Follow
Omca Çobanoğlu
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye’de nükleer santrallerin kurulması ve nükleer enerji kullanımı konusundaki öğretmen adaylarının tutumları
N Özdemir, OE Çobanoğlu
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 218-232, 2008
1212008
İnsanı merkeze alan (antroposentrik) ve almayan (nonantroposentrik) yaklaşımlara göre eğitim fakültesi son sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik bakış açıları
Ç Karakaya, EO Çobanoğlu
Journal of Turkish Science Education 9 (3), 23-35, 2012
602012
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sürdürülebilir kalkınma farkındalıklarının belirlenmesi
O Çobanoğlu, B Türer
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (5), 235-247, 2015
522015
Lisans öğrencilerinin kuram (teori) kavramını algılayışları
Ö Taşkın, EO Çobanoğlu, Z Apaydın, H Çobanoğlu, B Yılmaz, B Şahin
Bogazici University Journal of Education 25 (2), 35-51, 2008
412008
“İnsan ve Çevre” Ünitesi için Sınıf Dışı Öğretim Uygulamasının Çevre Okuryazarlığı Üzerine Etkisi
Ç Karakaya Akçadağ, EO Çobanoğlu
Journal of Research in Informal Environments 3 (2), 1-23, 2018
39*2018
Examination of the biology textbook for 10th grades in high school education and the ideas of the pre-service teachers
EO Çobanoğlu, B Şahin, Ç Karakaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2504-2512, 2009
352009
Games From Generation X to Generation Z
EO ÇOBANOĞLU, P TAĞRİKULU, A CİRİT
Universal Journal of Educational Research 6 (11), 2604, 0
25*
Fen öğretiminde toulmin argümantasyon modelinin sınıf dışı (outdoor) eğitim süreci ile bütünleştirilmesi örnek etkinlikler
AC Gül, Z Apaydın, EO Çobanoğlu, P Tağrikulu
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 3 (2), 103-120, 2018
232018
Underlining the problems in biology textbook for 10th grades in high school education using the suggestions of practicing teachers
EO Çobanoğlu, B Şahin
Journal of Turkish Science Education 6 (2), 75-91, 2009
212009
İlkokul 4. sınıf müfredatında yer alan cümlenin öğeleri konusunun sınıf dışı (outdoor) etkinliklerle desteklenerek öğretilmesi
EO Çobanoğlu, AC Gül
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 521-531, 2017
202017
Sınıf öğretmeni adaylarının çevreye yönelik değerlerinin ekosentrik (ekoloji merkezli) ve teknosentrik (teknoloji merkezli) yaklaşımlar çerçevesinde belirlenmesi
EO Çobanoğlu, Ç Karakaya, B Türer
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012
192012
Bilim felsefesi
L Çilingir, O Aslan, EO Çobanoğlu, F Balcı, Y Sağlam, H Nuhoğlu, F Aydın, ...
Bilimin doğası ve öğretimi (ss. 2-21) içinde. Ankara: Pegem, 2013
182013
The awareness of science and social science prospective teachers regarding to sustainable environment
O Çobanoğlu, B Türer
International Journal of Turkish Education Sciences 5, 235-247, 2015
152015
Kavramsal değişim metinlerinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin dolaşım sistemi konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesine etkisi
EO Çobanoğlu, H Bektaş
X. Science and Mathematics Education Congress, 2012
132012
The viewpoints of primary education pre-service science teachers about the environment according to anthropocentric and non-anthropocentric approaches
EO Çobanoğlu, Ç Karakaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2513-2518, 2009
92009
Prospective teachers’ attitudes towards the use of nuclear energy and the construction of nuclear plants in turkey
N Özdemir, EO Çobanoğlu
Hacettepe University Journal of Education 34, 218-232, 2008
92008
İlköğretim öğrencilerinin çevre sorunlarını algılamaları, Muğla: 15
EO Çobanoğlu, DE Er, E Demirtaş, B Özan, C Bayrak
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı 444, 445, 2006
92006
Evrim öğretimi için model önerisi: Soyağacı, hat modeli ve el modeli oluşturma
Z Apaydın, EO Çobanoğlu, Ö Taşkın
82006
SINIF DIŞI ÖĞRETİM İLE ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE OKURYAZARLIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ 7. SINIF “İNSAN VE ÇEVRE” ÜNİTESİ
ÇK Akçadağ, EO Çobanoğlu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (4), 1834-1852, 2020
72020
Öğretmen adaylarının doğaya bağlılık düzeylerinin belirlenmesi
P Tağrikulu, AC Gül, EO Çobanoğlu
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 40 (1), 441-458, 2021
62021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20