Hayat bilgisi öğretimi B Tay Maya Akademi, 2009 | 206 | 2009 |
Sosyal bilgiler ders kitaplarinda öğrenme stratejileri TAY Bayram Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 209-225, 2005 | 176 | 2005 |
Sosyal bilgiler öğretiminin dünü, bugünü ve yarını B Tay Sosyal bilgilerin temelleri, 3-22, 2011 | 172 | 2011 |
2005 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Taslak Öğretim Programının Karşılaştırması TAY Bayram International Journal Of Eurasia Social Sciences 8 (27), 461-487, 2017 | 165* | 2017 |
Sosyal bilgiler dersine yönelik tutumun başariya etkisi TAY Bayram, BA TAY Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (1), 73-84, 2006 | 161 | 2006 |
Sosyal bilgiler dersinde kazandırılması amaçlanan değerlere ilişkin veli görüşleri B Tay, K Yıldırım | 151* | 2009 |
Sosyal bilgiler dersi kapsamında öğrencilerin değer ve değerler eğitimine ilişkin görüşleri TAY Bayram, FZ DURMAZ, M Şanal Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 67-93, 2013 | 111 | 2013 |
2009 ve 2015 Yılı Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması TAY Bayram, BAŞ Murat Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 2016 | 101 | 2016 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Anlamlandırma Stratejilerinin Yeri ve Önemi B Tay Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 2004 | 89 | 2004 |
Özel öğretim yöntemleriyle sosyal bilgiler öğretimi B Tay, A Öcal Pegem Akademi, 2011 | 85 | 2011 |
Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri A Taşdemir, TAY Bayram Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 173-187, 2007 | 84 | 2007 |
The effect of academic risk taking levels on the problem solving ability of gifted students B Tay, D Özkan, BA Tay Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1099-1104, 2009 | 70 | 2009 |
Öğrenme stratejilerinin hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi dersinde akademik başarıya etkisi B Tay Milli Eğitim 35 (173), 89-104, 2007 | 64 | 2007 |
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde sınıf ortamında kullandıkları öğrenme stratejileri B Tay Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2002 | 64 | 2002 |
Sosyal bilgilerde değer eğitimi K Ulusoy, B Tay Sosyal Bilgiler öğretiminde yeni yaklaşımlar-II, 60-72, 2011 | 52 | 2011 |
Hayat bilgisi: hayatın bilgisi B Tay Pegem Atıf İndeksi, 01-43, 2017 | 50 | 2017 |
Prospective teachers’ views concerning the values to teach in the course of social sciences B Tay Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1187-1191, 2009 | 47 | 2009 |
Learning strategies and learning styles used by students in social studies T Kafadar, B Tay International journal of academic research 6 (2), 2014 | 37 | 2014 |
The effect of cooperative learning method and systematic teaching on students’ achievement and retention of knowledge in social studies lesson SK Toklucu, TAY Bayram Eurasian Journal of Educational Research 16 (66), 315-334, 2016 | 35 | 2016 |
4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri TAY Bayram, B YANGIN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (3), 73-88, 2008 | 33* | 2008 |