Board’s IQ: What makes a board smart? S Somyürek, B Atasoy, S Özdemir Computers & Education 53 (2), 368-374, 2009 | 203 | 2009 |
The effects of augmented reality on elementary school students’ spatial ability and academic achievement ET Gün, B Atasoy Egitim ve Bilim 42 (191), 2017 | 47 | 2017 |
The Effects of Individual Differences on Learner's Navigation in a Courseware. S Somyürek, T Güyer, B Atasoy Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 7 (2), 32-40, 2008 | 32 | 2008 |
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi. S Şahin, B Atasoy, S Somyürek Gaziantep University Journal of Social Sciences 9 (2), 2010 | 27 | 2010 |
Bilgisayar destekli öğretim ortamlarında farklı bilişsel stillere sahip öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanma durumlarının akademik başarılarına etkisi B Atasoy Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2004 | 19 | 2004 |
Measuring disorientation based on the Needleman-Wunsch algorithm T Güyer, B Atasoy, S Somyürek International Review of Research in Open and Distributed Learning 16 (2 …, 2015 | 14 | 2015 |
İlköğretim Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Tutumlarının ve Güdülenme Durumlarının Belirlenmesi. B ATASOY, E TOSİK-GÜN, A KOCAMAN-KAROĞLU Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (2), 2017 | 13 | 2017 |
Bilimsel Dergilerin İş Süreçleri Yönetimini Gerçekleştiren Bir Yazılımın Kullanılabilirlik Araştırması: Türkiye'deki İlk Örneğin İncelenmesi. S Özdemır, B Atasoy, S Somyürek Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF), 2007 | 11 | 2007 |
web temelli eğitim ortamlarında yansıtıcı soruların öğrencilerin biliş üstü becerilerine, başarılarına ve verimliliğine etkisi B Atasoy Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 9 | 2009 |
Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman Tatmini Arasındaki İlişki. A KOCAMAN KAROĞLU, B ATASOY Mersin University Journal of the Faculty of Education 14 (2), 2018 | 5 | 2018 |
3B Tasarım Uygulamalarının Uzamsal Beceriye Etkisi: Hackidhon Örneği. B ATASOY, AO YÜKSEL, S ÖZDEMİR Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 39 (1), 2019 | 1 | 2019 |
GEZİNME ADAPTASYONU: NEDEN VE NASIL? S SOMYÜREK, B ATASOY | 1 | 2008 |
SOKRATİK DİYALOGDAN GÜNÜMÜZE YANSITMA VE YANSITICI SORULAR B Atasoy, Hİ Yalın Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 122-142, 0 | 1 | |
WHO NEED TO HAVE THE ABILITY TO MONITOR LEARNING: HUMAN OR SYSTEM? S SOMYÜREK, B ATASOY International Journal of Research In Social Sciences 3 (4), 2307-227X, 2013 | | 2013 |
A Web-Based Learning System: Supporting Students’ Metacognition by Reflective Prompts B Atasoy, S Somyürek E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare …, 2009 | | 2009 |
FARKLI BİLİŞSEL STİLLERE SAHİP ÖĞRENCİLERİN E-ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANMA DURUMLARININ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ B Atasoy, Hİ Yalın Journal of Educational Sciences & Practices 6 (11), 2007 | | 2007 |