' problem solving skills on their understanding of chemical rate and their achievement on this issue FÖ Armagan, SUI SagIr, AYI Įelik Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2678-2684, 2009 | 47 | 2009 |
Öğrencilerin yanlış kavramaları ve ders kitaplarının yanlış kavramalara etkisi örnek konu radyoaktivite A Yalçın, Z Kılıç Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (3), 125-141, 2005 | 36 | 2005 |
Implementation of Argument-Driven Inquiry in a General Chemistry Laboratory Course H Kadayıfçı, AY Çelik Science Education International 27 (3), 369-390, 2016 | 32 | 2016 |
What are the Pre-service Chemistry Teachers’ Explanations on Chemistry Topics? AÇ DİNDAR, O BEKTAŞ, AY ÇELİK | 30* | |
STUDENTS’ MISCONCEPTIONS ABOUT THE OZONE LAYER AND THE EFFECT OF INTERNET-BASED MEDIA ON IT N GÜNGÖRDÜ, AY ÇELİK, Z Kilic International Electronic Journal of Environmental Education 7 (1), 1-16, 2017 | 28 | 2017 |
Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013 B Ulutaş, Ü Sinem, O Nurcan, A ÇELİK, H Akkuş Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015 | 28 | 2015 |
The impact of argumentation on high school chemistry students’ conceptual understanding, attitude towards chemistry and argumentativeness AY Çelik, Z Kılıç International Journal of Physics and Chemistry Education 6 (1), 58-75, 2014 | 28 | 2014 |
Challenges faced by pre-service chemistry teachers teaching in a laboratory and their solution proposals A Yalcin-Celik, H Kadayifci, S Uner, N Turan-Oluk European Journal of Teacher Education 40 (2), 210-230, 2017 | 24 | 2017 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi. A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017 | 14 | 2017 |
Lise 2. Sınıf Öğrencilerinin Radyoaktivite Ve Çekirdek Tepkimeleri Konusundaki Başarılarına Ve Kavramsal Algılamalarına Yapılandırmacı Yaklaşımın Etkisi Ve Öğrencilerin Bu Konu … A Yalçın Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2003 | 13 | 2003 |
Lise Öğrencilerinin Bireysel ve Grup ArgümanlarınınKalitesinin Karşılaştırılması A YALÇINÇELİK, K Ziya Kastamonu Education Journal 25 (5), 2017 | 12* | 2017 |
The effect of problem based learning strategy in metalic activity subject teaching SU Sagir, AY Celik, FO Armagan HACETTEPE UNIV, 2009 | 10 | 2009 |
The effect of problem based learning strategy in metalic activity subject teaching Ş ULUÇINAR SAĞIR, A Celik, F Armagan HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2009 | 9* | 2009 |
Tartışma esaslı öğretim yaklaşımının 11. sınıf kimya öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi N GÜLTEPE, A YALÇIN ÇELİK, K Ziya | 7 | 2010 |
Lise 2. Sınıf Öğrencilerinin Radyoaktivite Konusundaki Yanlış Kavramları Z Kılıç, A Yalçın XII. Eğitim Bilimleri Kongresi. Antalya 3, 2105-2125, 2004 | 7* | 2004 |
Kimya Öğretmenlerinin Öğretim Stratejileri ve Bu Stratejilere Etki Eden Faktörler ÖK Çoban, AY ÇELİK, Z KILIÇ Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (2), 345-361, 2021 | 6 | 2021 |
Exploring Pre-Service Science Teacher Expectations on Learning Science AY Celik, O Bektas, N Demirci-Celep, ZD Kirbulut, A Çetin-Dindar, ... | 5* | 2014 |
Öğrencilerin sosyal etkileşim ve iletişim becerilerine bilimsel tartışma tekniğinin etkisi K Çelik, Z Kılıç Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, s, 95-96, 2007 | 5 | 2007 |