Türkiye’de öğrenim gören yabancı uyruklu lisans öğrencilerinin sosyo-kültürel ve ekonomik sorunları K Kıroğlu, A Kesten, C Elma Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 26-39, 2010 | 278 | 2010 |
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin algıları C Elma, A Kesten, K Kıroğlu, EM Uzun, AN Dicle Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 231-252, 2010 | 113 | 2010 |
Sosyal bilgiler dersinde müze ile eğitimin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi: Samsun ili örneği Ş Egüz, A Kesten İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 81-104, 2012 | 84* | 2012 |
21. yüzyıl okuryazarlığı: Medya okuryazarlığına genel bir bakış ve sınıf içi etkinlikler [Literacy for the 21st century: An overview and orientation guide to media literacy … E Thoman, T Jolls Cev. C. Elma & A. Kesten) Ankara: Ekinoks Yayınevi, 2008 | 84* | 2008 |
Korona virüs sürecinde uzaktan eğitim: Temel eğitim bölümü öğretim elemanlarının görüşleri N Şeren, E Tut, A Kesten Turkish Studies 15 (6), 4507-4524, 2020 | 65* | 2020 |
Öğretmen adaylarının ve öğretim elemanlarının bakış açısıyla topluma hizmet uygulamaları dersinin değerlendirilmesi A Kesten Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (3), 2125-2148, 2012 | 62* | 2012 |
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin medya ve medya okuryazarlığı dersine ilişkin tutumları C Elma, A Kesten, E MERCAN UZUN, Ş ÇINKIR, Ö Palavan, AN DİCLE Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 93-113, 2009 | 56 | 2009 |
Teachers' attitudes toward the use of technology in social studies teaching E Kilinc, S Kilinc, M Kaya, E Başer, HE Türküresin, A Kesten Research in Social Sciences and Technology 1 (1), 2016 | 43 | 2016 |
Üniversitede demokratik bir değer olarak hoşgörü K Kıroğlu, C Elma, A Kesten, Ş Egüz Journal of Social Studies Education Research 3 (2), 86-104, 2012 | 39 | 2012 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Bazı Demografik Değişkenlerle İlişkisi/The Learning Styles of Prospective Social Studies Teachers’ and the Relationship … N Özdemir, A Kesten Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (1), 361-377, 2012 | 38 | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretim programinin ölçmedeğerlendirme boyutunun öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Samsun ili örneği A Kesten, N Özdemir Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 2010 | 34 | 2010 |
Topluma hizmet uygulamaları dersinin toplumsal bilinç kazandırmadaki etkisi A Kesten, M Köçer, Ş Egüz Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 393-410, 2014 | 31 | 2014 |
Language and education problems of international students in Turkey A Kesten, K Kıroğlu, C Elma Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24, 65-85, 2010 | 31 | 2010 |
Sosyal bilgiler öğretmenliği öğrencilerinin sosyal medya algılarının metafor yoluyla belirlenmesi Ş Egüz, A Kesten Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 7 (3), 219-240, 2018 | 26 | 2018 |
Türkiye’de medya okuryazarlığı eğitimi: Medyanın işleyişi ve etik ilkeler açısından bir değerlendirme C Elma, A Kesten, AN Dicle, EM Uzun Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (3), 1409-1458, 2010 | 19* | 2010 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ C Elma, A Kesten, AN Dicle, NA Dicle, E Mercan, Ş Çınkır, Ö Palavan Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (36), 87-96, 2009 | 16 | 2009 |
Analysis of the missions of higher education institutions within the scope of third mission understanding A Kesten International Journal of Educational Methodology 5 (3), 387-400, 2019 | 14 | 2019 |
Medya okuryazarlığı dersi hakkında öğretmen ve öğrenci görüşleri E Bütün, A Kesten Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 49-63, 2014 | 13 | 2014 |
The Effect of Teacher Training on the Learning Styles of Prospective Teachers of Social Studies. N Özdemir, A Kesten, P Iskin Universal Journal of Educational Research 5 (3), 396-407, 2017 | 10 | 2017 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretim elemanlarından beklentileri ve beklentilerinin karşılanma düzeyine ilişkin görüşleri Ö ÖZÇAKIR SÜMEN, A KESTEN Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 183-199, 2014 | 10* | 2014 |