Examination of the effects of model-based inquiry on students’ outcomes: Scientific process skills and conceptual knowledge F Ogan-Bekiroğlu, A Arslan Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 1187-1191, 2014 | 76 | 2014 |
Transition between open and guided inquiry instruction A Arslan Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 407-412, 2014 | 50 | 2014 |
Fizik laboratuvar derslerinin araştırma-sorgulama açısından incelenmesi ve öğretmen adaylarının görüşlerinin belirlenmesi A ARSLAN, FO BEKİROĞLU, E SÜZÜK, C GÜREL Journal of Turkish Science Education 11 (2), 1-35, 2014 | 42 | 2014 |
Araştırma-sorgulama ve model tabanlı araştırma–sorgulama ortamlarında öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin ve kavramsal değişim süreçlerinin incelenmesi A Arslan PQDT-Global, 2013 | 39 | 2013 |
İngilizce konuşma becerisinin öğretimine ilişkin ihtiyaçların değerlendirilmesi C Çavuşoğlu Deveci, A Arslan Buyruk, P Erdoğan, B Yücel Toy Turkish Studies, 2016 | 17 | 2016 |
Comparison of pre-service physics teachers’ conceptual understanding of dynamics in model-based scientific inquiry and scientific inquiry environments AA Buyruk, FO Bekiroglu Journal of Education in Science Environment and Health 4 (1), 93-109, 2018 | 7 | 2018 |
İngilizce Konuşma Becerisinin Öğretimine İlişkin İhtiyaçlarin Değerlendirilmesi CÇ Deveci, AA Buyruk, P Erdoğan, BY Toy Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and …, 2016 | 6 | 2016 |
Motivasyon Modeli ile Zenginleştirilmiş Anlamaya Dayalı Öğretim Tasarımının Öğrencilerin İngilizce Konuşma Becerisine ve Motivasyonlarına Etkisi: Tasarım Tabanlı Bir Araştırma A Arslan Buyruk, P Erdoğan, C Çavuşoğlu Deveci, B Yücel Toy Yükseköğretim ve Bilim 8 (1), 82-94, 2018 | 4* | 2018 |
Examination of pre-service physics teachers’ science process skills in an inquiry-based laboratory environment A Arslan, F Okan Bekiroğlu, E Süzük Multidisciplinary Perspectives on Education, 95-104, 2014 | 3 | 2014 |
Examination of Physics Laboratory Classes According to Inquiry Activities and Determination of Pre-Service Teachers' Views A ARSLAN, FO BEKÝROGLU, E SUZUK, C GUREL Journal of Turkish Science Education 11 (2), 2014 | 3 | 2014 |
Examination of pre-service physics teachers' epistemologies of scientific models and their model formation during model-based inquiry process F Ogan-Bekiroglu, A Arslan Buyruk Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 2018 | 2 | 2018 |
The Effects of Understanding by Design (UbD) Model enriched with Model of Motivational Design on the Students’ Speaking Skills and Motivation in English: A Design Based Research AA Buyruk, P ERDOĞAN, CÇ DEVECİ, BY TOY Journal of Higher Education and Science 8 (1), 082-094, 2018 | 1 | 2018 |
Model Tabanlı Araştırma Sorgulama Ortamının Model Kalitesi Üzerine Etkisi A Arslan Buyruk, F Ogan Bekiroğlu 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016 | | 2016 |
Üniversite Hazırlık Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Anlamaya Dayalı Öğretim Tasarımı Geliştirme Çalışması A Arslan Buyruk, P Erdoğan, C Çavuşoğlu Deveci, B Yücel Toy 4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016 | | 2016 |
Ingilizce Konuşma Becerisine Gelistirmeye Yönelik Tasarım Tabanlı Arastırma C Çavuşoğlu Deveci, A Arslan Buyruk, P Erdoğan, B Yücel Toy 4. Uluslararası EğitimProgramları ve Ögretim Kongresi, 2016 | | 2016 |