Paydaşların gözünden mülteci ve sığınmacılarda eğitim: Eskişehir örneği GF Yaylacı, H Serpil, AF Yaylacı | 33* | 2017 |
Employing computer-assisted translation tools to achieve terminology standardization in institutional translation: Making a case for higher education H Serpil, G Durmuşoğlu-Köse, M Erbek, Y Öztürk Procedia-Social and Behavioral Sciences 231, 76-83, 2016 | 16 | 2016 |
Comparing the internet usage of pre-service language teachers with teachers of other subjects: Distance learning vs. on-campus learning M Firat, H Serpil Profile Issues in TeachersProfessional Development 19 (1), 55-72, 2017 | 9 | 2017 |
Big five personality traits and workplace spirituality: A mixed method study H Tutar, E Oruç, AT Erdem, H Serpil South East European Journal of Economics and Business 15 (2), 96-108, 2020 | 6 | 2020 |
An assessment of the content validity of the midterm achievement tests administered at Anadolu University Foreign Languages Department H Serpil PQDT-Global, 2000 | 6 | 2000 |
The Metaverse or meta-awareness? H SERPİL, D KARACA Journal of Metaverse 3 (1), 1-8, 2023 | 5 | 2023 |
Türkiye'de ve Dünyada Ortak ve Çift Diploma Programları: Güncel Durum ve Öneriler M Şengül, H Serpil Yükseköğretim Dergisi 8 (1), 78-89, 2018 | 4 | 2018 |
Book Review Student-Teacher Interaction in Online Learning Environments H Serpil Turkish Online Journal of Distance Education 18 (2), 202-207, 2017 | 3 | 2017 |
Didaktik in Continental European pedagogy: An analysis of its origins and problems H Serpil, S Aktan International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) 8 (1 …, 2018 | 2 | 2018 |
A Meta-Synthesıs Study on the Causes and Results of Dıgıtal Addıctıon H Tutar, AK Çat, H Serpil Journal Of Addiction and Recovery 4 (1), 1-8, 2021 | 1 | 2021 |
Striving to find sustainable solutions for discrimination: Strategies employed by language teachers to ensure cultural and linguistic relevance H Serpil Darnioji daugiakalbystė, 122-151, 2016 | 1 | 2016 |
Kierkegaard’ın Varoluş Evreleri ve Metaverse: Dijital Dünyada ‘Homo Virtualis’in İçsel Arayışı H Serpil, D Karaca Felsefe Arkivi 59 (2), 1-10, 2023 | | 2023 |
Yükseköğretim ve Metaverse H SERPİL Eğitimde Metaverse: Kuram ve Uygulamalar, 181, 2023 | | 2023 |
Positive and Negative Factors Shaping University Students’ Development of Life Skills H Serpil International Journal of Research in Teacher Education 14 (3), 194-207, 2023 | | 2023 |
(Kitap Özeti) Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları H Serpil Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (4), 169-176, 2016 | | 2016 |
Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları H Serpil Anadolu Üniversitesi, 2016 | | 2016 |
Demystifying language teachers' cultural diversity knowledge and beliefs through deep symbolic interactionism H Serpil The University of Wisconsin-Madison, 2016 | | 2016 |
Üretim ve Mülkiyet İlişkileri Bağlamında Çalışma Olgusunun Dönüşümü E Tekin, Ö Erakkuş, ÇYDV Dijitalleşme, İSDDY Ve, D Teke, ... Çalışma Kavramına Sosyolojik Bakış, 1, 0 | | |
Yükseköğretimin Metalaşması ve Çalışma Hayatının Dönüşümü H Serpil Çalışma Kavramına Sosyolojik Bakış, 107, 0 | | |
Reading Organizational Behavior Approaches through Alternative Theories: A Critical Approach H Tutar¹, H Serpil, S Nam | | |