Lise öğrencilerinin bilim insani imajlari ve bilimin doğasi mitleri GE TÜRK, ÜN TÜZÜN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 19-36, 2017 | 22 | 2017 |
KOVALENT BAĞLAR KONUSUNDA ÖĞRENCİ İMAJ VE YANLIŞ KAVRAMALARININ BELİRLENMESİ H AKKUŞ, ÜN TÜZÜN, G EYCEYURT Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 287-303, 2013 | 22 | 2013 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözünme ile ilgili imajları GE Türk, H Akkuş, ÜN Tüzün Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 65-84, 2015 | 19 | 2015 |
Pre-Service Science Teachers' Images and Misconceptions of Atomic Orbital and Self-Ionization Concepts. GE Türk, ÜN Tüzün Universal Journal of Educational Research 6 (3), 386-391, 2018 | 11 | 2018 |
Öğretmen adaylarının kimya alanında çalışan bilim insanı imajları ve bu imajları etkileyen faktörler V Bilir, GE TÜRK, ÜN Tüzün Trakya Eğitim Dergisi 10 (1), 76-91, 2020 | 9 | 2020 |
Özel yetenekli öğrencilerin Prof. Dr. Fuat Sezgin’in kimya prototiplerini argümesi SB Harut, ÜN Tüzün, GE Türk Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (4), 1187-1200, 2019 | 9 | 2019 |
Organik kimya kavramlarının öğretiminde düşünce deneyleri temelli argümantasyonun lise öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisi GE TÜRK, M TÜYSÜZ, ÜN TÜZÜN Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (6), 2021-2032, 2018 | 9 | 2018 |
Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programi Kazanimlarinin Toulmin Argüman Modeli Bileşenlerine göre Değerlendirilmesi ÜN TÜZÜN, V BİLİR, G EYCEYURT Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (4), 1322-1333, 2019 | 8 | 2019 |
Bilim eğitiminde üstün zekâlı bireylerin düşünce deneyleriyle eleştirel düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir öğretim dizini yapılandırma ÜN Tüzün, G Eyceyurt Türk, AB Harmancı, N Ertem Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 8, 2017 | 8 | 2017 |
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students' Argument Construction Skills. ÜN Tüzün, M Tüysüz, G Eyceyurt Türk International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 46-56, 2021 | 6 | 2021 |
Evaluation of Pre-Service Science Teachers' Conceptual Understandings on the Topic of" Colligative Properties" According to Walton Argument Model Components. G Eyceyurt Türk, H Güngör Seyhan International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 241-262, 2022 | 5 | 2022 |
Pre-Service Science Teachers’ Images about Dissolution GE Türk, H Akkuş, ÜN Tüzün Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 65-84, 2015 | 5 | 2015 |
Öğretmenlik uygulaması dersinin okul, fakülte ve öğretmen adayı boyutlarında incelenmesi K Polat, GE Türk, DA ÖZGÜL Eurasian Journal of Teacher Education 1 (2), 129-147, 2020 | 4 | 2020 |
The Effect of Argumentation-supported Problem Based Learning on the Achievements of Science Teacher Candidates Regarding the Subjects of Gases and Acids-Bases. G EYCEYURT TÜRK, Z KILIÇ Bartin University Journal of Faculty of Education 9 (2), 2020 | 3 | 2020 |
Bir STEAM Uygulaması: Sürrealist Kimya ÜN TÜZÜN, GE TÜRK Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 5 (1), 35-52, 2020 | 3 | 2020 |
The Effect of Thought Experiments-Based Argumentation on High School Students’ Critical Thinking Skills in Teaching Organic Chemistry Concepts GE Türk, M Tüysüz, ÜN Tüzün Kastamonu Education Journal 26 (6), 1021, 2018 | 3 | 2018 |
Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenme uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının asit/bazlar ve gazlar konularındaki başarılarına etkisi G Eyceyurt Türk Yayımlanmamış doktora tezi). Gazi University Graduate School of Educational …, 2017 | 3 | 2017 |
Argümantasyon destekli probleme dayalı öğrenme uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının asit/bazlar ve gazlar konularındaki başarılarına etkisi GE Türk Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 3 | 2017 |
An investigation of the relationship between performance in the problem-solving laboratory applications and views about nature of science of pre-service science teachers HG Seyhan, GE Türk Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 401-410, 2013 | 2 | 2013 |
Turkish Pre-Service Primary Teachers' Decisions on Various Socioscientific Issues: SEE-SEP Model-Analysis. H Karakas, G Eyceyurt Turk Educational Policy Analysis and Strategic Research 17 (4), 182-208, 2022 | 1 | 2022 |