Takip et
Özkan Çelik
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının eğitim programına ilişkin metaforik algılarının karşılaştırılması
N Aykaç, Ö Çelik
Eğitim ve Bilim 39 (173), 2014
942014
Disiplinler arası yaklaşımla değer öğretiminde yaratıcı drama yönteminin kullanılması
Ö ÇELİK, B BULUÇ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 67-88, 2018
892018
Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri
Ö Çelik, A Yorulmaz, H Çokçalışkan
Eskisehir Osmangazi Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20, 203-215, 2019
432019
İlköğretim öğretmenlerinin düşünme stilleri ile kullandıkları öğretim yöntemleri arasındaki ilişki
B DUMAN, Ö ÇELİK
İlköğretim Online 10 (2), 785-797, 2011
282011
Developing pronunciation through creative drama
P Korkut, Ö Çelik
The Language Learning Journal, 1-13, 2018
272018
Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers' Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy.
Ö Çelik, H Çokçaliskan, A Yorulmaz
International Journal of Evaluation and Research in Education 7 (3), 194-202, 2018
212018
Comparison of metaphoric perception of teachers and pre-service teachers about curriculum
N Aykaç, Ö Çelik
Egitim ve Bilim 39 (173), 2014
212014
The relationship between the elementary school teachers’ thinking styles and the teaching methods they use
B Duman, Ö Çelik
Elementary Education Online 10 (2), 785-797, 2011
162011
Investigation of pre-service classroom teachers’ environmental awareness and attitudes
H ÇOKÇALIŞKAN, Ö Çelik
International Electronic Journal of Environmental Education 7 (2), 73-83, 2017
152017
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması
Ö Çelik, M Aslan-Çelik
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 75-91, 2017
13*2017
Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeleri ile bireysel yenilikçilikleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
A Yorulmaz, H ÇOKÇALIŞKAN, Ö Çelik
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 304-317, 2018
122018
Bir matematik öğretmenin ders imecesi boyunca öğrencilerin düşüncelerini ortaya çıkaracak soru sorma yaklaşımları
ÖA Çelik, BE Güzel
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 7 (2), 365-392, 2016
122016
Uzaktan öğrenme ortamının öğrencilerin bilişsel stillerine göre bilişsel senaryo oluşturma becerilerine, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
Ö Çelik
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezDetay.jsp?id …, 2010
122010
Sınıf öğretmeni adaylarının değer öğretimine yönelik algıları
Ö Çelik, B Esmer, E Yılmaz
International Periodical for the Languages, Literature and History of …, 2016
112016
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sisteminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
B BULUÇ, Ö ÇELİK, E UZUN
112014
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri
N TERTEMİZ, Ö ÇELİK, S DOĞAN
11*
The effects of drama on pre-service teachers’ affective traits about teaching
Ö Ulubey, N AYKAÇ, Ö Çelik, P Korkut
International Journal of Contemporary Educational Research 6 (2), 338-351, 2019
102019
PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’BELIEFS ABOUT THE CONSISTENCY OF THE TEACHER TRAINING PROGRAM ON THE FORMATION OF THEIR TEACHER IDENTITY
Ö Çelik, A Yorulmaz, H Çokçalışkan
92021
Disiplinler arası yaklaşımla değer öğretiminde yaratıcı drama yönteminin kullanılması (Yayımlanmamış doktora tezi)
Ö Çelik
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2016
72016
Ataerkil sistem bağlamında toplumsal cinsiyet ve cinsiyet rollerinin benimsenmesi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi)
Ö Çelik
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2008
72008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20