Fizikte Kavram Yanılgıları B Güneş Ankara: Palme Yayıncılık, 2017 | 57* | 2017 |
Kavramsal Değişim Yaklaşımına Dayalı Web Tabanlı Etkileşimli Öğretimin Üniversite Öğrencilerin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgılarını Gidermeye Etkisi V Damlı Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara, 2011 | 27 | 2011 |
Physics in Movies: Awareness Levels of Teacher Candidates. HŞ Kızılcık, V Damlı, Y Ünsal Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 10 (6), 2014 | 9 | 2014 |
Effects of laboratory experiments on physics teacher candidates’ wave concepts Ç Gülçiçek, HŞ Kızılcık, V Damlı Physics Education 53 (5), 055018, 2018 | 4 | 2018 |
TÜRKİYE’DEKİ FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDAKİ BAĞIMSIZ FİZİK LABORATUVAR DERSLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI HŞ Kızılcık, V Damlı, N Önder Çelikkanlı Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 4 (2), 90-101, 2017 | 3 | 2017 |
Deneyimsel oyun modeli temel alınarak geliştirilen dijital oyunun manyetizma konusundaki başarıya etkisi V Damlı Doktora tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2019 | 2 | 2019 |
Analysis of the behavior of charged particles in electrical and magnetic fields by prospective physics teachers Ç Gülçiçek, V Damlı European Journal of Physics 39 (6), 065701, 2018 | 1 | 2018 |
An issue encountered in solving problems in electricity and magnetism: curvilinear coordinates Ç Gülçiçek, V Damlı European Journal of Physics 37 (6), 065704, 2016 | 1 | 2016 |
Binding the Sustainable Development and the Curriculum: The Effect of a Training for Pre-Service Physics Teachers HŞ Kızılcık¹, M Aygün, E Şahin, V Damlı¹, N Önder-Çelikkanlı¹, O Türk Proceedings Book Series-IV, 32, 2023 | | 2023 |
Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları V Damlı Palme Yayın Dağıtım, 2021 | | 2021 |
FİZİK EĞİTİMİNDE “ÖZ KÜTLE”,“YOĞUNLUK” VE “BAĞIL YOĞUNLUK” TERİMLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME HŞ Kızılcık, V Damlı Avrasya Terim Dergisi 7 (2), 14-20, 2019 | | 2019 |
A simple Lissajous curves experimental setup HŞ Kızılcık, V Damlı Physics Education 53 (3), 033003, 2018 | | 2018 |
İNTERNET’TEKİ BİLGİLERİN NEDEN OLABİLECEĞİ KAVRAM YANILGILARI: VİKİPEDİ ÖRNEĞİ HŞ Kızılcık, V Damlı, V Mert XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014 | | 2014 |
Türkiye’de 2018 Fizik Dersi Öğretim Programı’nda Sürdürülebilir Kalkınma: 9. ve 10. Sınıflar HŞ Kızılcık, M Aygün, E Şahin, O Türk, NÖ Çelikkanlı, V Damlı Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 22 (2), 944-970, 0 | | |
Farklı Bir Laboratuvar Yaklaşımının Fizik Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkisi E Şahin, H Kızılcık, N Önder Çelikkanlı, V Damlı, V Mert, T Taşkın, ... | | |
İnternet teki Bilgilerin Neden Olabileceği Kavram Yanılgıları Vikipedi Örneği H Kızılcık, V Damlı, V Mert | | |
Misconceptions about frictional force between solid surfaces E Şahin, M Aygün, N Önder Çelikkanlı, H Kızılcık, T Taşkın, V Damlı, ... | | |
An Example of Informal Education: Physics on Motion Picture Screen V Damlı, H Kızılcık, Y Ünsal | | |
TÜRKİYE’DEKİ FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDAKİ BAĞIMSIZ FİZİK LABORATUVAR DERSLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI COMPARISON OF INDEPENDENT PHYSICS LABORATORY COURSES IN … HŞ Kızılcık, V Damlı, N Önder Çelikkanlı | | |
BĠLDĠRĠ ÖZETLERĠ KĠTAPÇIĞI XI UFBMEK | | |