Takip et
Erol Suzuk
Erol Suzuk
Diğer adlarErol Süzük
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Pre‐service teachers’ assessment literacy and its implementation into practice
F Ogan‐Bekiroglu, E Suzuk
The Curriculum Journal 25 (3), 344-371, 2014
742014
Fizik laboratuvar derslerinin araştırma-sorgulama açısından incelenmesi ve öğretmen adaylarının görüşlerinin belirlenmesi
A ARSLAN, FO BEKİROĞLU, E SÜZÜK, C GÜREL
Journal of Turkish Science Education 11 (2), 1-35, 2014
452014
Students’ perceptions of learning effiency of introductory physics course
E Suzuk, MA Corlu, C Gurel
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education 2 (1), 65-71, 2011
182011
Yeni ortaöğretim fizik programının günlük hayatla ilişkilendirilmesinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
B Tanuğur, F Ogan-Bekiroğlu, C Gürel, E Süzük
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (4), 2012
15*2012
Model roketçilik araştırmacı-sorgulama ortamında öğrenciler tarafından oluşturulan argümanların kalitesinin ve bilimsel kredibilitesinin araştırılması
E Suzuk
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
122011
Pre-service physics teachers’ argumentation in a model rocketry physics experience
C Gürel, E Süzük
Educational Sciences: Theory & Practice 17 (1), 5-26, 2017
112017
Pre-service physics teachers intentions toward classroom assessment
E Suzuk, F Ogan-Bekiroglu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 69, 854-863, 2012
82012
Examination of pre-service physics teachers’ science process skills in an inquiry-based laboratory environment
E Süzük, A Arslan, F Ogan-Bekiroğlu
Multidisciplinary Perspectives on Education, 95-118, 2014
7*2014
Discourse analysis of the arguments developed in model rocketry learning environment.
C Gürel, H Olgun, E Süzük, Z Gürel
International Online Journal of Educational Sciences 6 (1), 2014
72014
Comparing Pre-Service Teachers’ Self-Confidence Levels in Technological Pedagogical Content Knowledge in Terms of Several Variables
E Süzük, T Akınci
Journal of Education and Learning 10 (2), 82-93, 2021
62021
Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisi Sürecinde Çevrimiçi Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi: Bir Metafor Analizi
E SÜZÜK, T AKINCİ
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 56 …, 2022
42022
The examination of high school students’ learning strategies and motivation levels in physics course
E Suzuk, C Gurel, H Olgun
Mevlana International Journal of Education 4 (3), 113-123, 2014
32014
Lise Öğrencilerinin Akran Zorbalığına Maruz Kalma Düzeylerini Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi
E SÜZÜK, T AKINCİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 62-79, 2022
22022
Bir Matematik Öğretmeninin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri: Bir Tekli Durum Çalışması
E Süzük, G Derin, E Aydın
Turkish Studies 15 (2), 1189-1212, 2020
22020
FEN BİLİMLERİ MOTİVASYON ÖLÇEĞİ II’NİN TÜRKÇE’YE VE FİZİĞE UYARLANMASI: FİZİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİ
E Süzük
Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (2), 126-141, 2019
22019
PHYSICS EDUCATION RESEARCH OVER THE LAST TWO DECADES: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS.
E Süzük
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 8 (23), 2023
12023
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
E Süzük, T Akınci
Route Educational & Social Science 6 (11), 792-803, 2019
12019
Investigation of University Students' Views on Online Education
E Süzük
https://www.ozguryayinlari.com/site/catalog/book/237 1, 143-168, 2023
2023
Analyzing University Entrance Exam Physics Questions using Physics Problems Taxonomy for Cognitive Processes
E SÜZÜK
Journal of Human and Social Sciences 6 (Education Special Issue), 428-460, 2023
2023
Öğretmen adaylarının çevrimiçi eğitime yönelik görüşlerinin incelenmesi
E SÜZÜK
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20