Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H TÜMAY, H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, ... Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003 | 175 | 2003 |
Effectiveness of instruction based on the constructivist approach on understanding chemical equilibrium concepts H Akkus¸, H Kadayifc¸ i, B Atasoy, O Geban Research in Science & Technological Education 21 (2), 209-227, 2003 | 123 | 2003 |
ÖĞRENCİLERİN ÇİZİMLERİNDEN VE AÇIKLAMALARINDAN YARATICI DÜŞÜNCELERİNİN ORTAYA KONULMASI (Çizimler ve Açıklamalar Yoluyla Yaratıcı Düşünceler) B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (4), 679-700, 2007 | 112 | 2007 |
7. sınıf öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişmeler konusunu anlamalarında işbirlikli öğrenmenin etkisi B Atasoy, E Genç, H Kadayıfçı, H Akkuş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (32), 12-21, 2007 | 111 | 2007 |
The correlation between the flaws students define in an argument and their creative and critical thinking abilities H Kadayifci, B Atasoy, H Akkus Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 802-806, 2012 | 69 | 2012 |
The effect of a conceptual change approach on understanding of students’ chemical equilibrium concepts B Atasoy, H Akkus, H Kadayifci Research in Science & Technological Education 27 (3), 267-282, 2009 | 59 | 2009 |
Laboratuvar kullanımı konulu hizmet içi eğitim kursu ile ilgili bir değerlendirme H Akkuş, H Kadayıfçı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (1), 179-193, 2007 | 35 | 2007 |
The effect of microteaching on pre-service chemistry teachers’ teaching experiences H Akkuş, Ü Sinem Cukurova University Faculty of Education Journal 46 (1), 202-230, 2017 | 34 | 2017 |
PRE-SERVICE SECONDARY SCIENCE TEACHERS’IMAGES ABOUT THEMSELVES AS SCIENCE TEACHERS H Akkus Journal of Baltic Science Education 12 (2), 249-260, 2013 | 34 | 2013 |
Lise 3. sınıftaki öğrencilerin kimyasal bağlar konusundaki yanlış kavramaları ve bunların giderilmesi üzerine yapılandırmacı yaklaşımın etkisi B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (1), 2003 | 34 | 2003 |
Bir fen ders kitabı nasıl olmalıdır F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Akkuş, E Budak, H Tümay, H Kadayıfçı, ... Ankara: Asil yayın dağıtım, 2003 | 30 | 2003 |
Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013 B Ulutaş, S Üner, N Oluk, A Çelik, H Akkuş Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015 | 28 | 2015 |
Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarındaki ve Sınavlarındaki Soruların Bilişsel Düzeyi ve Öğrencilerin Bilişsel Düzeyiyle İlişkisi. S ÜNER, H AKKUŞ, F KORMALI Journal of Kirsehir Education Faculty 15 (1), 2014 | 24 | 2014 |
KOVALENT BAĞLAR KONUSUNDA ÖĞRENCİ İMAJ VE YANLIŞ KAVRAMALARININ BELİRLENMESİ H AKKUŞ, ÜN TÜZÜN, G EYCEYURT Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 287-303, 2013 | 22 | 2013 |
DEVELOPMENT AND APPLICATION OF A TWO-TIER DIAGNOSTIC TEST TO ASSESS SECONDARY STUDENTS'UNDERSTANDING OF CHEMICAL EQUILIBRIUM CONCEPTS H Akkuş, H Kadayıfçı, B Atasoy Journal of Baltic Science Education 10 (3), 2011 | 20 | 2011 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözünme ile ilgili imajları GE Türk, H Akkuş, ÜN Tüzün Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 65-84, 2015 | 19 | 2015 |
TEACHERS’AND STUDENTS’VIEWS ABOUT HOW THEY BENEFIT FROM THE SECONDARY CHEMISTRY TEXTBOOKS AND STUDENTS’VIEWS ABOUT THE CONTENT OF TEXTBOOKS H Akkuş, S Üner, Ö Kazak Kastamonu Education Journal 22 (3), 1035-1048, 2014 | 18 | 2014 |
KİMYASAL TEPKİMELERİN DENGEYE ULAŞMASININ ÖĞRETİMİNDE KULLANILABİLECEK BİR ANALOJİ: MESLEK SEÇİMİ ANALOJİSİ H AKKUŞ Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19-30, 2010 | 17 | 2010 |
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlıklarının belirlenmesi D Can, S Üner, H Akkuş Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 23-35, 2016 | 16 | 2016 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi. A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017 | 15 | 2017 |