Follow
Gülseda Eyceyurt Türk
Gülseda Eyceyurt Türk
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Lise öğrencilerinin bilim insani imajlari ve bilimin doğasi mitleri
GE TÜRK, ÜN TÜZÜN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 19-36, 2017
222017
KOVALENT BAĞLAR KONUSUNDA ÖĞRENCİ İMAJ VE YANLIŞ KAVRAMALARININ BELİRLENMESİ
H AKKUŞ, ÜN TÜZÜN, G EYCEYURT
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 287-303, 2013
222013
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözünme ile ilgili imajları
GE Türk, H Akkuş, ÜN Tüzün
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 65-84, 2015
192015
Pre-Service Science Teachers' Images and Misconceptions of Atomic Orbital and Self-Ionization Concepts.
GE Türk, ÜN Tüzün
Universal Journal of Educational Research 6 (3), 386-391, 2018
112018
Öğretmen adaylarının kimya alanında çalışan bilim insanı imajları ve bu imajları etkileyen faktörler
V Bilir, GE TÜRK, ÜN Tüzün
Trakya Eğitim Dergisi 10 (1), 76-91, 2020
92020
Özel yetenekli öğrencilerin Prof. Dr. Fuat Sezgin’in kimya prototiplerini argümesi
SB Harut, ÜN Tüzün, GE Türk
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (4), 1187-1200, 2019
92019
Organik kimya kavramlarının öğretiminde düşünce deneyleri temelli argümantasyonun lise öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
GE TÜRK, M TÜYSÜZ, ÜN TÜZÜN
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (6), 2021-2032, 2018
92018
Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programi Kazanimlarinin Toulmin Argüman Modeli Bileşenlerine göre Değerlendirilmesi
ÜN TÜZÜN, V BİLİR, G EYCEYURT
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (4), 1322-1333, 2019
82019
Bilim eğitiminde üstün zekâlı bireylerin düşünce deneyleriyle eleştirel düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir öğretim dizini yapılandırma
ÜN Tüzün, G Eyceyurt Türk, AB Harmancı, N Ertem
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 8, 2017
82017
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students' Argument Construction Skills.
ÜN Tüzün, M Tüysüz, G Eyceyurt Türk
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 46-56, 2021
62021
Evaluation of Pre-Service Science Teachers' Conceptual Understandings on the Topic of" Colligative Properties" According to Walton Argument Model Components.
G Eyceyurt Türk, H Güngör Seyhan
International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 241-262, 2022
52022
Pre-Service Science Teachers’ Images about Dissolution
GE Türk, H Akkuş, ÜN Tüzün
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 65-84, 2015
52015
Öğretmenlik uygulaması dersinin okul, fakülte ve öğretmen adayı boyutlarında incelenmesi
K Polat, GE Türk, DA ÖZGÜL
Eurasian Journal of Teacher Education 1 (2), 129-147, 2020
42020
The Effect of Argumentation-supported Problem Based Learning on the Achievements of Science Teacher Candidates Regarding the Subjects of Gases and Acids-Bases.
G EYCEYURT TÜRK, Z KILIÇ
Bartin University Journal of Faculty of Education 9 (2), 2020
32020
Bir STEAM Uygulaması: Sürrealist Kimya
ÜN TÜZÜN, GE TÜRK
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 5 (1), 35-52, 2020
32020
The Effect of Thought Experiments-Based Argumentation on High School Students’ Critical Thinking Skills in Teaching Organic Chemistry Concepts
GE Türk, M Tüysüz, ÜN Tüzün
Kastamonu Education Journal 26 (6), 1021, 2018
32018
Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenme uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının asit/bazlar ve gazlar konularındaki başarılarına etkisi
G Eyceyurt Türk
Yayımlanmamış doktora tezi). Gazi University Graduate School of Educational …, 2017
32017
Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenme uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının asit/bazlar ve gazlar konularındaki başarılarına etkisi
GE Türk
Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
32017
An investigation of the relationship between performance in the problem-solving laboratory applications and views about nature of science of pre-service science teachers
HG Seyhan, GE Türk
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 401-410, 2013
22013
Turkish Pre-Service Primary Teachers' Decisions on Various Socioscientific Issues: SEE-SEP Model-Analysis.
H Karakas, G Eyceyurt Turk
Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (4), 182-208, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20