Takip et
Arzu Arslan-Buyruk
Arzu Arslan-Buyruk
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examination of the effects of model-based inquiry on students’ outcomes: Scientific process skills and conceptual knowledge
F Ogan-Bekiroğlu, A Arslan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 1187-1191, 2014
762014
Transition between open and guided inquiry instruction
A Arslan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 407-412, 2014
502014
Fizik laboratuvar derslerinin araştırma-sorgulama açısından incelenmesi ve öğretmen adaylarının görüşlerinin belirlenmesi
A ARSLAN, FO BEKİROĞLU, E SÜZÜK, C GÜREL
Journal of Turkish Science Education 11 (2), 1-35, 2014
422014
Araştırma-sorgulama ve model tabanlı araştırma–sorgulama ortamlarında öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin ve kavramsal değişim süreçlerinin incelenmesi
A Arslan
PQDT-Global, 2013
392013
İngilizce konuşma becerisinin öğretimine ilişkin ihtiyaçların değerlendirilmesi
C Çavuşoğlu Deveci, A Arslan Buyruk, P Erdoğan, B Yücel Toy
Turkish Studies, 2016
172016
Comparison of pre-service physics teachers’ conceptual understanding of dynamics in model-based scientific inquiry and scientific inquiry environments
AA Buyruk, FO Bekiroglu
Journal of Education in Science Environment and Health 4 (1), 93-109, 2018
72018
İngilizce Konuşma Becerisinin Öğretimine İlişkin İhtiyaçlarin Değerlendirilmesi
CÇ Deveci, AA Buyruk, P Erdoğan, BY Toy
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and …, 2016
62016
Motivasyon Modeli ile Zenginleştirilmiş Anlamaya Dayalı Öğretim Tasarımının Öğrencilerin İngilizce Konuşma Becerisine ve Motivasyonlarına Etkisi: Tasarım Tabanlı Bir Araştırma
A Arslan Buyruk, P Erdoğan, C Çavuşoğlu Deveci, B Yücel Toy
Yükseköğretim ve Bilim 8 (1), 82-94, 2018
4*2018
Examination of pre-service physics teachers’ science process skills in an inquiry-based laboratory environment
A Arslan, F Okan Bekiroğlu, E Süzük
Multidisciplinary Perspectives on Education, 95-104, 2014
32014
Examination of Physics Laboratory Classes According to Inquiry Activities and Determination of Pre-Service Teachers' Views
A ARSLAN, FO BEKÝROGLU, E SUZUK, C GUREL
Journal of Turkish Science Education 11 (2), 2014
32014
Examination of pre-service physics teachers' epistemologies of scientific models and their model formation during model-based inquiry process
F Ogan-Bekiroglu, A Arslan Buyruk
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 2018
22018
The Effects of Understanding by Design (UbD) Model enriched with Model of Motivational Design on the Students’ Speaking Skills and Motivation in English: A Design Based Research
AA Buyruk, P ERDOĞAN, CÇ DEVECİ, BY TOY
Journal of Higher Education and Science 8 (1), 082-094, 2018
12018
Model Tabanlı Araştırma Sorgulama Ortamının Model Kalitesi Üzerine Etkisi
A Arslan Buyruk, F Ogan Bekiroğlu
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016
2016
Üniversite Hazırlık Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Anlamaya Dayalı Öğretim Tasarımı Geliştirme Çalışması
A Arslan Buyruk, P Erdoğan, C Çavuşoğlu Deveci, B Yücel Toy
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016
2016
Ingilizce Konuşma Becerisine Gelistirmeye Yönelik Tasarım Tabanlı Arastırma
C Çavuşoğlu Deveci, A Arslan Buyruk, P Erdoğan, B Yücel Toy
4. Uluslararası EğitimProgramları ve Ögretim Kongresi, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–15