Takip et
Yeşim Uzun
Yeşim Uzun
aydin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Marka olmak
TS Erdil, Y Uzun
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2009
4212009
Marka Olmak (2. Baskı)
TS Erdil, Y Uzun
İstanbul: Beta Yayınları 448, 2010
442010
Marka yayma stratejisinde çağrışımların rolü
Y Uzun
Pazarlama Dünyası 18 (5), 56-62, 2004
402004
Marka Yayma Stratejilerinde Ürün Benzerliğinin Etkisi Ve Üç Ayri Marka Üzerinde Bir Uygulama
Y Uzun, TS Erdil
Doğuş Üniversitesi Dergisi 5 (2), 227-241, 2004
332004
Marka yayma stratejilerinde ürün benzerliğinin tüketici değerlendirmesindeki etkisi ve seçilen markalarda bir uygulama
Y Uzun
PQDT-Global, 2002
252002
Marka Olmak
ET Sabri, U Yeşim
Beta Basım Yayın, İstanbul, 2009
102009
Marka Olmak (2 b.)
TS Erdil, Y Uzun
İstanbul: Beta, 2010
72010
Marka Olmak, Beta Yayınları
TS Erdil, Y Uzun
Baskı, İstanbul, 2010
52010
Marka Olmak, Beta Basım Yayın Dağıtım AŞ, 1
TS ERDİL, Y Uzun
Baskı, İstanbul, 2009
52009
Marka Yayma Stratejilerinde Ürün Benzerliğinin Tüketici Değerlendirilmesindeki Etkisi ve Seçilen Markalarda Bir Uygulama
TS Erdil, Y Uzun
52003
Marka Olmak, 1
TS ERDĠL, YĢ Uzun
Baskı, Ġstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A. ġ, 2009
42009
Anayasa değişikliğinin televizyon haberlerinde çerçevelenmesi üzerine bir çalışma: Örnek olay 16 Nisan 2017 referandumu
Y Uzun
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
12018
Geleneksel Baron ve Kenny Aracılık Analizinin Sonu
Y Uzun, N Duru
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences 7 (46), 480-490, 2020
2020
Marka yayma stratejilerinde ürün benzerliğinin etkisi ve üç ayrı marka üzerinde bir uygulama
TS Erdil, Y Uzun
Doğuş Üniversitesi, 2004
2004
DİJİTALLEŞME SÜRECİNDE AKTİVİZMİN KSS VE YEŞİL HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINA ETKİSİ
L YAŞAR, YU UZUN, S ÜNLÜ, C ERDAL
DİJİTAL ÇAĞDA, 37, 0
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINDA KÜLTÜREL MİRAS ÖGELERİNİN YERİ: GÖBEKLİTEPE'NİN TÜRKİYE İMAJINA VE İTİBARINA KATKISI
E BİLİCİ, YU UZUN, C ERDAL
DİJİTAL ÇAĞDA, 109, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16