Takip et
Prof. Dr. Akan Yanık
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yeni Medya Nedir Ne Değildir?
A Yanik
Journal of International Social Research 9 (45), 2016
152*2016
Yeni Medyalardaki Akış Deneyiminin Risk Algısı ve Online Turistik Satınalma Niyetine Etkisi
A Yanık
Journal of Academic Social Science Studies 1 (42), 385-408, 2016
62*2016
Bir Süperpanoptikon Olarak Yeni Medya: Yeni Medya Işığında Gözetimin Eleştirisi
A YANIK
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 5 (2), 784-800, 2017
272017
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
A Yüksel, A Yanık, R Ayazlar
Seçkin Yayıncılık, 2015
23*2015
Sosyal Medyada Yükselen Nefret Söyleminin Temelleri
A Yanık
Global Media Journal 8 (15), 364-383, 2017
222017
Co-creation of value and social media: how?
A Yüksel, A Yanik
Creating experience value in tourism, 159-179, 2018
212018
Akademik Görüş: Pozitivist Modern Bilimsel Yaklaşımın Eleştirisi
A YANIK
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 7 (3), 79-82, 2010
17*2010
Dijital Turizm: Turizm ve Pazarlamada Dijital Dönüşüm
A Yanık, U Atas, M Batu
International Congress on Digital Transformation in Tourism I-DIGIT 19, 7-10, 2019
16*2019
Turizmde şikâyet yönetim sistemlerinden müşteri memnuniyeti yaratmak: Palandöken Kayak Tesisleri örneği
A Yanık
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 13 (3), 102-106, 2016
162016
18. Yüzyıl Batı Felsefesiyle Yaratılan Oryantalist Türk(İye) İmajı Ve Sinemaya Yansımaları: Imdb Üzerinde Bir Analiz
A Yanık
Journal of Academic Social Science Studies 1 (43), 361-381, 2016
14*2016
Yeni Medyada Aktivizm Hareketleri Üzerine Zengin Medya Kısır Aktivizm Tartışmaları
A Yanik, M Batu
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences 1 (56 …, 2019
132019
The Impact of Technıcal Relationshıp Between Cloud Computing and Social Capital on Job Satısfactıon: A Research on Software Companies
A Yanık
The Journal of International Social Research 10 (52), 1249-1259, 2017
13*2017
Yeni Bilgi Yönetimi
A Yanık
13*2017
Otel Web Tasarımı ve Web Bağlılığının Online Satın Alma Niyetine Etkisi: Dubai'deki İş Gezginleri Üzerine Bir Araştırma
A Yanık
International Review of Economics and Management 5 (3), 69-83, 2017
12*2017
Bir İletişim Türü Olarak Yazılı İletişim: Üniversite Öğrencilerinin Mektuplarına Yönelik Nitel Bir İnceleme
M Batu, A Yanık
Selçuk İletişim Dergisi 14 (2), 723 - 753, 2021
10*2021
Fear of surveillance: Examining Turkish social media users’ perception of surveillance and willingness to express opinions on social media
M Öz, A Yanık
Mediterranean Politics (Taylor & Francis) 2 (27), 2022
72022
Yeni Medyanın Dijital Toplumu Sosyal Medya & Ödüllü Kampanyalar
M Batu, A Yanık
İksad Yayınevi, 2020
72020
Akıllı Telefon Bağımlılığında Sosyal Medya ve Oyunların Etkilerini Anlamak
A Yanık
UHAD 1 (7), 177-191, 2022
62022
21. Yüzyıl kavramları ışığında bilgi yönetimi: yeni ekonomi inovasyon nesnelerin interneti büyük veri
A Yanık
Hiperlink, 2017
32017
Big Data Systems, Business Intelligence and Public Relations
A YANIK, A GÖZTAŞ
Journal of International Social Research 8 (40), 2015
32015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20