SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ Y Kızıltaş, EÇ Özdemir Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (80), 1896-1914, 2021 | 40 | 2021 |
Sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Van ili örneği Y Kiziltaş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 36 | 2011 |
İki dilli öğrencilerin ikinci dil ediniminde etkili olan faktörler ve dezavantajlı gruplara dönüşmeleri: Kuramsal ve derleme bir çalışma Y Kızıltaş Trakya Eğitim Dergisi, 2021 | 17 | 2021 |
The attitudes of secondary school students toward school and reading: A comparison in terms of mother tongue, gender and class level M Yıldız, Y Kızıltaş International Journal of Education and Literacy Studies 6 (1), 27-37, 2018 | 17 | 2018 |
İki dilli öğrencilerin okuduğunu anlamada yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri: Bir durum çalışması Y Kızıltaş, İ Kozikoğlu Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1568-1584, 2020 | 16 | 2020 |
Ana dili farklı ilkokul öğrencilerinin akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin incelenmesi (Yayımlanmamış doktora tezi) Y Kızıltaş Gazi Üniversitesi, 2019 | 8 | 2019 |
Ana dili farklı ilkokul öğrencilerinin akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin incelenmesi Y Kızıltaş Yayımlanmamış doktora tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi, 2019 | 7 | 2019 |
Bilingual Students, Language Conflict, Language-Culture Shock: Situations Faced by Teachers Assigned to Eastern Regions of Turkey. Y Kiziltas Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 191-215, 2022 | 5 | 2022 |
Orantısız öğretmen hareketliliği: İki dilli öğrencilerin ağırlıkta olduğu kırsal bölgelerdeki okullarda yaşanan bir sorunun anatomisi Y Kızıltaş Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 4 (2), 440-475, 2021 | 5 | 2021 |
The study of reading fluency and reading comprehension skills of primary school students whose mother tongue is different. Y Kiziltas, M Yildiz Waikato Journal of Education 25 (1), 43-55, 2020 | 4 | 2020 |
The Destruction Seen in Disadvantaged Bilingual Students in Rural Regions of Turkey: A Theoretical Study of Sad Portraits. Y Kızıltaş International Journal of Progressive Education 19 (2), 2023 | 1 | 2023 |
A modern problem faced by primary school students in disadvantaged regions: teacher influencer Y Kızıltaş International Online Journal of Primary Education 12 (2), 152-167, 2023 | 1 | 2023 |
Language conflict, language and culture shock in the context of bilingual primary school students Y Kızıltaş Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 191-215, 2022 | 1 | 2022 |
Written Expression Skills of Both Monoliterate, and Emergent Bilingual Primary School Students: A Comparison with Monolingual Students. Y Kiziltas Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (3), 57-81, 2022 | 1 | 2022 |
İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri. E ÇETİNKAYA ÖZDEMİR, Y KIZILTAŞ Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (3), 2021 | 1 | 2021 |
İki dilli öğrencilere yönelik sınıf öğretmeni adaylarının öğretim kaygıları ve çözüm önerileri EÇ Özdemir, Y Kızıltaş İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2210-2231, 2021 | 1 | 2021 |
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme Y Kızıltaş Yaşadıkça Eğitim 37 (2), 388-404, 2023 | | 2023 |
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme. Y KIZILTAŞ Journal of Education for Life/Yaşadıkça Eğitim Dergisi 37 (2), 2023 | | 2023 |
Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi E Kultas, Y Kızıltaş Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 12 (1), 183-192, 2023 | | 2023 |
Classroom Teachers' Bias in Assessing Disadvantaged Primary School Students' Reading Comprehension Skills. Y Kiziltas, M Sata, F Elkonca Elementary School Forum (Mimbar Sekolah Dasar) 10 (1), 106-121, 2023 | | 2023 |