Follow
Nezih ÖNAL
Nezih ÖNAL
Associate Professor of Instructional Technology in Nigde Omer Halisdemir University, Turkey
Verified email at ohu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarına Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
N ÖNAL
İlköğretim-Online, [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr 12 (04), 938-948, 2013
126*2013
Mobil Teknolojilerin Eğitim Amaçlı Kullanımına Yönelik Akademisyen Görüşlerinin Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde İncelenmesi
N Menzi, N Önal, E Çalışkan
Ege Eğitim Dergisi (20 Mayıs 2013 tarihinde elektronik olarak yayımlanmıştır …, 2012
1182012
Development, Validity and Reliability of TPACK Scale with Pre-Service Mathematics Teachers.
N Önal
International Online Journal of Educational Sciences 8 (2), 93-107, 2016
712016
Yedinci Sınıflarda Bilgisayar Destekli Geometri Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
N ÖNAL, CG DEMİR
Turkish Journal of 2 (1), 19-28, 2013
57*2013
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgilerine İlişkin Özgüven Algıları
N ÖNAL, H ÇAKIR
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 117-131, 2015
47*2015
The effect of augmented reality on the astronomy achievement and interest level of gifted students
NT Önal, N Önal
Education and Information Technologies 26 (4), 4573-4599, 2021
462021
Öğretim Etkinliklerinde Sanal Müzelerin Kullanımına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Ne Düşünüyor?
E ÇALIŞKAN, N ÖNAL, K YAZICI
Turkish Studies 11 (3), 689-706, 2016
43*2016
Use of Interactive Whiteboard in the Mathematics Classroom: Students' Perceptions within the Framework of the Technology Acceptance Model.
N Önal
International Journal of Instruction 10 (4), 67-86, 2017
412017
The effect of SOS table learning environment on mobile learning tools acceptance, motivation and mobile learning attitude in English language learning
N Önal, KK Çevik, V Şenol
Interactive Learning Environments 30 (5), 834-847, 2022
382022
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri.
N ÖNAL, H ÇAKIR
Mersin University Journal of the Faculty of Education 12 (1), 76-94, 2016
352016
Artırılmış Gerçeklik Eğitim Uygulamaları İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Motivasyonlarını Etkiler mi?
N ÖNAL
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 6 (5), 2847-2857, 2017
312017
Teaching Science through Distance Education during the COVID-19 Pandemic.
N Tanik-Önal, N Önal
International Online Journal of Education and Teaching 7 (4), 1898-1911, 2020
292020
Does Teaching Geometry with Augmented Reality Affect the Technology Acceptance of Elementary School Mathematics Teacher Candidates?.
N Önal, E Ibili, E Çaliskan
Online Submission 8 (19), 151-163, 2017
202017
Metaphoric Perceptions of High School Students about Nomophobia.
N Onal
International Journal of Research in Education and Science 5 (2), 437-449, 2019
192019
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
N ÖNAL, O ÇETİN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2014 (29), 1-30, 2014
18*2014
The effect of technology-assisted and project-based learning approaches on students’ attitudes towards mathematics and their academic achievement
CG Demir, N Önal
Education and Information Technologies 26 (3), 3375-3397, 2021
172021
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bölümlerine Yönelik Bilişsel Algılarının KİT Aracılığıyla İncelenmesi
N Önal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 18 (2), 255-272, 2017
162017
Educational Website Design Process: Changes in TPACK Competencies and Experiences.
N Önal, E Alemdag
International Journal of Progressive Education 14 (1), 88-104, 2018
152018
Eğitimde bilişim teknolojileri I-II
S Şahin
Pegem Atıf İndeksi, 001-566, 2016
152016
The Use of the Interactive Whiteboard in Mathematics and Mathematics Lessons from the Perspective of Turkish Middle School Students
N Onal, CG Demir
International Journal of Higher Education 6 (3), 195-208, 2017
142017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20