Follow
Güntay Taşçi
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen bilgisi dersine yönelik okul dışı öğrenme ortamları etkinliklerinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisinin değerlendirilmesi
Z Erten, G Taşçi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 638-657, 2016
128*2016
Biyoloji öğretmenlerinin öğretimde yeni teknolojileri kullanma durumlarının incelenmesi
G TAŞÇI, M YAMAN, H SORAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (38), 267-278, 2010
512010
Hücre bölünmesi konusunda çoklu ortam uygulamalarının kavrama ve uygulama düzeyinde öğrenme başarısına etkisi
G TAŞÇI, H SORAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 233-243, 2008
402008
Yüksek öğretim biyoloji öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve bilişsel yapılarının incelenmesi
G TAŞÇI, H SORAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (42), 2012
272012
Biyoloji öğretmen adaylarının öğrenme stratejilerinin belirlenmesi üzerine nitel bir çalışma
G TAŞÇI, A ALTUN, H SORAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 284-296, 2008
26*2008
İlkokul birinci sınıf öğretmenlerinin 60-66 aylık öğrencilerine ilişkin görüşleri
N Yılmaz, G Taşçi, M Fidan
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2013
222013
4+ 4+ 4 sistem değişikliğinin ilk yılında ilkokul birinci sınıflardaki durum: Sorunlar ve ihtiyaçlar (Erzincan örneği)
NT Yılmaz, MN Güntay-Fidan
IV. Eğitim Yönetimi Forumu, 2013
182013
Evaluation of Classroom Teachers' Opinions on Science Curriculum in terms of Biology Subjects: Erzincan Sample
G Taşçi, M Yılmaz Soylu
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 55-72, 2015
8*2015
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ KONULARINI MODELLEME İLE ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
M Gülcü, G TAŞÇİ
Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 75-97, 2020
62020
İlkokul öğrencilerinin biyoloji bilgi metinlerinden infografik tasarlama ve özetleme süreçlerinin farklı değişkenler bakımından incelenmesi
G TAŞÇİ
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 11 (3), 536-544, 2019
52019
Criteria for High Quality Biology Teaching: An Analysis.
G Tasci
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 1069-1085, 2015
52015
Developing a scale for quality of using learning strategies
G Taşçı, H Yurdugül
Universal Journal of Educational Research 4 (4), 2016
32016
Biology teaching through self-regulated learning and cognitive structure: An analysis of the effect of learning strategies for cognitive development via la tent growth model
ÖADBÖ PANELİ
22017
Developing a Scale for Perceptions of Competency in Teaching Quality.
G Tasci, B Atar
Universal Journal of Educational Research 4 (4), 878-885, 2016
22016
INVESTIGATION OF COGNITIVE STRUCTURE OF PRESERVICE BIOLOGY TEACHERS IN SELF-REGULATED LEARNING ENVIRONMENT
G Taşçi
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 941-956, 2015
22015
Biyoloji öğretimi: Öğretim programları biyoloji kazanımlarının incelenmesi
G TAŞÇİ
Milli Eğitim Dergisi 52 (240), 2763-2786, 2023
12023
Biyoloji Öğretiminde İnfografik Kullanmaya İlişkin Görüşler: Bir Uygulama Örneği.
G Taşçi
12016
Developing a scale for perceptions of competency in biology teaching
G Tasci
Journal of Baltic Science Education 14 (6), 764-778, 2015
12015
Examining A Long-Term Activity Process For The Field Of Engineering Design Skills
T Öksüz, G Taşçi
Online Science Education Journal 8 (2), 61-76, 2023
2023
Biyoloji Ders Kitaplarında Bulunan Öğrenme Etkinliklerinin İncelenmesi: 10. Sınıf Örneği
G TAŞÇİ, D KILIÇ, BD ALTUNOĞLU
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 145-164, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20