Takip et
Özge Baruönü
Özge Baruönü
dogus.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İkinci Dalga Kahve Tercihini Etkileyen Faktörler: İçtiğimiz Kahveleri Tanıyor muyuz?(Factors Affecting the Preference of 2nd Wave Coffee: Do We Recognize the Coffee We Drink?)
ÖB LATİF, ÖRS Müge
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (4), 150-173, 2018
232018
Sosyal medya reklamlari üzerinden kadinin toplumdaki konumlandirilmasina ilişkin bir içerik analizi
ÖB Latif, Öİ Karkış
Avrasya sosyal ve ekonomi araştırmaları dergisi 5 (10), 114-134, 2018
222018
Users and non-users of counterfeits: motivations, emotional outcomes and neutralization processes
Ş Omeraki Çekirdekci, FO Baruonu Latif
Journal of Product & Brand Management 28 (6), 733-746, 2019
192019
A review of counterfeiting research on demand side: Analyzing prior progress and identifying future directions
Ö Baruönü Latif, M Kaytaz Yiğit, Ö Kirezli
The Journal of World Intellectual Property 21 (5-6), 458-480, 2018
142018
The examination of private shopping clubs as a virtual retailer in the frame of e-commerce system. case analysis: Markafoni, Turkey
LO Baruönu
Endüstri ve İşletme Yönetimi Evrensel Dergisi 2, 96, 2014
112014
The adoption of electronic procurement in Turkey
FB Latif
Advances in Economics and Business 2 (2), 85-91, 2014
92014
Building e-loyalty for e-retailers: role of justice perception and consumer forgiveness
FÖB Latif, A Uslu
Middle East Journal of Management 6 (3), 298-317, 2019
82019
Algısal homofili ve marka-fenomen uyumu perspektifinden sosyal medya fenomenlerinin marka tutumuna etkisi
Ö BARUÖNÜ
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (1), 257-266, 2021
72021
The Examination of Brand Community Concept in Football Sports Clubs and a Case Study from Turkey: the Evaluation of Fenerbahce's Sports Club and Its Practices as a Brand Community
O Muge, L Ozge
European Scientific Journal 9 (10), 2013
62013
Social media usage patterns of Turkish maritime businesses: a study on Facebook
FO Baruonu Latif, Ö Sanrı
Journal of ETA Maritime Science 7 (2), 165-177, 0
6
Reklam Çekiciliğinin ve Reklam Stratejilerinin Farklı Cinsiyetlerde Yarattığı Algının Dezenfektan Reklamları Üzerinden Değerlendirilmesi
S Ayşe, Ö Baruönü, N Yücel
OPUS International Journal of Society Researches 17 (34), 1275-1305, 2021
32021
Covid-19 ve Türkiye’de Kısa Vadeli Tüketici Davranışına Yansıması
FÖ BARUÖNÜ
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 4 (3), 152-168, 2020
2*2020
Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği'nin'Çocuklara Yönelik Reklamlar’'Başlıklı Maddesine Aykırılıktan Ceza Almış Reklamların Tüketicideki Algısı
L Ceylan, ÖB Latif, M Örs
Selçuk İletişim 11 (2), 374-396, 2018
12018
Reklam KurulununÇocuklara Yönelik Reklamlar``başlıklı maddesine aykırılıktan ceza almış reklamların tüketicide yarattığı etik algısı üzerine bir araştırma
L Ceylan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
12017
A study of essential war strategies and their similarities with competitive marketing strategies
ÖF Baruönü Latif, M Örs, S Gürdal
IJBMS, 2012
12012
Devam Sütü Tercihinde Etkili Faktörlerin ve Pazar Liderlerinin Marka Kişiliklerinin Analizi
M BELET, ÖB LATİF
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 115-134, 2020
2020
Determining the factors affecting purchase intention of Turkish consumer towards chinese smartphone brands
ST Kini, Ö Baruönü
Proceedings of MAC 2019, 151, 2019
2019
Users and non-users of counterfeits: motivations, emotional outcomes and neutralization processes
Ş Çekirdekçi Omerika, FÖ Baruönü Latif
Emerald, 2019
2019
Turizm acentelerinin otel satışlarında dikkate aldığı kriterler: Point Hotel Barbaros örneği
Y Taş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
2018
Sosyal medya reklamları üzerinden kadının toplumdaki konumlandırılmasına ilişkin bir içerik analizi
FÖ Baruönü Latif, Ö İngün Karkış
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20