Yapılandırmacı kuramda fen öğretmeninin rolü E Akpınar, Ö Ergin İlköğretim Online 4 (2), 55-64, 2005 | 311 | 2005 |
The Effect of Mobile Learning Applications on Students' Academic Achievement and Attitudes toward Mobile Learning. K Demir, E Akpinar Malaysian Online Journal of Educational Technology 6 (2), 48-59, 2018 | 261 | 2018 |
Fen Bilgisi dersinde eğitim teknolojisi kullanilmasina ilişkin öğrenci görüşleri AGE AKPINAR, AGH AKTAMIŞ, Ö Ergin Turkish Online 93, 2002 | 211 | 2002 |
Students’ attitudes toward science and technology: an investigation of gender, grade level, and academic achievement E Akpınar, E Yıldız, N Tatar, Ö Ergin Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2804-2808, 2009 | 203 | 2009 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları E Akpınar, E Yıldız, Ö Ergin Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006 | 139 | 2006 |
YAPILANDIRMACI KURAMA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA E Akpınar, Ö Ergin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29), 9-17, 2005 | 110 | 2005 |
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımına yönelik öğrenci görüşleri E Akpınar, Ö Ergin İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (9), 3-14, 2005 | 98 | 2005 |
Mobil öğrenmeye yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması K Demir, E Akpınar Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 6 (1), 59-79, 2016 | 97 | 2016 |
The use of interactive computer animations based on POE as a presentation tool in primary science teaching E Akpınar Journal of Science Education and Technology 23, 527-537, 2014 | 96 | 2014 |
To what extent science teachers are constructivist in their classrooms? G Unal, E Akpinar Journal of Baltic Science Education, 2006 | 82 | 2006 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin fen deneylerinin amaçlarına yönelik tutumları E Yıldız, E Akpınar, Ö Ergin Journal of Turkish Science Education 3 (2), 2-18, 2006 | 81 | 2006 |
Fen öğretiminde soyut kavramların yapılandırılmasında bilgisayar desteği: Yaşamımızı yönlendiren elektrik ünitesi E Akpinar PQDT-Global, 2006 | 80 | 2006 |
Yapılandırmacı kuram ve fen öğretimi Ö ERGİN, E AKPINAR Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2004 | 62 | 2004 |
Elementary school students’ water awareness GÜ Çoban, E Akpınar, E Küçükcankurtaran, E Yıldız, Ö Ergin International Research in Geographical and Environmental Education 20 (1), 65-83, 2011 | 58 | 2011 |
A study on developing a self efficacy scale towards science and technology N Tatar, E Yıldız, E Akpınar, Ö Ergin Eurasian Journal of Educational Research 36 (36), 263-280, 2009 | 56 | 2009 |
Exploratory and Confirmatory Factor Analysis of the Metacognition Scale for Primary School Students. E Yildiz, E Akpinar, N Tatar, O Ergin Educational Sciences: theory and practice 9 (3), 1591-1604, 2009 | 55 | 2009 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin yazılı sınav sorularının değerlendirilmesi E AKPINAR, Ö Ergin Milli Eğitim 35 (172), 225-231, 2006 | 55 | 2006 |
Açık uçlu deney tekniğinin öğrencilerin laboratuvara yönelik tutumlarına etkisinin araştırılması E Akpınar, E Yıldız Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006 | 43 | 2006 |
Yetişkinler için yapılan uygulamalı çevre eğitimine bir örnek: Su farkındalığı eğitimi E Cappellaro, GÜL ÜNAL ÇOBAN, E AKPINAR, E YILDIZ FEYZİOĞLU, ... Journal of Turkish Science Education 8 (2), 157-173, 2011 | 39 | 2011 |
İlköğretim öğrencileri için geliştirilen biliş üstü ölçeği’nin açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi E Yıldız, E Akpınar, N Tatar, Ö Ergin Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 9 (3), 1573-1604, 2009 | 36 | 2009 |