Follow
SAFAK UNUVAR
SAFAK UNUVAR
Assoc. Prof. Tourism Management- Selcuk University
Verified email at selcuk.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sürdürülebilirlik ve şehir pazarlaması ekseninde yavaş şehir
ÜŞ Sezgin Mete
Çizgi Kitabevi, 2011
1092011
Turizm eğitimi alan öğrencilerin kişilik özelliklerinin belirlenmesi ve turizm sektörüne uyumu açısından değerlendirilmesi
Z ASLAN, Ş ÜNÜVAR, A BAŞODA
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (2), 203-219, 2012
662012
Yavaş şehir sürdürülebilirlik ve şehir pazarlaması ekseninde
M Sezgin, Ş Ünüvar
Konya: Çizgi Kitabevi, 2011
542011
Turizm öğrencilerinin yeşil ürün tercihinin satın alma niyeti üzerine etkisi
Ş Ünüvar, C KILINÇ, S Hatice, S ŞALVARCI
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (1), 20-40, 2018
382018
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞININ YURTDIŞI TANITIM FİLMLERİNDE KÜLTÜREL İMGE KULLANIMI
Ş Ünüvar, S Şimşek
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 12 (24), 305-330, 2012
362012
An evaluation of optimism and life satisfaction of undergraduate students in the school of tourism and hotel management
S Ünüvar, S Avsaroglu, M Uslu
Asian Social Science 8 (12), 140, 2012
352012
Örgütsel İletişimin Bir Unsuru Olan Örgüt İçi letişimin Konaklama İşletmelerindeki Etkinliği: Örnek Bir Alan Araştırması
Ş Ünüvar, FA Bilge
332007
KÜLTÜRLER ARASI İLETİŞİMDE TURİZMİN ÖNEMİ, ALTERNATİF TURİZM ve PAZAR OLGUSU
M Sezgin, S Unuvar
Journal of Azerbaijani Studies 12 (1-2), 392-404, 2009
262009
Algılanan Hizmet Verme Yatkınlığının Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
S Unuvar, A Basoda
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 9 (1), 46-64, 2012
232012
TURİZM SEKTÖRÜNDE BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
Ş Ünüvar
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 10 (1-2), 597-618, 2008
202008
Measuring service quality by servperf method: A research on hospitality enterprises
S Unuvar, M Kaya
Australian Academy of Accounting and Finance Review 2 (4), 354-362, 2016
192016
Konaklama İşletmeleri Ağırlıklı Turizmde Reklam Kampanyaları
Ş Ünüvar
Çizgi Kitabevi, 2008
182008
KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN KONAKLAMA İŞLETMELERİNDEKİ ÖNEMİ VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA
Ş Ünüvar
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 9 (18), 375-394, 2009
152009
KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN KONAKLAMA İŞLETMELERİNDEKİ ÖNEMİ VE BEŞ YILDIZLI OTELLERDE BİR UYGULAMA
Ş ÜNÜVAR
Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve …, 2009
152009
The levels of using strategic management tools and satisfaction with them: A case of five-star hotels in Turkey
A Erbaşı, Ş Ünüvar
International Journal of Business and Management 7 (20), 71-80, 2012
132012
Film Tourism and Its Impact on Tourism Destination Image
SU Yazeed AHMED
Çatalhöyük Uluslararası Turizm ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 102-117, 2022
92022
Turizm işletmelerinde içsel pazarlama, sosyo-kültürel uyum ve çalışan memnuniyeti ilişkisi: Antalya’da yapılan bir araştırma
S Şalvarcı, Ş Ünüvar
Konya: Selçuk Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Turizm İşletmeciliği …, 2019
92019
TURİZM REKLAMLARINDA YARATICI STRATEJİLERİN UYGULANMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Ş Ünüvar
Erciyes İletişim Dergisi 2 (3), 2012
92012
Eysenck kişilik özelliklerinin kariyer yapma isteği üzerine etkisi: Turizm eğitimi alan öğrenciler üzerine bir araştırma
Ş ÜNÜVAR, S Şeyda, M DAĞHAN
Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi 1 (1), 32-49, 2021
82021
Yerli ziyaretçilerin ve halkın alternatif turizmin bölgesel kalkınmaya etkisine yönelik algısı: Beyşehir örneği
Ş ÜNÜVAR, R ATALAY
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 22 (2), 469-480, 2019
82019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20