Follow
Esra Kanlı
Title
Cited by
Cited by
Year
FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN ÜSTÜN ZEKALI ve NORMAL ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON DÜZEYLERİNE ETKİSİ
E Kanlı, S Emir
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42-61, 2013
1232013
ÜSTÜN ZEKÂLI VE NORMAL ERGENLERİN MÜKEMMELİYETÇİLİK, DEPRESYON VE KAYGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
E KANLI
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 33 …, 2011
632011
Üstün zekali ve yeteneklilerin alan eğitiminde hizlandirma
E KANLI
HAYEF Journal of Education 8 (2), 95-104, 2012
442012
İlköğretim öğretmenlerinin öğrencilerini motive etme biçimlerinin incelenmesi
E Serap, E KANLI
HAYEF Journal of Education 7 (1), 63-79, 2009
412009
Üstün zekalı ve normal gelişim gösteren çocukların, mükemmeliyetçilik ve öz saygı düzeylerinin incelenmesi
MZ Leana-Taşcılar, E Kanlı
Ankara Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
362014
Stem education for gifted and talented students in Turkey
E Kanlı, M Özyaprak
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 3 (2), 2016
322016
Investigation of perfectionism and self–esteem scores of gifted and average students
MZ LEANA-TAŞCILAR, E Kanli
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (2), 1-20, 2014
322014
Üstün zekâli ve yetenekli çocuklarda mükemmeliyetçiliğin değerlendirilmesi
M LEANA-TAŞÇILAR, MZL TAŞCILAR, M Özyaprak, Ş GÜÇYETER, ...
HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014
312014
Üstün yetenekli öğrencilerin bilimsel yaratıcılık düzeyleri, cinsiyet ve bilimsel tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
E KANLI
İlköğretim Online 16 (4), 1792-1802, 2017
292017
Serving gifted children in developmental and threshold countries—Turkey
Ş Güçyeter, E Kanlı, M Özyaprak, MZ Leana-Taşcılar
Cogent Education 4 (1), 1332839, 2017
252017
Assessment of creativity: theories and methods
E Kanlı
Creativity-A Force to Innovation, 2020
242020
Bilimsel yaratıcılığın çağrışımsal temelleri: Model önerisi
E KANLI DENİZCİ
Türk Üstün Zekâ ve Eğitim Dergisi 4 (1), 37-50, 2014
152014
The Effect of Problem Based Learning on Gifted and Normal Students' Achievement and Creativity Levels.
E KANLI, S EMİR
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2013
152013
Psikoloji Bölümü Öğrencilerinin Yaratıcılık Kavramına İlişkin Metaforik Algıları.
FY Açıl, E Kanlı
Turkish Journal of Giftedness & Education 8 (1), 2018
102018
Probleme dayalı fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve normal öğrencilerin başarı ve yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi
E Kanlı, S Emir
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 7 (2 …, 2013
92013
Yaratıcı Bilimsel Çağrışımlar Testinin Geliştirilmesi ve Testin Psikometrik Özelliklerinin Araştırılması-The Development of Creative Scientific Associations Tests and …
E Kanlı
Istanbul University, 2014
82014
Yaratıcı bilimsel çağrışımlar testinin geliştirilmesi ve psikometrik özelliklerinin incelenmesi
E Kanlı
Yayınlanmamış Doktora Tezi. İstanbul: İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimler …, 2014
72014
Investigating the relations between scientific creativity, gender and scientific attitudes of gifted learners
E KANLI
Elementary Education Online 16 (4), 1792-1792, 2020
62020
Teachers’ Miths and Views abouut Creativity
N Sevinç, E Kanli
Journal of Gifted Education and Creativity 6 (2), 103-122, 2019
52019
Bütünleşik öğretim modeli
E Kanlı
Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Tasarımı, 47-66, 2017
52017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20