Follow
Volkan DAMLI
Volkan DAMLI
Gazi Eğitim Fakültesi
Verified email at gazi.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Fizikte Kavram Yanılgıları
B Güneş
Ankara: Palme Yayıncılık, 2017
57*2017
Kavramsal Değişim Yaklaşımına Dayalı Web Tabanlı Etkileşimli Öğretimin Üniversite Öğrencilerin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgılarını Gidermeye Etkisi
V Damlı
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara, 2011
272011
Physics in Movies: Awareness Levels of Teacher Candidates.
HŞ Kızılcık, V Damlı, Y Ünsal
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 10 (6), 2014
92014
Effects of laboratory experiments on physics teacher candidates’ wave concepts
Ç Gülçiçek, HŞ Kızılcık, V Damlı
Physics Education 53 (5), 055018, 2018
42018
TÜRKİYE’DEKİ FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDAKİ BAĞIMSIZ FİZİK LABORATUVAR DERSLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
HŞ Kızılcık, V Damlı, N Önder Çelikkanlı
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 4 (2), 90-101, 2017
32017
Deneyimsel oyun modeli temel alınarak geliştirilen dijital oyunun manyetizma konusundaki başarıya etkisi
V Damlı
Doktora tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2019
22019
Analysis of the behavior of charged particles in electrical and magnetic fields by prospective physics teachers
Ç Gülçiçek, V Damlı
European Journal of Physics 39 (6), 065701, 2018
12018
An issue encountered in solving problems in electricity and magnetism: curvilinear coordinates
Ç Gülçiçek, V Damlı
European Journal of Physics 37 (6), 065704, 2016
12016
Binding the Sustainable Development and the Curriculum: The Effect of a Training for Pre-Service Physics Teachers
HŞ Kızılcık¹, M Aygün, E Şahin, V Damlı¹, N Önder-Çelikkanlı¹, O Türk
Proceedings Book Series-IV, 32, 2023
2023
Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
V Damlı
Palme Yayın Dağıtım, 2021
2021
FİZİK EĞİTİMİNDE “ÖZ KÜTLE”,“YOĞUNLUK” VE “BAĞIL YOĞUNLUK” TERİMLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
HŞ Kızılcık, V Damlı
Avrasya Terim Dergisi 7 (2), 14-20, 2019
2019
A simple Lissajous curves experimental setup
HŞ Kızılcık, V Damlı
Physics Education 53 (3), 033003, 2018
2018
İNTERNET’TEKİ BİLGİLERİN NEDEN OLABİLECEĞİ KAVRAM YANILGILARI: VİKİPEDİ ÖRNEĞİ
HŞ Kızılcık, V Damlı, V Mert
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014
2014
Türkiye’de 2018 Fizik Dersi Öğretim Programı’nda Sürdürülebilir Kalkınma: 9. ve 10. Sınıflar
HŞ Kızılcık, M Aygün, E Şahin, O Türk, NÖ Çelikkanlı, V Damlı
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 22 (2), 944-970, 0
Farklı Bir Laboratuvar Yaklaşımının Fizik Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkisi
E Şahin, H Kızılcık, N Önder Çelikkanlı, V Damlı, V Mert, T Taşkın, ...
İnternet teki Bilgilerin Neden Olabileceği Kavram Yanılgıları Vikipedi Örneği
H Kızılcık, V Damlı, V Mert
Misconceptions about frictional force between solid surfaces
E Şahin, M Aygün, N Önder Çelikkanlı, H Kızılcık, T Taşkın, V Damlı, ...
An Example of Informal Education: Physics on Motion Picture Screen
V Damlı, H Kızılcık, Y Ünsal
TÜRKİYE’DEKİ FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDAKİ BAĞIMSIZ FİZİK LABORATUVAR DERSLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI COMPARISON OF INDEPENDENT PHYSICS LABORATORY COURSES IN …
HŞ Kızılcık, V Damlı, N Önder Çelikkanlı
BĠLDĠRĠ ÖZETLERĠ KĠTAPÇIĞI
XI UFBMEK
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20