Extended Worksheet Developed According to 5E Model Based on Constructivist Learning Approach. U Töman, AR Akdeniz, S Odabasi Çimer, F Gürbüz Online Submission 4 (4), 173-183, 2013 | 164 | 2013 |
How does reflection help teachers to become effective teachers A Çimer, SO Çimer, GS Vekli International Journal of Educational Research 1 (4), 133-149, 2013 | 108 | 2013 |
Teachers’ views on the effectiveness of in‐service courses on the new curriculum in Turkey SO Çimer, İ Çakır, A Çimer European Journal of Teacher Education 33 (1), 31-41, 2010 | 105 | 2010 |
The effect of portfolios on students' learning: student teachers' views SO Çimer European Journal of Teacher Education 34 (2), 161-176, 2011 | 67 | 2011 |
Student teachers' conceptions about global warming and changes in their conceptions during pre-service education: A cross sectional study SO Çimer, A Çimer, N Ursavas Educational research and reviews 6 (8), 592, 2011 | 60 | 2011 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme konusundaki yeterlilikleri ve uygulamada karşılaşılan problemler İ Çakır, SO Çimer Ulusal İlköğretim Kongresi, 15-17, 2007 | 46 | 2007 |
Öğretmenlerin öğrencilerine verdikleri dönütlerin tiplerinin ve niteliklerinin incelenmesi SO Çimer, SÖ Bütüner, N Yiğit Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 517-538, 2010 | 38 | 2010 |
Öğrencilerin biyoloji konularının tekrar edilmesinde bir araç olarak kavram haritası tekniğini kullanmaya karşı tutumları A Çimer, SO Çimer V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2002 | 32 | 2002 |
Öğretmen adaylarının okullardaki uygulama öğretmenlerinin özellikleri hakkındaki görüşleri A Çimer, S Çimer V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Ortadoğu Teknik …, 2002 | 31 | 2002 |
Teachers' Perceptions and Practices of Reflection. SO Çimer, G Paliç Advances in Bioresearch 3 (1), 2012 | 30 | 2012 |
Issues around incorporating reflection in teacher education in Turkey SO ÇİMER, A ÇİMER Journal of Turkish Science Education 9 (1), 17-30, 2012 | 26 | 2012 |
ENERJİ KAVRAMININ FARKLI ÖĞRENİM SEVİYELERİNDE ÖĞRENİLME DURUMUNUN ARAŞTIRILMASI U TÖMAN, SO ÇİMER Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 31-43, 2011 | 26 | 2011 |
ÖLÇME DEĞERLENDİRME OKURYAZARLIĞI ENVANTERİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI SÖ BÜTÜNER, N YIGIT, SO ÇİMER Education Sciences 5 (3), 792-809, 2010 | 26 | 2010 |
How do students know that they have learned? An investigation of students’ strategies MA Kurnaz, SO Çimer Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3666-3672, 2010 | 22 | 2010 |
Student Teachers' Ways of Thinking and Ways of Understanding Digestion and the Digestive System in Biology. SO Çimer, N Ursavas International Education Studies 5 (3), 1-14, 2012 | 20 | 2012 |
What teachers assess and its consequences SO Cimer, A Cimer Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 11 (2), 1-24, 2010 | 17 | 2010 |
Analysis of Pre-Service Science Teachers' Views about the Methods Which Develop Reflective Thinking. U Töman, S Odabasi Çimer, A Cimer Online Submission 5 (4), 162-172, 2014 | 16 | 2014 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematik derslerinden aldığı ve tercih ettikleri geribildirim türleri B ÇABAKÇOR, E Akşan, T Öztürk, SO ÇİMER Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 2 (1), 46-68, 2011 | 15 | 2011 |
Enerji ve enerji ile ilişkili kavram yanılgılarının belirlenmesine yönelik standart bir testin geliştirilmesi süreci ve uygulanması U TÖMAN, FÖ KARATAŞ, SO ÇİMER Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 116-134, 2013 | 12 | 2013 |
Enerji dönüşümü kavramının farklı öğrenim seviyelerinde öğrenilme durumunun araştırılması U Töman, SO Çimer Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 289-312, 2012 | 11 | 2012 |