Follow
Erdem Varol
Erdem Varol
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
Verified email at ohu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Kavram ve kuramlarıyla Marshall Mcluhan’a bakış: Günümüzün egemen medya araçları ekseninde bir değerlendirme
M Çelik Varol, E Varol
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) 5 (1), 137-158, 2019
61*2019
Reklam Yönetimi
N Tosun, N Tüzel Uraltaş, A Nas, B Özkaya, S Güdüm, B Ertürk, ...
322018
POSTMODERN TÜKETİME POSTMODERN BİR YANIT: PAYLAŞIM EKONOMİSİ
M Çelik Varol, E Varol
Asya Studies 4 (12), 128-141, 2020
142020
Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği
S Koçak, M Çelik Varol, E Varol
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) 6 (2), 597-625, 2020
52020
Kent Kültürü Özelinde Alışveriş Merkezleri ve Tüketim Toplumu İlişkisi
E Varol
Marmara Üniversitesi, 2016
22016
Cumhuriyet’in İlk 20 Yılında Türkiye’de Reklam ve Reklamcılık
E Varol
Sakarya İletişim 3 (2), 76-99, 2023
2023
İklim İletişimi ve Sürdürülebilirlik Bağlamında Türk Ekonomi Bankası “Ya Sonra? Sürdürülebilir Bir Dünya İçin” Farkındalık Projesi Üzerine Bir İnceleme
M Varol, Erdem: Çelik Varol
Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar-VIII 1, 37-54, 2023
2023
Mutluluğun Tüketimi mi Tüketmenin Mutluluğu mu? İşte Bütün Mesele Bu.
E Varol
6. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi 1 (1), 108-110, 2023
2023
VİRAL PAZARLAMANIN DİJİTAL DÜNYADA SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: K KUŞAĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME
M Çelik Varol, E Varol, KN Tüzel Uraltaş
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 7 (2 …, 2022
2022
Bir Sürdürülebilirlik Hakikat Ötesi Örneği Olarak Markaların Yeşil Aklama (Greenwashing) Yaklaşımı
M Çelik Varol, E Varol
Hakikat Ötesi Çağda İletişim (Prof. Dr. Ünsal Oskay'a Armağan) 1, 202-216, 2022
2022
A Scenario Integration Study in Brand Communication: “Let’s Turn Off the Taps” Advertising Case
M Çelik Varol, N Tüzel Uraltaş, E Varol
Handbook of Research on Global Perspectives on International Advertising …, 2022
2022
Ambalaj Tasarımı ve Vı̇ral Pazarlama İlı̇şkı̇sı̇nı̇n Başarılı Örnekler Üzerı̇nden İncelenmesı̇
N Tüzel Uraltaş, M Çelik Varol, E Varol
Viral Reklamcılık: Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım 1, 167-189, 2021
2021
İtibarlı Markaların Gerçek Zamanlı Sosyal Sorumluluk Çalışmaları Üzerine Bir Değerlendirme: Migros Örneği
E Varol, M Çelik Varol
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi 1, 109-127, 2021
2021
Yeni Medyada Duygu Analizi Üzerine Bir Değerlendirme: Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri Doktora Tezleri İncelemesi
M Çelik Varol, E Varol
İletişim Araştırmaları ve Film Çözümlemeri II: Dijital Çağda Medya, 79-97, 2021
2021
Tutum Değişimi: İletişim ve Propaganda
N Tüzel Uraltaş, E Varol
Sosyal Psikoloji, 83-100, 2021
2021
Yeni Bir Aktivizm: Eğlenceli Direniş
M Çelik Varol, E Varol
Herkese Bilim Teknoloji, 17, 2020
2020
Anı Yakalayan Postmodern Pazarlama Örneği: Gerçek Zamanlı Pazarlama
M Çelik Varol, E Varol
Kriter Yayınevi, 2020
2020
İhtiyaçlar Hiyerarşisi Göstergesi Kuramına Göre Üniversite Öğrencilerinin Motivasyon Kaynaklarının İncelenmesi
M Çelik Varol, E Varol
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18