The effect of educational leadership on students’ achievement: A meta-analysis study E Karadağ, F Bektaş, N Çoğaltay, M Yalçın Asia Pacific Education Review 16 (1), 79-93, 2015 | 180 | 2015 |
The Effect of Educational Leadership on Organizational Variables: A Meta-Analysis Study in the Sample of Turkey. N Cogaltay, E Karadag Educational Sciences: Theory and Practice 16 (2), 603-646, 2016 | 89 | 2016 |
Educational leadership and job satisfaction of teachers: a meta-analysis study on the studies published between 2000 and 2016 in Turkey N Cogaltay, M Yalçin, E Karadag Eurasian Journal of Educational Research 16 (62), 2016 | 72 | 2016 |
Introduction to meta-analysis N Çoğaltay, E Karadağ Leadership and organizational outcomes: Meta-analysis of empirical studies …, 2015 | 70 | 2015 |
The factors effecting student achievement E Karadağ Meta-Analysis of Empirical Studies, 2017 | 62 | 2017 |
Organizational commitment of teachers: a meta-analysis study for the effect of gender and marital status in Turkey. N Cogaltay Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 911-924, 2015 | 57 | 2015 |
School culture and academic achievement of students: A meta-analysis study F Bektas, N Çogaltay, E Karadag, Y Ay The Anthropologist 21 (3), 482-488, 2015 | 55 | 2015 |
Okul müdürlerinin dönüşümcü liderlik davranışlarının öğretmenlerin örgütsel bağlılığına etkisi: Bir meta-analiz çalışması N Çoğaltay, E Karadağ, Ö Öztekin Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 20 (4), 483-500, 2014 | 46 | 2014 |
The effect of collective teacher efficacy on student achievement N Çoğaltay, E Karadağ The factors effecting student achievement: Meta-analysis of empirical …, 2017 | 27 | 2017 |
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin liderlik stillerinin örgütsel bağlılık üzerindeki rolü F Bektaş, N Çoğaltay, Y Sökmen Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2014 (3), 122-130, 2014 | 26 | 2014 |
Okul Liderliğinin Örgütsel Çıktılara Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması N Çoğaltay | 22 | 2014 |
Sınıf öğretmenlerinin özel öğrenme güçlüğüne ilişkin yeterlilikleri: Nitel bir araştırma N ÇOĞALTAY, İ ÇETİN Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 126-140, 2020 | 20 | 2020 |
Sınıf öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki A Acar Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Siirt Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2020 | 13 | 2020 |
Öğretmenlerin tükenmişliğini etkileyen faktörler: cinsiyetin ve medeni durumun etkisine yönelik bir meta-analiz çalışması N Çoğaltay, S Anar, E Karadağ Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 695-707, 2017 | 13 | 2017 |
EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUTULAN ÖĞRETMENLİK MESLEK BİLGİSİ DERSLERİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA N ÇOĞALTAY Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 51-66, 2015 | 11 | 2015 |
Öğretmen adaylarının öğretmen atamalarında kullanılan sözlü sınava ilişkin algıları: Metefor analizi örneği N ÇOĞALTAY, ZN ARAS Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 211-230, 2018 | 10 | 2018 |
Bilimsel araştırma yöntemleri dersinin öğretmen adaylarının bilimsel epistemolojik inançları ve bilimsel araştırmalara yönelik tutumları üzerindeki etkisi N Çoğaltay Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 125-139, 2016 | 10 | 2016 |
Influence of school leadership on collective teacher efficacy: a cross-cultural meta-analysis N Çoğaltay, A Boz Asia Pacific Education Review 24 (3), 331-351, 2023 | 9 | 2023 |
School leadership and organizational justice: A meta-analysis with Turkey representative sample N Çogaltay, E Karadag, F Bektas International Journal of Education 6 (1), 49, 2014 | 9 | 2014 |
Okul yöneticilerinin hizmetkar liderlik davranışları ile öğretmenlerin motivasyon düzeyleri arasındaki ilişki V Okçu, N Çoğaltay International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal 5 (26), 1759-1773, 2019 | 7 | 2019 |