Bilim ve sanat merkezi uygulamasının değerlendirilmesi. B Sezginsoy Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir, 2007 | 120 | 2007 |
Sosyal bilgiler dersinde tarih bilinci oluşturmada dizgeli öğretimin etkililiği B SEZGİNSOY, B AKKOYUNLU Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (41), 2011 | 33 | 2011 |
Comparing different readability formulas on the examples of science-technology and social science textbooks U Izgi, BS Seker Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 178-182, 2012 | 29 | 2012 |
The Study of Reliability and Validity of Creative Materials. E Tezci, D Karaca, B Sezginsoy Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 7 (1), 46-57, 2008 | 24 | 2008 |
An evaluation of digital stories created for social studies teaching. BS Seker Journal of Education and Practice 7 (29), 18-29, 2016 | 21 | 2016 |
The Effect of Digital Stories on Fifth-Grade Students’ Motivation T Turan, ŞS Burcu Journal of Education and Future, 65-78, 2018 | 20 | 2018 |
Bilim ve sanat merkezi uygulamasının değerlendirilmesi [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi] B Sezginsoy Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir, 2007 | 18 | 2007 |
Prospective Primary Teachers' Mathematics Anxiety-Apprehension and Its Causes. E Özdemir, BS Seker International Education Studies 10 (11), 1-22, 2017 | 16 | 2017 |
Müzik alanında üstün bir yetenek: İdil Biret (görüş ve önerileri) E Güven, B Sezginsoy Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 123-142, 2009 | 16 | 2009 |
Liselerde öğrencilerin disiplinsiz davranışları ve sebepleri B Yıldırım, B Sezginsoy XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004 | 15 | 2004 |
The Integration of the 4MAT Teaching Model with the Interdisciplinary Structure: A New Model Proposal and Test B SEZGİNSOY-ŞEKER, FTD ÖVEZ EURASIA 14 (5), 1767-1790, 2018 | 12* | 2018 |
An evaluation on science-art center implementation through the Bilsem teachers' opinion BS Seker Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1628-1632, 2012 | 9 | 2012 |
An Examination of Preservice Teachers' Experiences in Creating a Scientific Digital Story in the Context of Their Self Confidence in Technological Pedagogical Content Knowledge. U Izgi-Onbasili, A Avsar-Tuncay, B Sezginsoy-Seker, SA Kiray Journal of Baltic Science Education 21 (2), 207-223, 2022 | 6 | 2022 |
İlköğretimde artırılmış gerçeklik destekli disiplinler arası bir öğretim uygulaması FD Övez, BS Şeker Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 24 (1), 313-334, 2022 | 6 | 2022 |
İlkokul öğrencilerinin matematik kaygılarının incelenmesi ve metaforik algılarının sınıf öğretmenleri ile karşılaştırılması E Özdemir, BS Şeker Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 167-191, 2019 | 6 | 2019 |
Investigation of “orientation and preparatory studies” of mathematics and social studies activities in terms of basic skills BS Şeker, E Özdemir Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4062-4068, 2014 | 6 | 2014 |
Images of future technology generated by primary school students through their paintings BS Şeker, GG Şahin Procedia-Social and Behavioral Sciences 55, 178-186, 2012 | 6 | 2012 |
Sample game applications in social studies teaching BS Seker, GG Sahin Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1679-1683, 2012 | 6 | 2012 |
Distance education in the Covid-19 pandemic period: opinions of primary pre-service teachers about teaching practice course U Izgı-onbasılı, B Sezginsoy Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (4), 726-744, 2021 | 5 | 2021 |
Piyano ve keman alanında iki harika çocuk: İdil Biret-Suna Kan (görüş ve önerileri) B Sezginsoy, E Güven İlköğretim Online 9 (1), 128-135, 2010 | 5 | 2010 |