Stres kontrolü, genel öz-yeterlik, durumluk kaygı ve yaşam doyumuyla ilişkili bir akış modeli Ü Sahranç Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2007 | 138 | 2007 |
Self-control management and internet addiction. A Akın, S Arslan, N Arslan, R Uysal, Ü Sahranç International Online Journal of Educational Sciences 7 (3), 2015 | 82 | 2015 |
Belirsizliğe Tahammülsüzlük ile Psikolojik İyi Oluş Arasındaki İlişki. FM Geçgin, Ü Sahranç Sakarya University Journal of Education 7 (4), 2017 | 67 | 2017 |
An Investigation of the Relationships between Self-Handicapping and Depression, Anxiety, and Stress. Ü Sahranç International online journal of educational sciences 3 (2), 2011 | 60 | 2011 |
Lise öğrencilerinin mesleki olgunluk düzeylerinin denetim odaklarına göre bazı değişkenler açısından incelenmesi Ü Sahranç Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2000 | 50 | 2000 |
BİR DURUMLUK AKIŞ MODELİ: STRES KONTROLÜ, GENEL ÖZYETERLİK, DURUMLUK KAYGI, YAŞAM DOYUMU VE AKIŞ İLİŞKİLERİ Ü Sahranç Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 122-144, 2013 | 49 | 2013 |
Mediating and moderating effects of social support in the relationship between social anxiety and hope levels in children Ü Sahranç, E Çelik, ME Turan Journal of Happiness Studies 19, 1003-1019, 2018 | 35 | 2018 |
The relationships between intolerance of uncertainty and psychological well-being FM GEÇGİN, Ü SAHRANÇ Sakarya University Journal of Education 7 (4), 739-756, 2017 | 20 | 2017 |
İnternet öz-yeterliği ölçeği türkçe formunun geçerlik ve güvenirliği A AKIN, M KAYA, Ü AKIN, Ü SAHRANÇ, E UĞUR Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 404-415, 2014 | 16 | 2014 |
Öğrenme psikolojisi ile ilgili temel kavramlar Ü Sahranç Eğitim psikolojisi içinde, 301-331, 2019 | 14 | 2019 |
Temel öğrenme ortamları: aile, okul, sınıf Ü Sahranç Eğitim psikolojisi içinde, 333-362, 2019 | 11 | 2019 |
An investigation of problem solving skills in preschool education M Kaya, P Tadeu, Ü Sahranç, S Arslan, S Demir Sakarya University Journal of Education 7 (3), 498-514, 2017 | 11 | 2017 |
STUDENT OPINIOINS ABOUT ELECTIVE COURSES IN CHANGING EDUCATION: THE EXAMPLE OF KOCAELI UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION. YÖ Ulusoy, F Dağ, D Fidan, Ü Sahranç, B Inan, D Güllü Journal of Educational & Instructional Studies in the World 2 (4), 2012 | 10 | 2012 |
A Study on the relationship between social media addiction and self-regulation processes among university students Ü Sahranç International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (4), 96-109, 2021 | 8 | 2021 |
Sensation seeking, self-concealment as predictors of adolescents’ attitude toward violence in early adolescence M Kaya, Ü Sahranç, E Çelik OPUS International Journal of Society Researches 10 (17), 1664-1684, 2019 | 8 | 2019 |
Determination of the needs of university students for psychological counseling and guidance services: The case of Kocaeli University, Turkey YÖ Ulusoy, G Varlikli, F Dag, Ü Sahranç, H Turan Educational Research and Reviews 9 (10), 286, 2014 | 8 | 2014 |
Stres kontrolü, genel öz-yeterlik, durumluk kaygı ve yaşam doyumuyla ilişkili bir akış modeli (Yayımlanmamış doktora tezi) Ü Sahranç Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Gazi Üniversitesi, 2007 | 8 | 2007 |
Kısa Psikolojik Dayanıklılık Ölçeği Türkçe Formu’nun geçerlik ve güvenirliği A Akın, Ü Sahranç, ME Turan, Ü Akın, M Kaya, M Ercengiz III. Sakarya Eğitim Araştırmaları Kongresi 12, 2014 | 7 | 2014 |
Öğrenmeyi etkileyen etmenler Ü Sahranç içinde, Eğitim Psikolojisi, 351-374, 2010 | 7 | 2010 |
Okul öncesi eğitimde problem çözme becerilerinin incelenmesi M KAYA, P TADEU, Ü SAHRANÇ, S ARSLAN, S DEMİR Sakarya University Journal of Education 7 (3), 497-514, 2017 | 6 | 2017 |