Follow
Sacide Güzin Mazman Akar
Sacide Güzin Mazman Akar
Verified email at usak.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Modeling educational usage of Facebook
SG Mazman, YK Usluel
Computers & Education 55 (2), 444-453, 2010
12242010
Gender differences in using social networks
Y Mazman, Y Usluel
Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (2), 2011
4422011
Adoption of Web 2.0 tools in distance education
YK Usluel, SG Mazman
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 818-823, 2009
2402009
Sosyal ağların benimsenme süreci ve eğitsel bağlamda kullanımı
SG Mazman
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009
1892009
The usage of social networks in educational context
SG Mazman, YK Usluel
World Academy of Science, Engineering and Technology 49 (1), 338-342, 2009
1482009
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme-öğretme süreçlerine entegrasyonu: Modeller ve göstergeler
SG MAZMAN, YK USLUEL
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 1 (1), 62-79, 2011
1242011
Eğitimde yeniliklerin yayılımı, kabulü ve benimsenmesi sürecinde yer alan öğeler: bir içerik analizi çalışması
YK Usluel, SG MAZMAN AKAR
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3), 60-74, 2010
1242010
Programlamaya ilişkin öz yeterlilik algısı ölçeğinin Türkçe formunun güvenirlik ve geçerlik çalışması
A ALTUN, SG MAZMAN
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 3 (2), 297-308, 2012
1052012
Does it matter being innovative: Teachers’ technology acceptance
SG Mazman Akar
Education and Information Technologies 24 (6), 3415-3432, 2019
982019
Social influence in the adoption process and usage of innovation: Gender differences
SG Mazman, YK Usluel, V Çevik
International Journal of Behavioral, Cognitive, Educational and …, 2009
952009
Çevrimiçi bilgi arama stratejileri envanteri’nin Türkçeye uyarlama çalışması
P Aşkar, SG Mazman
Eğitim ve Bilim 38 (168), 2013
612013
Identification of user patterns in social networks by data mining techniques: Facebook case
AS Bozkır, S Güzin Mazman, E Akçapınar Sezer
Technological Convergence and Social Networks in Information Management …, 2010
582010
Investigation of Turkish mathematics teachers’ proficiency perceptions in using information and communication technologies in teaching
O Birgin, K Uzun, SG Mazman Akar
Education and Information Technologies 25 (1), 487-507, 2020
432020
SOSYAL AĞLARIN BENİMSENMESİ ÖLÇEĞİ.
YK Usluel, SG Mazman
Journal of Educational Sciences & Practices 8 (15), 2009
432009
Programlama–I dersinin BÖTE bölümü öğrencilerinin programlamaya ilişkin öz yeterlilik algıları üzerine etkisi
SG MAZMAN, A ALTUN
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 2 (3), 2013
352013
BİR BÖLÜM WEB SİTESİNİN OTANTİK GÖREVLER VE GÖZ İZLEME YÖNTEMİ ARACILIĞIYLA KULLANILABİLİRLİK DEĞERLENDİRMESİ
M Yeniad, SG Mazman, H Tüzün, S Akbal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 147-173, 2011
292011
Adoption process of social network and their usage in educational context
SG Mazman, YK Usluel
Unpublished Master Thesis, 106, 2009
282009
Sınıf öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özellikleri ile derste teknoloji kullanımına yönelik eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Y Atli
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
252019
Individual differences in spatial orientation performances: an eye tracking study
GZ Mazman, A Altun
World Journal on Educational Technology 5 (2), 266-280, 2013
242013
ICT integration into learning-teaching process: Models and indicators
SG Mazman, YK Usluel
Education Technology Theory and Practice 1 (1), 62-79, 2011
222011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20