FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN ÜSTÜN ZEKALI ve NORMAL ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON DÜZEYLERİNE ETKİSİ E Kanlı, S Emir Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42-61, 2013 | 123 | 2013 |
ÜSTÜN ZEKÂLI VE NORMAL ERGENLERİN MÜKEMMELİYETÇİLİK, DEPRESYON VE KAYGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ E KANLI Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 33 …, 2011 | 63 | 2011 |
Üstün zekali ve yeteneklilerin alan eğitiminde hizlandirma E KANLI HAYEF Journal of Education 8 (2), 95-104, 2012 | 44 | 2012 |
İlköğretim öğretmenlerinin öğrencilerini motive etme biçimlerinin incelenmesi E Serap, E KANLI HAYEF Journal of Education 7 (1), 63-79, 2009 | 41 | 2009 |
Üstün zekalı ve normal gelişim gösteren çocukların, mükemmeliyetçilik ve öz saygı düzeylerinin incelenmesi MZ Leana-Taşcılar, E Kanlı Ankara Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014 | 36 | 2014 |
Stem education for gifted and talented students in Turkey E Kanlı, M Özyaprak Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 3 (2), 2016 | 32 | 2016 |
Investigation of perfectionism and self–esteem scores of gifted and average students MZ LEANA-TAŞCILAR, E Kanli Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (2), 1-20, 2014 | 32 | 2014 |
Üstün zekâli ve yetenekli çocuklarda mükemmeliyetçiliğin değerlendirilmesi M LEANA-TAŞÇILAR, MZL TAŞCILAR, M Özyaprak, Ş GÜÇYETER, ... HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014 | 31 | 2014 |
Üstün yetenekli öğrencilerin bilimsel yaratıcılık düzeyleri, cinsiyet ve bilimsel tutumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi E KANLI İlköğretim Online 16 (4), 1792-1802, 2017 | 29 | 2017 |
Serving gifted children in developmental and threshold countries—Turkey Ş Güçyeter, E Kanlı, M Özyaprak, MZ Leana-Taşcılar Cogent Education 4 (1), 1332839, 2017 | 25 | 2017 |
Assessment of creativity: theories and methods E Kanlı Creativity-A Force to Innovation, 2020 | 24 | 2020 |
Bilimsel yaratıcılığın çağrışımsal temelleri: Model önerisi E KANLI DENİZCİ Türk Üstün Zekâ ve Eğitim Dergisi 4 (1), 37-50, 2014 | 15 | 2014 |
The Effect of Problem Based Learning on Gifted and Normal Students' Achievement and Creativity Levels. E KANLI, S EMİR Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2013 | 15 | 2013 |
Psikoloji Bölümü Öğrencilerinin Yaratıcılık Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. FY Açıl, E Kanlı Turkish Journal of Giftedness & Education 8 (1), 2018 | 10 | 2018 |
Probleme dayalı fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve normal öğrencilerin başarı ve yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi E Kanlı, S Emir Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 7 (2 …, 2013 | 9 | 2013 |
Yaratıcı Bilimsel Çağrışımlar Testinin Geliştirilmesi ve Testin Psikometrik Özelliklerinin Araştırılması-The Development of Creative Scientific Associations Tests and … E Kanlı Istanbul University, 2014 | 8 | 2014 |
Yaratıcı bilimsel çağrışımlar testinin geliştirilmesi ve psikometrik özelliklerinin incelenmesi E Kanlı Yayınlanmamış Doktora Tezi. İstanbul: İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimler …, 2014 | 7 | 2014 |
Investigating the relations between scientific creativity, gender and scientific attitudes of gifted learners E KANLI Elementary Education Online 16 (4), 1792-1792, 2020 | 6 | 2020 |
Teachers’ Miths and Views abouut Creativity N Sevinç, E Kanli Journal of Gifted Education and Creativity 6 (2), 103-122, 2019 | 5 | 2019 |
Bütünleşik öğretim modeli E Kanlı Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Tasarımı, 47-66, 2017 | 5 | 2017 |