Yöneticilerin liderlik davranışlarının personel iş doyumuna etkisi A Taş, E Önder Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 17-30, 2010 | 93 | 2010 |
yılı ve sonrasında yayınlanan eğitim kurumları yöneticilerinin atama ve yer değiştirmelerine ilişkin yönetmeliklerin karşılaştırması A Taş, E Önder Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (12), 171-185, 2004 | 67 | 2004 |
İlköğretimde okullar arası başarı farklılıklarını azaltmaya yönelik çözüm önerileri E Önder, N Güçlü Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 40 …, 2014 | 61 | 2014 |
Ortaöğretim Okullarında Örgütsel Sessizliğin Yordayıcısı Olarak Örgütsel Adalet ve Örgütsel Bağlılık E Önder Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD 18 (2), 669-686, 2017 | 44* | 2017 |
Student Absenteeism in Secondary Education, Absenteeism-Related School Practices and Recommended Policies E Önder Education and Science 42 (190), 361-378, 2017 | 31 | 2017 |
CHAID Analysis to Determine Socioeconomic Variables That Explain Students' Academic Success E Önder, Ş Uyar Universal Journal of Educational Research 5 (4), 608-619, 2017 | 27 | 2017 |
Causes of school failure from teacher and student’s perspective E Önder International Journal on new trends in education and their implications 7 (2 …, 2016 | 22 | 2016 |
Ortaokulların fırsat ve imkân eşitliği açısından değerlendirilmesi (Burdur il örneği) H Petek, E Önder International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (3), 908-920, 2015 | 22 | 2015 |
Variables that predict classroom management anxiety and classroom management anxieties level of pre-service teachers. E Önder, Y Önder Öz Pegem Journal of Education & Instruction/Pegem Egitim ve Ögretim 8 (4), 2018 | 20 | 2018 |
Factors affecting the academic achievement in socioeconomically disadvantaged students E Önder, Ş Uyar Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi= Pegem Journal of Education and Instruction …, 2018 | 19 | 2018 |
OKULLARIN EĞİTSEL KAYNAKLARI VE TEOG PUANLARI. E ÖNDER Electronic Journal of Social Sciences 15 (58), 2016 | 19 | 2016 |
The relative effect of student, family and school-related factors on math achievement by location of the school E Tomul, E Önder, E Taslidere Large-scale Assessments in Education 9 (1), 22, 2021 | 18 | 2021 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGISI VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER: TÜRKİYE’DE YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN META ANALİZİ. E ÖNDER, ÖT ATEŞ Electronic Turkish Studies 12 (25), 2017 | 18 | 2017 |
Development of classroom management anxiety scale for candidate teachers (CMAS-CT) and Analysis of its Psychometric Properties E Onder, Z Karatas Global Journal of Psychology Research: New Trends and Issues 6 (2), 76-87, 2016 | 17* | 2016 |
Ortaöğretimde Öğrenci Devamsızlığı Buna Dönük Okul Uygulamaları ve Önerilen Politikalar E Önder Eğitim ve Bilim 42 (190), 361-378, 2017 | 15 | 2017 |
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK PERSONELİNİN İŞ DOYUM DÜZEYİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ALAN ÇALIŞMASI E Önder, A Taş Milli Eğitim Dergisi 39 (184), 71-81, 2009 | 15 | 2009 |
İlköğretimde öğrenci başarısında okullar arası eşitsizliklerin analizi E Önder Yayımlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara, 2012 | 13 | 2012 |
Aday öğretmen görüşlerine göre aday öğretmen yetiştirme programı E Önder Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 24 (1), 143-189, 2018 | 12 | 2018 |
Prospective teacher training program according to prospective teachers’ opinions E Önder Educational Administration: Theory and Practice 24 (1), 143-189, 2018 | 11 | 2018 |
COVID-19 SALGININDA ÖĞRETMENLERİN UZAK EĞİTİME İLİŞKİN DENEYİMLERİ E Önder Milli Eğitim Dergisi 51 (233), 399-418, 2022 | 10 | 2022 |