Takip et
Oktay Emir
Oktay Emir
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yabancı turistlerin satın alma karar sürecinde kültürel varlıkların etkisi: Konya örneği
O Emir, A Avan
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 203-219, 2010
882010
Otel işletmelerinde müşterilerin hizmet beklentileri ve memnuniyet düzeylerinin değerlendirilmesi: Antalya’da bir araştırma
O Emir
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayımlanmış Doktora …, 2007
83*2007
ÜÇ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
O Emir, G Kılıç, E Pelit
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2010
792010
TURİZM ALANINDA ÖNLİSANS EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN STAJ ÖNCESİ VE SONRASI GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
O Emir, E Pelit, S Arslan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (33), 141-165, 2010
772010
Turizm işletmeciliği ve otelcilik programı öğrencilerinin staj uygulamaları hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi: Afyon Kocatepe Üniversitesi örneği
O Emir, S Arslan, Ş Kılıçkaya
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008
772008
Çocuklu ailelerin otel işletmesi seçiminde etkili olan faktörler: Afyonkarahisar’da bir uygulama
O Emir, A Pekyaman
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 17 (2), 159-181, 2010
672010
Customer complaints and complaint behaviours in Turkish hotel restaurants: An application in Lara and Kundu areas of Antalya
O Emir
African Journal of Business Management 5 (11), 4239-4253, 2011
612011
Perceived importance of attributes on hotel guests' repeat visit intentions
O Emir, M Kozak
Tourism: An International Interdisciplinary Journal 59 (2), 131-143, 2011
572011
Otel işgörenlerinin iş doyumlarının önemi ve akçakoca’da yerleşik yıldızlı otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir uygulama
CG Uçkun, E Pelit, O Emir
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi 1, 39-59, 2004
542004
Afyokarahisar'ın Termal Turizm İmajı Üzerine Bir Değerlendirme
O Emir, G Durmaz
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 20 (1), 25-32, 2009
492009
Determinants of customer satisfaction with thermal hotels
O Emir, S Saraçli
Anatolia–An International Journal of Tourism and Hospitality Research 22 (01 …, 2011
452011
Otel Isletmelerinin Pazarlanmasinda Seyahat Acentalarinin Rolü: Otel Isletmeleri Tarafindan Bir Degerlendirme/The Role of the Travel Agencies in Marketing of Hotel Managements …
O Emir
Ege Akademik Bakis 10 (4), 1245, 2010
452010
A study of the relationship between service atmosphere and customer loyalty with specific reference to structural equation modelling
E Oktay
Economic research-Ekonomska istraživanja 29 (1), 706-720, 2016
432016
Destinasyonların toplantı turizmi amaçlı pazarlanmasında kongre ve ziyaretçi bürolarının rolü: İstanbul kongre ve ziyaretçi bürosu örneği
A Baytok, HH Soybalı, O Emir
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9-22, 2010
312010
The effect of training on vocational high school students in their professional development
O Emir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 2724-2738, 2013
302013
Beş yıldızlı termal otel işletmesi yöneticilerinin müşteri değeri algılarının belirlenmesi: Afyonkarahisar’da bir uygulama
O Emir, S Çelik
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 17 (1), 69-81, 2010
252010
Otel İşletmelerinde İşgören Tatmini ve Afyon’da Yerleşik Yıldızlı Oteller Örneği, 1
O Emir, A Baytok
Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, 251-267, 2004
232004
Müşterilerin memnuniyet düzeyleri ile demografik özellikleri arasındaki ilişki: Antalya’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
O Emir, İ Kılıç
Journal of Yasar University 21 (6), 3598-3621, 2011
202011
Determination of the thermal hotel location: application of analytic hierarchy process
O Emir, S Saraçli
Tourism and Hospitality Management 20 (1), 71-83, 2014
192014
A study into the level of first aid of hotel employees
O Emir, G Kuş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1036-1042, 2015
182015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20