Takip et
Caner Cesmeci
Caner Cesmeci
itu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer responses to service failures on social media
K Varnali, C Cesmeci
Journal of Services Marketing 36 (5), 691-709, 2022
62022
How does the construal level affect consumers’ intention to adopt product ratings and individual reviews?
C Çeşmeci, Ş Burnaz
Business & Management Studies: An International Journal 10 (4), 1335-1353, 2022
32022
The role of music in persuasion: An evolutionary approach
C Çeşmeci
Istanbul Bilgi University, 2017
12017
Beyond the Odds: Framing and Taming Base-Rate Neglect in Organizational and Consumer Decision-Making
C Cesmeci
Overcoming Cognitive Biases in Strategic Management and Decision Making, 1-23, 2024
2024
The impact of aggregate ratings and individual reviews on consumer decision-making: A construal level theory perspective
C Çeşmeci
Istanbul Technical University, 2023
2023
Has Luxury Consumption Something to do with Fear and Love?
C Cesmeci, S Burnaz
Enlightened Marketing in Challenging Times: Proceedings of the 2019 AMS …, 2020
2020
BIST Perakende Ti̇caret Sektöründeki̇ İşletmeleri̇n Şi̇kayet Süreci̇ndeki̇ Müşteri̇ Memnuni̇yeti̇ ile Satış İadeleri̇ni̇n Değerlendi̇ri̇lmesi̇
CÇ Günay Deniz Dursun
II.Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi, 2019
2019
The Role of Music in Persuasion: An Evolutionary Approach
KV Caner Cesmeci
2017 AMA Summer Academic Conference San Francisco, doi: 10.13140/RG.2.2 …, 2017
2017
Customer Complaint Handling in Social Media A Justice Theory Approach
HP Kaan Varnali, Cengiz Yilmaz, Berna Tarı Kasnakoğlu, Caner Çeşmeci, Hilal ...
5th EMAC Regional Conference, Katowice, Poland., 36, 2014
2014
Specific Emotions and Explicit Content in Customer Complaints: Implications for Predicting Customer Loyalty
CÇ Berna Tarı, Cengiz Yılmaz, Kaan Varnalı, Halil Pak, Hilal Terzi
5th EMAC Regional Conference, Katowice, Poland., 35, 2014
2014
Müşteri şikayet süreci yönetiminin firma pazarlama ve finansal performansına etkileri. gerçek şikayet verileri ve şikayetçi-algılarının farklı sektörlerde incelenmesi
TB Kasnakoğlu, C Yılmaz, K Varnalı, C Çeşmeci, H Terzi, H Pak
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11