Follow
Fahretdin Hasan Adagideli
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluklarının yordayıcısı olarak öz-düzenleme becerilerinin incelenmesi
FH Adagideli
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
452018
Assessing Preschool Teachers' Practices to Promote Self-Regulated Learning.
FH Adagideli, S Saraç, E Ader
International Electronic Journal of Elementary Education 7 (3), 423-440, 2015
412015
Okul öncesi dönemde üstbiliş ve özdüzenleme: değerlendirme, öğretim ve beceriler
FH Adagideli, E Ader
Özdüzenleme: öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi …, 2014
332014
Investigation of young children's metacognitive and self-regulatory abilities in mathematics activities
FH Adagideli
Unpublished Master Thesis, Boğaziçi University Institute of Social Sciences …, 2013
162013
MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİNDE KÜÇÜK ÇOCUKLARIN ÜSTBİLİŞSEL DÜZENLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
FH Adagideli, A Engin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 193-211, 2017
92017
Öğretmenakademisyen işbirliğiyle ilköğretim matematik eğitiminde modelleme perspektifinin geliştirilmesinin nitel bir incelemesi. 20
E Ader, S Özer, FH Adagideli, M Işık, Ş Tekin
Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayında sunulmuş bildiri, Mehmet Akif Ersoy …, 2011
62011
Components of effortful control and their relations to children’s ego-resiliency
FH ADAGİDELİ, BŞ AKTAN
International Primary Educational Research Journal 2 (1), 1-8, 2018
42018
Okul öncesi öğretmen adaylarının öz yeterlik düzeyleri ve öğretmenlik mesleğine hazır bulunuşluk düzeylerinin incelenmesi
D AKSOY, S SANCAKLI, FH ADAGİDELİ
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 167-185, 2022
22022
Çaba Gerektiren Kontrol Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması
FH Adagideli, O Ural, Ö Polat
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 5 (1), 39-52, 2019
22019
Okul Öncesi Eğitimde Velilerin Kaynaştırmaya Karşı Tutumları
S Şakar, F Adagideli
22019
Matematik eğitiminde bilişsel ve bilişüstü yaklaşımlar: Bir hizmetiçi eğitim semineri örneği
E Erktin, G Aşık, FH Adagideli, M Aşık, N Erdoğan, Ş Tekin
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi 1 (1), 41-51, 2012
12012
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlilikleri ile Matematik Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlilik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
FH ADAGİDELİ, H YILMAZ, TG ERTUGAY
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (2), 76-97, 2023
2023
Ebeveynlerin İnternet Kullanımı ile Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Ego Sağlamlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
D YILDIZ, E Arslan, ŞN ERAVCI, F ADAGİDELİ
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 31-45, 2020
2020
Self-regulation and ego-resilience: Implications for early childhood teacher education
E Erktin, O Ural, FH Adagideli
Stress and Anxiety: Strategies Opportunities and Adaptation, 61-70, 2016
2016
CHAPTER THIRTY NINE METACOGNITIVE ABILITIES
FH ADAGIDELI
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, 405, 2014
2014
Scale Development for Assessing Preschool Teachers’ Practices to Promote Self-Regulated Learning: A Cross-cultural Effort
S Saraç, E Ader, J Peeters, FH ADAGİDELİ
Self-Regulation and School Readiness: Mediating Role of School Relationships
O Ural, FH ADAGİDELİ, Ö Polat
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17