Takip et
SABIHA ODABASI CIMER
SABIHA ODABASI CIMER
Trabzon University
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Extended Worksheet Developed According to 5E Model Based on Constructivist Learning Approach.
U Töman, AR Akdeniz, S Odabasi Çimer, F Gürbüz
Online Submission 4 (4), 173-183, 2013
1642013
How does reflection help teachers to become effective teachers
A Çimer, SO Çimer, GS Vekli
International Journal of Educational Research 1 (4), 133-149, 2013
1082013
Teachers’ views on the effectiveness of in‐service courses on the new curriculum in Turkey
SO Çimer, İ Çakır, A Çimer
European Journal of Teacher Education 33 (1), 31-41, 2010
1052010
The effect of portfolios on students' learning: student teachers' views
SO Çimer
European Journal of Teacher Education 34 (2), 161-176, 2011
672011
Student teachers' conceptions about global warming and changes in their conceptions during pre-service education: A cross sectional study
SO Çimer, A Çimer, N Ursavas
Educational research and reviews 6 (8), 592, 2011
602011
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme konusundaki yeterlilikleri ve uygulamada karşılaşılan problemler
İ Çakır, SO Çimer
Ulusal İlköğretim Kongresi, 15-17, 2007
462007
Öğretmenlerin öğrencilerine verdikleri dönütlerin tiplerinin ve niteliklerinin incelenmesi
SO Çimer, SÖ Bütüner, N Yiğit
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 517-538, 2010
382010
Öğrencilerin biyoloji konularının tekrar edilmesinde bir araç olarak kavram haritası tekniğini kullanmaya karşı tutumları
A Çimer, SO Çimer
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2002
322002
Öğretmen adaylarının okullardaki uygulama öğretmenlerinin özellikleri hakkındaki görüşleri
A Çimer, S Çimer
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Ortadoğu Teknik …, 2002
312002
Teachers' Perceptions and Practices of Reflection.
SO Çimer, G Paliç
Advances in Bioresearch 3 (1), 2012
302012
Issues around incorporating reflection in teacher education in Turkey
SO ÇİMER, A ÇİMER
Journal of Turkish Science Education 9 (1), 17-30, 2012
262012
ENERJİ KAVRAMININ FARKLI ÖĞRENİM SEVİYELERİNDE ÖĞRENİLME DURUMUNUN ARAŞTIRILMASI
U TÖMAN, SO ÇİMER
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 31-43, 2011
262011
ÖLÇME DEĞERLENDİRME OKURYAZARLIĞI ENVANTERİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
SÖ BÜTÜNER, N YIGIT, SO ÇİMER
Education Sciences 5 (3), 792-809, 2010
262010
How do students know that they have learned? An investigation of students’ strategies
MA Kurnaz, SO Çimer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3666-3672, 2010
222010
Student Teachers' Ways of Thinking and Ways of Understanding Digestion and the Digestive System in Biology.
SO Çimer, N Ursavas
International Education Studies 5 (3), 1-14, 2012
202012
What teachers assess and its consequences
SO Cimer, A Cimer
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 11 (2), 1-24, 2010
172010
Analysis of Pre-Service Science Teachers' Views about the Methods Which Develop Reflective Thinking.
U Töman, S Odabasi Çimer, A Cimer
Online Submission 5 (4), 162-172, 2014
162014
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematik derslerinden aldığı ve tercih ettikleri geribildirim türleri
B ÇABAKÇOR, E Akşan, T Öztürk, SO ÇİMER
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 2 (1), 46-68, 2011
152011
Enerji ve enerji ile ilişkili kavram yanılgılarının belirlenmesine yönelik standart bir testin geliştirilmesi süreci ve uygulanması
U TÖMAN, FÖ KARATAŞ, SO ÇİMER
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 116-134, 2013
122013
Enerji dönüşümü kavramının farklı öğrenim seviyelerinde öğrenilme durumunun araştırılması
U Töman, SO Çimer
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 289-312, 2012
112012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20