Fen bilgisi dersine yönelik okul dışı öğrenme ortamları etkinliklerinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisinin değerlendirilmesi Z Erten, G Taşçi Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 638-657, 2016 | 128* | 2016 |
Biyoloji öğretmenlerinin öğretimde yeni teknolojileri kullanma durumlarının incelenmesi G TAŞÇI, M YAMAN, H SORAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (38), 267-278, 2010 | 51 | 2010 |
Hücre bölünmesi konusunda çoklu ortam uygulamalarının kavrama ve uygulama düzeyinde öğrenme başarısına etkisi G TAŞÇI, H SORAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 233-243, 2008 | 40 | 2008 |
Yüksek öğretim biyoloji öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve bilişsel yapılarının incelenmesi G TAŞÇI, H SORAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (42), 2012 | 27 | 2012 |
Biyoloji öğretmen adaylarının öğrenme stratejilerinin belirlenmesi üzerine nitel bir çalışma G TAŞÇI, A ALTUN, H SORAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 284-296, 2008 | 26* | 2008 |
İlkokul birinci sınıf öğretmenlerinin 60-66 aylık öğrencilerine ilişkin görüşleri N Yılmaz, G Taşçi, M Fidan Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2013 | 22 | 2013 |
4+ 4+ 4 sistem değişikliğinin ilk yılında ilkokul birinci sınıflardaki durum: Sorunlar ve ihtiyaçlar (Erzincan örneği) NT Yılmaz, MN Güntay-Fidan IV. Eğitim Yönetimi Forumu, 2013 | 18 | 2013 |
Evaluation of Classroom Teachers' Opinions on Science Curriculum in terms of Biology Subjects: Erzincan Sample G Taşçi, M Yılmaz Soylu Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 55-72, 2015 | 8* | 2015 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ KONULARINI MODELLEME İLE ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ M Gülcü, G TAŞÇİ Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 75-97, 2020 | 6 | 2020 |
İlkokul öğrencilerinin biyoloji bilgi metinlerinden infografik tasarlama ve özetleme süreçlerinin farklı değişkenler bakımından incelenmesi G TAŞÇİ Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 11 (3), 536-544, 2019 | 5 | 2019 |
Criteria for High Quality Biology Teaching: An Analysis. G Tasci Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 1069-1085, 2015 | 5 | 2015 |
Developing a scale for quality of using learning strategies G Taşçı, H Yurdugül Universal Journal of Educational Research 4 (4), 2016 | 3 | 2016 |
Biology teaching through self-regulated learning and cognitive structure: An analysis of the effect of learning strategies for cognitive development via la tent growth model ÖADBÖ PANELİ | 2 | 2017 |
Developing a Scale for Perceptions of Competency in Teaching Quality. G Tasci, B Atar Universal Journal of Educational Research 4 (4), 878-885, 2016 | 2 | 2016 |
INVESTIGATION OF COGNITIVE STRUCTURE OF PRESERVICE BIOLOGY TEACHERS IN SELF-REGULATED LEARNING ENVIRONMENT G Taşçi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 941-956, 2015 | 2 | 2015 |
Biyoloji öğretimi: Öğretim programları biyoloji kazanımlarının incelenmesi G TAŞÇİ Milli Eğitim Dergisi 52 (240), 2763-2786, 2023 | 1 | 2023 |
Biyoloji Öğretiminde İnfografik Kullanmaya İlişkin Görüşler: Bir Uygulama Örneği. G Taşçi | 1 | 2016 |
Developing a scale for perceptions of competency in biology teaching G Tasci Journal of Baltic Science Education 14 (6), 764-778, 2015 | 1 | 2015 |
Examining A Long-Term Activity Process For The Field Of Engineering Design Skills T Öksüz, G Taşçi Online Science Education Journal 8 (2), 61-76, 2023 | | 2023 |
Biyoloji Ders Kitaplarında Bulunan Öğrenme Etkinliklerinin İncelenmesi: 10. Sınıf Örneği G TAŞÇİ, D KILIÇ, BD ALTUNOĞLU Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 145-164, 2023 | | 2023 |