Modeling educational usage of Facebook SG Mazman, YK Usluel Computers & Education 55 (2), 444-453, 2010 | 1224 | 2010 |
Gender differences in using social networks Y Mazman, Y Usluel Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (2), 2011 | 442 | 2011 |
Adoption of Web 2.0 tools in distance education YK Usluel, SG Mazman Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 818-823, 2009 | 240 | 2009 |
Sosyal ağların benimsenme süreci ve eğitsel bağlamda kullanımı SG Mazman Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 189 | 2009 |
The usage of social networks in educational context SG Mazman, YK Usluel World Academy of Science, Engineering and Technology 49 (1), 338-342, 2009 | 148 | 2009 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme-öğretme süreçlerine entegrasyonu: Modeller ve göstergeler SG MAZMAN, YK USLUEL Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 1 (1), 62-79, 2011 | 124 | 2011 |
Eğitimde yeniliklerin yayılımı, kabulü ve benimsenmesi sürecinde yer alan öğeler: bir içerik analizi çalışması YK Usluel, SG MAZMAN AKAR Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3), 60-74, 2010 | 124 | 2010 |
Programlamaya ilişkin öz yeterlilik algısı ölçeğinin Türkçe formunun güvenirlik ve geçerlik çalışması A ALTUN, SG MAZMAN Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 3 (2), 297-308, 2012 | 105 | 2012 |
Does it matter being innovative: Teachers’ technology acceptance SG Mazman Akar Education and Information Technologies 24 (6), 3415-3432, 2019 | 98 | 2019 |
Social influence in the adoption process and usage of innovation: Gender differences SG Mazman, YK Usluel, V Çevik International Journal of Behavioral, Cognitive, Educational and …, 2009 | 95 | 2009 |
Çevrimiçi bilgi arama stratejileri envanteri’nin Türkçeye uyarlama çalışması P Aşkar, SG Mazman Eğitim ve Bilim 38 (168), 2013 | 61 | 2013 |
Identification of user patterns in social networks by data mining techniques: Facebook case AS Bozkır, S Güzin Mazman, E Akçapınar Sezer Technological Convergence and Social Networks in Information Management …, 2010 | 58 | 2010 |
Investigation of Turkish mathematics teachers’ proficiency perceptions in using information and communication technologies in teaching O Birgin, K Uzun, SG Mazman Akar Education and Information Technologies 25 (1), 487-507, 2020 | 43 | 2020 |
SOSYAL AĞLARIN BENİMSENMESİ ÖLÇEĞİ. YK Usluel, SG Mazman Journal of Educational Sciences & Practices 8 (15), 2009 | 43 | 2009 |
Programlama–I dersinin BÖTE bölümü öğrencilerinin programlamaya ilişkin öz yeterlilik algıları üzerine etkisi SG MAZMAN, A ALTUN Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 2 (3), 2013 | 35 | 2013 |
BİR BÖLÜM WEB SİTESİNİN OTANTİK GÖREVLER VE GÖZ İZLEME YÖNTEMİ ARACILIĞIYLA KULLANILABİLİRLİK DEĞERLENDİRMESİ M Yeniad, SG Mazman, H Tüzün, S Akbal Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 147-173, 2011 | 29 | 2011 |
Adoption process of social network and their usage in educational context SG Mazman, YK Usluel Unpublished Master Thesis, 106, 2009 | 28 | 2009 |
Sınıf öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özellikleri ile derste teknoloji kullanımına yönelik eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi Y Atli Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 | 25 | 2019 |
Individual differences in spatial orientation performances: an eye tracking study GZ Mazman, A Altun World Journal on Educational Technology 5 (2), 266-280, 2013 | 24 | 2013 |
ICT integration into learning-teaching process: Models and indicators SG Mazman, YK Usluel Education Technology Theory and Practice 1 (1), 62-79, 2011 | 22 | 2011 |