Board’s IQ: What makes a board smart? S Somyürek, B Atasoy, S Özdemir Computers & Education 53 (2), 368-374, 2009 | 201 | 2009 |
The effects of augmented reality on elementary school students’ spatial ability and academic achievement ET Gün, B Atasoy Egitim ve Bilim 42 (191), 2017 | 50 | 2017 |
The Effects of Individual Differences on Learner's Navigation in a Courseware. S Somyürek, T Güyer, B Atasoy Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 7 (2), 32-40, 2008 | 34 | 2008 |
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi. S Şahin, B Atasoy, S Somyürek Gaziantep University Journal of Social Sciences 9 (2), 2010 | 27 | 2010 |
Bilgisayar destekli öğretim ortamlarında farklı bilişsel stillere sahip öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanma durumlarının akademik başarılarına etkisi B Atasoy Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2004 | 19 | 2004 |
Measuring disorientation based on the Needleman-Wunsch algorithm T Güyer, B Atasoy, S Somyürek International Review of Research in Open and Distributed Learning 16 (2 …, 2015 | 14 | 2015 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARININ VE GÜDÜLENME DURUMLARININ BELİRLENMESİ B ATASOY, ET GÜN, AK KAROĞLU Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 435-448, 2017 | 13 | 2017 |
Bilimsel Dergilerin İş Süreçleri Yönetimini Gerçekleştiren S ÖZDEMİR, B Atasoy, S Somyürek Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 2007 | 10 | 2007 |
web temelli eğitim ortamlarında yansıtıcı soruların öğrencilerin biliş üstü becerilerine, başarılarına ve verimliliğine etkisi B Atasoy Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 8 | 2009 |
Sosyal medya kullanımı ile serbest zaman tatmini arasındaki ilişki A KOCAMAN-KAROĞLU, B ATASOY Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 826-839, 2018 | 5 | 2018 |
3B Tasarım Uygulamalarının Uzamsal Beceriye Etkisi: Hackidhon Örneği. B ATASOY, AO YÜKSEL, S ÖZDEMİR Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 39 (1), 2019 | 1 | 2019 |
SOKRATİK DİYALOGDAN GÜNÜMÜZE YANSITMA VE YANSITICI SORULAR B ATASOY, Hİ YALIN Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 122-142, 2017 | 1 | 2017 |
GEZİNME ADAPTASYONU: NEDEN VE NASIL? S SOMYÜREK, B ATASOY | 1 | 2008 |
Sosyal Medya Kullanımı ile Serbest Zaman TatminiArasındaki İlişki (The Relationship between Social Media Usage and Leisure Time Satisfaction) A KOCAMAN KAROĞLU, B ATASOY | | 2018 |
WHO NEED TO HAVE THE ABILITY TO MONITOR LEARNING: HUMAN OR SYSTEM? S SOMYÜREK, B ATASOY International Journal of Research In Social Sciences 3 (4), 2307-227X, 2013 | | 2013 |
Who need to have the ability to monitor learning Human or system S SOMYÜREK ATASOY, T GÜYER, B ATASOY | | 2013 |
How can Web 2.0 technologies provide innovative and effective learning opportunities? S SOMYÜREK ATASOY, B ATASOY Nova Science Publishers, 2012 | | 2012 |
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi S SOMYÜREK ATASOY, T GÜYER, B ATASOY | | 2010 |
A Web-Based Learning System: Supporting Students’ Metacognition by Reflective Prompts B Atasoy, S Somyürek E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare …, 2009 | | 2009 |
Yazılım Geliştirme Araçları. B Atasoy, S Somyürek Nobel Yayın Dağıtım, 2008 | | 2008 |