Follow
Mehmet Cihan Yavuz
Mehmet Cihan Yavuz
Cukurova University, Professor of Tourism Marketing
Verified email at cu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Uluslararası destinasyon markası oluşturulmasında kimlik geliştirme süreci: Adana örneği
MC Yavuz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
2182007
Rekreasyonel turizmde müşteri potansiyelinin belirlenmesine yönelik bir pilot çalışma
FD Orel, MC Yavuz
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (11), 2003
1402003
Konaklama işletmelerinde e-pazarlama uygulamaları: e-medya araçları temelinde bir model önerisi
MC Yavuz, Mİ Haseki
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (2), 116-137, 2012
1032012
Ulusal Turizm Tanitimi Ve Pazarlama Yönetimi Örgütlenmesi: Türkiye İçin Bir Model Önerisi
MC Yavuz, SF Karabağ
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2009
662009
Storytelling in destination brand communication: A qualitative analysis
MC Yavuz, M Sumbul, NE Ergec, CI Derdiyok
Journal of Global Business Insights 1 (2), 63-72, 2016
502016
The impact of festivals on city promotion: A comparative study of Turkish and Swedish festivals
SF Karabağ, MC Yavuz, C Berggren
Tourism: An International Interdisciplinary Journal 59 (4), 447-464, 2011
352011
Consumer willingness to pay for organic sea bass in Turkey
F Budak, DB Budak, OO Kacira, MC Yavus
Israeli Journal of Aquaculture-BAMIGDEH, 2006
302006
Akıllı destinasyon: Turizm, inovasyon, girişimcilik ve çözüm bekleyen konular
MC Yavuz
Journal of Tourism Theory and Research 5 (2), 203-211, 2019
26*2019
Reinventing tourism cities: Examining technologies, applications, and city branding in leading smart cities
MC Yavuz, M Cavusoglu, A Corbaci
Journal of Global Business Insights 3 (1), 57-70, 2018
252018
Kars algısı imajı ve marka kimliği araştırması
L Gelibolu, H Kanıbir, R Saydan, H Tutar, MC Yavuz
Kars: TC Serhat Kalkınma Ajansı, 2014
222014
Hızla değişen dünyada Türkiye’nin tanıtımı ve örgütlenme modeli nasıl olmalı
MC Yavuz, F Karabağ-Solmaz
Mehmet Kemal Dedeman Araştırma ve Geliştirme Proje Yarışması, 2007
112007
Turkish consumers' responses to organically farmed seafood.
F Budak, DB Budak, ÖÖ Kaçira, MC Yavuz
102005
Dünyada sağlık turizmi ve Adana destinasyonu
MC Yavuz
Adana Sağlık Turizmi Derneği–Çukurova Üniversitesi Yayınevi, 2011
82011
Sağlık turizminde destinasyon yönetimi: Adana modeli
MC Yavuz
Mehmet Kemal Dedeman Araştırma ve Geliştirme Proje Yarışması, 2010
72010
Harcama Tabanlı Pazar Bölümlendirme: Festival Ziyaretçileri Üzerine Bir Logit Analizi Uygulaması
SFK Mehmet Cihan Yavuz
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (1), 427-436, 2006
42006
Halkla ilişkilerde Kurumsal Amaçların Hedef Kitle Tarafından Nasıl Algılandığının Tespiti Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
SF KARABAĞ, MC YAVUZ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (2), 2006
3*2006
Effective use of local dances in creating destination experience: The case of Adana Ciftetellisi and International Orange Blossom Carnival
MC Yavuz, M Sumbul
Co-Editors, 282, 2019
22019
Destination Branding in Industry 4.0: Enhancing Brand Experience Systems by Using Digital Touch Points
MC Yavuz
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY BUSINESS-ECONOMICS ADVANCEMENT CONFERENCE, 16, 2016
12016
MODERN CUMHURIYETIN KÜLTÜR, DIL VE EĞITIMININ BIR SAVUNUCUSU OLARAK ALI CÂNIP YÖNTEM
MC YAVUZ
Cumhuriyet'in 100. Yılında 100 Türk Yazar, 10, 2023
2023
Destination Experience: Making the Tourism Cities 5-Star
MC Yavuz
Co-Editors, 187, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20