Türkiye’de nükleer santrallerin kurulması ve nükleer enerji kullanımı konusundaki öğretmen adaylarının tutumları N Özdemir, OE Çobanoğlu Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 218-232, 2008 | 121 | 2008 |
İnsanı merkeze alan (antroposentrik) ve almayan (nonantroposentrik) yaklaşımlara göre eğitim fakültesi son sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik bakış açıları Ç Karakaya, EO Çobanoğlu Journal of Turkish Science Education 9 (3), 23-35, 2012 | 60 | 2012 |
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sürdürülebilir kalkınma farkındalıklarının belirlenmesi O Çobanoğlu, B Türer Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (5), 235-247, 2015 | 52 | 2015 |
Lisans öğrencilerinin kuram (teori) kavramını algılayışları Ö Taşkın, EO Çobanoğlu, Z Apaydın, H Çobanoğlu, B Yılmaz, B Şahin Bogazici University Journal of Education 25 (2), 35-51, 2008 | 41 | 2008 |
“İnsan ve Çevre” Ünitesi için Sınıf Dışı Öğretim Uygulamasının Çevre Okuryazarlığı Üzerine Etkisi Ç Karakaya Akçadağ, EO Çobanoğlu Journal of Research in Informal Environments 3 (2), 1-23, 2018 | 39* | 2018 |
Examination of the biology textbook for 10th grades in high school education and the ideas of the pre-service teachers EO Çobanoğlu, B Şahin, Ç Karakaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2504-2512, 2009 | 35 | 2009 |
Games From Generation X to Generation Z EO ÇOBANOĞLU, P TAĞRİKULU, A CİRİT Universal Journal of Educational Research 6 (11), 2604, 0 | 25* | |
Fen öğretiminde toulmin argümantasyon modelinin sınıf dışı (outdoor) eğitim süreci ile bütünleştirilmesi örnek etkinlikler AC Gül, Z Apaydın, EO Çobanoğlu, P Tağrikulu Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 3 (2), 103-120, 2018 | 23 | 2018 |
Underlining the problems in biology textbook for 10th grades in high school education using the suggestions of practicing teachers EO Çobanoğlu, B Şahin Journal of Turkish Science Education 6 (2), 75-91, 2009 | 21 | 2009 |
İlkokul 4. sınıf müfredatında yer alan cümlenin öğeleri konusunun sınıf dışı (outdoor) etkinliklerle desteklenerek öğretilmesi EO Çobanoğlu, AC Gül Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 521-531, 2017 | 20 | 2017 |
Sınıf öğretmeni adaylarının çevreye yönelik değerlerinin ekosentrik (ekoloji merkezli) ve teknosentrik (teknoloji merkezli) yaklaşımlar çerçevesinde belirlenmesi EO Çobanoğlu, Ç Karakaya, B Türer X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012 | 19 | 2012 |
Bilim felsefesi L Çilingir, O Aslan, EO Çobanoğlu, F Balcı, Y Sağlam, H Nuhoğlu, F Aydın, ... Bilimin doğası ve öğretimi (ss. 2-21) içinde. Ankara: Pegem, 2013 | 18 | 2013 |
The awareness of science and social science prospective teachers regarding to sustainable environment O Çobanoğlu, B Türer International Journal of Turkish Education Sciences 5, 235-247, 2015 | 15 | 2015 |
Kavramsal değişim metinlerinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin dolaşım sistemi konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesine etkisi EO Çobanoğlu, H Bektaş X. Science and Mathematics Education Congress, 2012 | 13 | 2012 |
The viewpoints of primary education pre-service science teachers about the environment according to anthropocentric and non-anthropocentric approaches EO Çobanoğlu, Ç Karakaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2513-2518, 2009 | 9 | 2009 |
Prospective teachers’ attitudes towards the use of nuclear energy and the construction of nuclear plants in turkey N Özdemir, EO Çobanoğlu Hacettepe University Journal of Education 34, 218-232, 2008 | 9 | 2008 |
İlköğretim öğrencilerinin çevre sorunlarını algılamaları, Muğla: 15 EO Çobanoğlu, DE Er, E Demirtaş, B Özan, C Bayrak Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı 444, 445, 2006 | 9 | 2006 |
Evrim öğretimi için model önerisi: Soyağacı, hat modeli ve el modeli oluşturma Z Apaydın, EO Çobanoğlu, Ö Taşkın | 8 | 2006 |
SINIF DIŞI ÖĞRETİM İLE ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE OKURYAZARLIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ 7. SINIF “İNSAN VE ÇEVRE” ÜNİTESİ ÇK Akçadağ, EO Çobanoğlu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (4), 1834-1852, 2020 | 7 | 2020 |
Öğretmen adaylarının doğaya bağlılık düzeylerinin belirlenmesi P Tağrikulu, AC Gül, EO Çobanoğlu Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 40 (1), 441-458, 2021 | 6 | 2021 |