Takip et
Nihal Dogan
Nihal Dogan
Full Professor of Science Education
univie.ac.at üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Turkish grade 10 students' and science teachers' conceptions of nature of science: A national study
N Dogan, F Abd‐El‐Khalick
Journal of Research in Science Teaching: The Official Journal of the …, 2008
4112008
Türkiye genelinde ortaöğretim fen branşı öğretmen ve öğrencilerinin bilimin doğası üzerine görüşlerinin araştırılması
N Doğan Bora
Gazi Üniversitesi, 2005
1932005
Bilimin Doğası ve Öğretimi
N Doğan, J Çakıroğlu, K Bilican, S ÇAVUŞ GÜNGÖREN
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2012
1622012
Lise öğrencilerinin bilim ve bilim insanı hakkındaki görüşleri
DB Nihal, O Arslan, J Çakıroğlu
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 32-44, 2006
115*2006
Öğretmenlerin bilimin doğası hakkındaki görüşlerinin geliştirilmesi: Hizmetiçi eğitim programının etkisi
N DOĞAN, J ÇAKIROĞLU, S ÇAVUŞ, K BİLİCAN, O ARSLAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 127-139, 2011
992011
Improving science teachers’ nature of science views through an innovative continuing professional development program
E Erdas Kartal, WW Cobern, N Dogan, S Irez, G Cakmakci, Y Yalaki
International Journal of STEM education 5, 1-10, 2018
772018
Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi
R Sarıkaya, M Selvi, N Dogan-Bora
Kastamonu Eğitim Dergisi 12 (1), 85-88, 2004
682004
MİTOZ VE MAYOZ BÖLÜNME KONULARININ ÖĞRETİMİNDE MODEL KULLANIMININ ÖNEMİ
R Sarıkaya, M Selvı, N Doğan-Bora
Kastamonu Eğitim Dergisi 12 (1), 85-88, 2004
68*2004
Feeding biology of Silurus glanis (L., 1758) living in Hirfanlı Dam Lake
N Doğan-Bora, A Gül
Turkish Journal of Veterinary and Animal Sciences 28 (3), 471-479, 2004
562004
Orta öğretim kurumlarında biyoloji eğitiminde kullanılan öğretim metotlarının ders öğretmenleri açısından değerlendirilmesi ve öneriler
T Atıcı, N Doğan-Bora
Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2004
562004
The quality of pre-service science teachers’ argumentation: influence of content knowledge
PS Cetin, N Dogan, AY Kutluca
Journal of Science Teacher Education 25, 309-331, 2014
492014
What went wrong? Literature students are more informed about the nature of science than science students
N Dogan
Egitim ve Bilim 36 (159), 219, 2011
472011
El pensamiento creativo en estudiantes para profesores de ciencias: efectos del aprendizaje basado en problemas y en la historia de la ciencia
N Dogan, MA Manassero-Mas, Á Vázquez-Alonso
Tecné, episteme y didaxis: TED, 163-180, 2020
402020
Developing science teachers’ nature of science views: the effect of in-service teacher education program
N Doğan, J Çakıroğlu, S Çavuş, K Bilican, O Arslan
Hacettepe University Journal of Education 40, 127-139, 2011
402011
TARİHSEL YAKLAŞIMIN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN GELİŞTİRMESİNE ETKİSİ
N Doğan, B ÖZCAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (4), 187-206, 2010
392010
İlköğretim 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti Inkılap Tarihi Ve Atatürkçülük Dersinin Öğretminde Tarihsel Kanıt Kullanımının Etkililiği
N Doğan
PQDT-Global, 2008
392008
Effect of content knowledge on scientific argumentation quality: Cloning context
AY Kutluca, PS Çetin, N Doğan
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2014
372014
Kavram haritalama yönteminin, lise 3. sınıf öğrencilerinin genetik konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
M KAZANCI, NG ATILBOZ, ND BORA, M ALTIN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 2003
362003
Blending Problem Based Learning and History of Science Approaches to Enhance Views about Scientific Inquiry: New Wine in an Old Bottle.
N Dogan
Journal of Education and Training Studies 5 (10), 99-112, 2017
322017
İlköğretim 4, 5 ve 6. sınıf öğrencilerinin biyoçeşitlilik konusunda farkındalıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Bolu ili örneği
K BASTI, N Doğan, M Bahar, Z Nartgün
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2011
262011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20