Takip et
Yavuz Yildiz
Yavuz Yildiz
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
alanya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Futbol takımlarında tüketici temelli marka değeri: Bir model önerisi
Y Yildiz, C Ay, S Özbey
Ege Akademik Bakış 12, 1-10, 2012
452012
SPOR VE REKREASYON HİZMETLERİNDE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN İNCELENMESİ: FİTNESS MERKEZİ ÖRNEĞİ
Y YILDIZ, AO ONAĞ, O Zeynep
Uluslararası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi 2 (3), 114-130, 2013
332013
TV REKLAMLARINDA SPOR İMAJININ KULLANILMASI VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Y Yıldız, F Çetinöz, Y Kaplan, M Türkmen
Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri 2 (1), 5-13, 2007
302007
PROFESYONEL BASKETBOL ve VOLEYBOLCULARIN ANTRENÖR İLETİŞİM BECERİ DÜZEYLERİ ALGISI ve SPORCULARIN KAYGI DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI
C ATEŞ, Y YILDIZ, K YILDIZ
Erciyes İletişim Dergisi 5 (3), 40-52, 2018
272018
Fitness Merkezlerinde Müşteri Tatmininin Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Y Yıldız
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİM DERGİSİ 14 (2), 217-222, 2012
24*2012
Spor yöneticilerinin iş becerikliliği ve örgütsel özdeşleşme düzeylerinin incelenmesi
HA Etlik, K Yıldız, Y Yıldız
Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 13 (2), 128-136, 2019
142019
A research on soccer teams’ brand associations
Y Yildiz
The Sport Journal 19, 2016
122016
The relationship between fan identification and moral disengagement of physical education and sports students
Y Yildiz
Educational Research and Reviews 11 (7), 402, 2016
112016
BOŞ ZAMAN FAALİYETİ OLARAK BİSİKLET SPORU YAPAN BİREYLERİN BENLİK SAYGISI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ Öz
Y YILDIZ, C TAŞKIN
The Journal of Academic Social Science 85 (85), 631-638, 2019
102019
Spor eğitimi veren yükseköğretim kurumlarında kraliçe arı sendromu
EF Tekyazman
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
92019
Use of Tobacco Products in Turkish Children and Young People: Is there an Alarm for Hookah Use?
T Göktalay, AŞ Coşkun, Y Havlucu, GD Horasan
Turkish Thoracic Journal 21 (4), 234, 2020
72020
Hukuk ve Kültür İlişkisi Çerçevesinde Spor Kültürünün Oluşturulması
Y Yıldız
CBÜ Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 21-42, 2007
7*2007
INVESTIGATION OF CONSUMER ATTITUDES FROM THE PERSPECTIVE OF CONSUMER BASED BRAND EQUITY ON TRACKSUIT BRANDS
Y Yıldız, A Kinden
Baltic Journal of Sport and Health Sciences 2 (105), 65-70, 2017
52017
Beden eğitimi öğretmenlerinin genel iş doyumu (Manisa örneği)
M Türkmen, Y Yıldız, F Çetinöz
CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 4 (3), 109-116, 2009
42009
Tiroglossal duktus kistleri
S Özlügedik, YF YILDIZ, A TİTİZ, NAL Adnan, A TUNCAY
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 61 (1), 36-38, 2008
42008
Celal Bayar Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Spor Yöneticiliği Bölümü’nde öğrenim gören spor yöneticisi adaylarının benlik ve mesleki benlik kavramları arasındaki …
Y Yıldız
Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Isparta, 2004
42004
Futbol takımlarında tüketici tatmini ve marka güveninin marka sadakati ile ilişkisinin araştırılması: Bir yapısal eşitlik modeli uygulaması
Y Yıldız
Selçuk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilim Dergisi 13 (1), 31-38, 2011
32011
Brand Equity on Surf Destinations: Alaçatı Sample
Y Yıldız, Y Kadir
Springer Nature, 2020
22020
Yavaş Turizm ve Rekreasyon
D BİLGEN, Y YILDIZ, HA GÜNGÖRMÜŞ
Herkes için Spor ve Rekreasyon Dergisi 5 (1), 27-34, 2023
12023
The effect of Fan’s Brand Trust on Brand Loyalty
M Palalı, Y Yıldız
European Journal of Physical Education and Sport Science 8 (5), 2022
12022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20