Follow
Huseyin Akkus
Huseyin Akkus
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı
F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H TÜMAY, H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, ...
Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003
1752003
Effectiveness of instruction based on the constructivist approach on understanding chemical equilibrium concepts
H Akkus¸, H Kadayifc¸ i, B Atasoy, O Geban
Research in Science & Technological Education 21 (2), 209-227, 2003
1232003
ÖĞRENCİLERİN ÇİZİMLERİNDEN VE AÇIKLAMALARINDAN YARATICI DÜŞÜNCELERİNİN ORTAYA KONULMASI (Çizimler ve Açıklamalar Yoluyla Yaratıcı Düşünceler)
B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (4), 679-700, 2007
1122007
7. sınıf öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişmeler konusunu anlamalarında işbirlikli öğrenmenin etkisi
B Atasoy, E Genç, H Kadayıfçı, H Akkuş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (32), 12-21, 2007
1112007
The correlation between the flaws students define in an argument and their creative and critical thinking abilities
H Kadayifci, B Atasoy, H Akkus
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 802-806, 2012
692012
The effect of a conceptual change approach on understanding of students’ chemical equilibrium concepts
B Atasoy, H Akkus, H Kadayifci
Research in Science & Technological Education 27 (3), 267-282, 2009
592009
Laboratuvar kullanımı konulu hizmet içi eğitim kursu ile ilgili bir değerlendirme
H Akkuş, H Kadayıfçı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (1), 179-193, 2007
352007
The effect of microteaching on pre-service chemistry teachers’ teaching experiences
H Akkuş, Ü Sinem
Cukurova University Faculty of Education Journal 46 (1), 202-230, 2017
342017
PRE-SERVICE SECONDARY SCIENCE TEACHERS’IMAGES ABOUT THEMSELVES AS SCIENCE TEACHERS
H Akkus
Journal of Baltic Science Education 12 (2), 249-260, 2013
342013
Lise 3. sınıftaki öğrencilerin kimyasal bağlar konusundaki yanlış kavramaları ve bunların giderilmesi üzerine yapılandırmacı yaklaşımın etkisi
B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (1), 2003
342003
Bir fen ders kitabı nasıl olmalıdır
F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Akkuş, E Budak, H Tümay, H Kadayıfçı, ...
Ankara: Asil yayın dağıtım, 2003
302003
Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013
B Ulutaş, S Üner, N Oluk, A Çelik, H Akkuş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015
282015
Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarındaki ve Sınavlarındaki Soruların Bilişsel Düzeyi ve Öğrencilerin Bilişsel Düzeyiyle İlişkisi.
S ÜNER, H AKKUŞ, F KORMALI
Journal of Kirsehir Education Faculty 15 (1), 2014
242014
KOVALENT BAĞLAR KONUSUNDA ÖĞRENCİ İMAJ VE YANLIŞ KAVRAMALARININ BELİRLENMESİ
H AKKUŞ, ÜN TÜZÜN, G EYCEYURT
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 287-303, 2013
222013
DEVELOPMENT AND APPLICATION OF A TWO-TIER DIAGNOSTIC TEST TO ASSESS SECONDARY STUDENTS'UNDERSTANDING OF CHEMICAL EQUILIBRIUM CONCEPTS
H Akkuş, H Kadayıfçı, B Atasoy
Journal of Baltic Science Education 10 (3), 2011
202011
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözünme ile ilgili imajları
GE Türk, H Akkuş, ÜN Tüzün
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 65-84, 2015
192015
TEACHERS’AND STUDENTS’VIEWS ABOUT HOW THEY BENEFIT FROM THE SECONDARY CHEMISTRY TEXTBOOKS AND STUDENTS’VIEWS ABOUT THE CONTENT OF TEXTBOOKS
H Akkuş, S Üner, Ö Kazak
Kastamonu Education Journal 22 (3), 1035-1048, 2014
182014
KİMYASAL TEPKİMELERİN DENGEYE ULAŞMASININ ÖĞRETİMİNDE KULLANILABİLECEK BİR ANALOJİ: MESLEK SEÇİMİ ANALOJİSİ
H AKKUŞ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19-30, 2010
172010
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlıklarının belirlenmesi
D Can, S Üner, H Akkuş
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 23-35, 2016
162016
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi.
A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ
Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017
152017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20