Takip et
Nezih ÖNAL
Nezih ÖNAL
Associate Professor of Instructional Technology in Nigde Omer Halisdemir University, Turkey
ohu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarına Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
N ÖNAL
İlköğretim-Online, [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr 12 (04), 938-948, 2013
126*2013
Mobil Teknolojilerin Eğitim Amaçlı Kullanımına Yönelik Akademisyen Görüşlerinin Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde İncelenmesi
N Menzi, N Önal, E Çalışkan
Ege Eğitim Dergisi (20 Mayıs 2013 tarihinde elektronik olarak yayımlanmıştır …, 2012
1172012
Development, Validity and Reliability of TPACK Scale with Pre-Service Mathematics Teachers.
N Önal
International Online Journal of Educational Sciences 8 (2), 93-107, 2016
712016
Yedinci Sınıflarda Bilgisayar Destekli Geometri Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
N ÖNAL, CG DEMİR
Turkish Journal of 2 (1), 19-28, 2013
57*2013
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgilerine İlişkin Özgüven Algıları
N ÖNAL, H ÇAKIR
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 117-131, 2015
47*2015
The effect of augmented reality on the astronomy achievement and interest level of gifted students
NT Önal, N Önal
Education and Information Technologies 26 (4), 4573-4599, 2021
462021
Öğretim Etkinliklerinde Sanal Müzelerin Kullanımına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Ne Düşünüyor?
E ÇALIŞKAN, N ÖNAL, K YAZICI
Turkish Studies 11 (3), 689-706, 2016
43*2016
Use of Interactive Whiteboard in the Mathematics Classroom: Students' Perceptions within the Framework of the Technology Acceptance Model.
N Önal
International Journal of Instruction 10 (4), 67-86, 2017
412017
The effect of SOS table learning environment on mobile learning tools acceptance, motivation and mobile learning attitude in English language learning
N Önal, KK Çevik, V Şenol
Interactive Learning Environments 30 (5), 834-847, 2022
382022
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri.
N ÖNAL, H ÇAKIR
Mersin University Journal of the Faculty of Education 12 (1), 76-94, 2016
352016
Artırılmış Gerçeklik Eğitim Uygulamaları İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Motivasyonlarını Etkiler mi?
N ÖNAL
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 6 (5), 2847-2857, 2017
312017
Teaching Science through Distance Education during the COVID-19 Pandemic.
N Tanik-Önal, N Önal
International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1898-1911, 2020
292020
Does Teaching Geometry with Augmented Reality Affect the Technology Acceptance of Elementary School Mathematics Teacher Candidates?.
N Önal, E Ibili, E Çaliskan
Online Submission 8 (19), 151-163, 2017
202017
Metaphoric Perceptions of High School Students about Nomophobia.
N Onal
International Journal of Research in Education and Science 5 (2), 437-449, 2019
192019
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
N ÖNAL, O ÇETİN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2014 (29), 1-30, 2014
18*2014
The effect of technology-assisted and project-based learning approaches on students’ attitudes towards mathematics and their academic achievement
CG Demir, N Önal
Education and Information Technologies 26 (3), 3375-3397, 2021
172021
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bölümlerine Yönelik Bilişsel Algılarının KİT Aracılığıyla İncelenmesi
N Önal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 18 (2), 255-272, 2017
162017
Educational Website Design Process: Changes in TPACK Competencies and Experiences.
N Önal, E Alemdag
International Journal of Progressive Education 14 (1), 88-104, 2018
152018
Eğitimde bilişim teknolojileri I-II
S Şahin
Pegem Atıf İndeksi, 001-566, 2016
152016
The Use of the Interactive Whiteboard in Mathematics and Mathematics Lessons from the Perspective of Turkish Middle School Students
N Onal, CG Demir
International Journal of Higher Education 6 (3), 195-208, 2017
142017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20