Follow
Yusuf KIZILTAŞ
Title
Cited by
Cited by
Year
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Y Kızıltaş, EÇ Özdemir
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (80), 1896-1914, 2021
402021
Sınıf öğretmeni adaylarının ve sınıf öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Van ili örneği
Y Kiziltaş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
362011
İki dilli öğrencilerin ikinci dil ediniminde etkili olan faktörler ve dezavantajlı gruplara dönüşmeleri: Kuramsal ve derleme bir çalışma
Y Kızıltaş
Trakya Eğitim Dergisi, 2021
172021
The attitudes of secondary school students toward school and reading: A comparison in terms of mother tongue, gender and class level
M Yıldız, Y Kızıltaş
International Journal of Education and Literacy Studies 6 (1), 27-37, 2018
172018
İki dilli öğrencilerin okuduğunu anlamada yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri: Bir durum çalışması
Y Kızıltaş, İ Kozikoğlu
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1568-1584, 2020
162020
Ana dili farklı ilkokul öğrencilerinin akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin incelenmesi (Yayımlanmamış doktora tezi)
Y Kızıltaş
Gazi Üniversitesi, 2019
82019
Ana dili farklı ilkokul öğrencilerinin akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin incelenmesi
Y Kızıltaş
Yayımlanmamış doktora tezi. Ankara: Gazi Üniversitesi, 2019
72019
Bilingual Students, Language Conflict, Language-Culture Shock: Situations Faced by Teachers Assigned to Eastern Regions of Turkey.
Y Kiziltas
Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 191-215, 2022
52022
Orantısız öğretmen hareketliliği: İki dilli öğrencilerin ağırlıkta olduğu kırsal bölgelerdeki okullarda yaşanan bir sorunun anatomisi
Y Kızıltaş
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 4 (2), 440-475, 2021
52021
The study of reading fluency and reading comprehension skills of primary school students whose mother tongue is different.
Y Kiziltas, M Yildiz
Waikato Journal of Education 25 (1), 43-55, 2020
42020
The Destruction Seen in Disadvantaged Bilingual Students in Rural Regions of Turkey: A Theoretical Study of Sad Portraits.
Y Kızıltaş
International Journal of Progressive Education 19 (2), 2023
12023
A modern problem faced by primary school students in disadvantaged regions: teacher influencer
Y Kızıltaş
International Online Journal of Primary Education 12 (2), 152-167, 2023
12023
Language conflict, language and culture shock in the context of bilingual primary school students
Y Kızıltaş
Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 191-215, 2022
12022
Written Expression Skills of Both Monoliterate, and Emergent Bilingual Primary School Students: A Comparison with Monolingual Students.
Y Kiziltas
Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (3), 57-81, 2022
12022
İki Dilli Öğrencilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Kaygıları ve Çözüm Önerileri.
E ÇETİNKAYA ÖZDEMİR, Y KIZILTAŞ
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (3), 2021
12021
İki dilli öğrencilere yönelik sınıf öğretmeni adaylarının öğretim kaygıları ve çözüm önerileri
EÇ Özdemir, Y Kızıltaş
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2210-2231, 2021
12021
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme
Y Kızıltaş
Yaşadıkça Eğitim 37 (2), 388-404, 2023
2023
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme.
Y KIZILTAŞ
Journal of Education for Life/Yaşadıkça Eğitim Dergisi 37 (2), 2023
2023
Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi
E Kultas, Y Kızıltaş
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 12 (1), 183-192, 2023
2023
Classroom Teachers' Bias in Assessing Disadvantaged Primary School Students' Reading Comprehension Skills.
Y Kiziltas, M Sata, F Elkonca
Elementary School Forum (Mimbar Sekolah Dasar) 10 (1), 106-121, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20