Takip et
SEVAL FER
SEVAL FER
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yapılandırmacı öğrenme kuramdan uygulamaya
S Fer, I Cirik
Morpa, 2009
3032009
Öğretim tasarımı (4. Baskı)
S Fer
Ankara: Anı Yayıncılık, 2011
265*2011
Aktif Öğrenme Modeliyle Oluşturulan Öğrenme Ortamının Öğrenme, Öğretme ve İletişm Sürecine Etkisi.
S Kalem, S Fer
Educational Sciences: Theory & Practice 3 (2), 2003
2022003
CIPP evaluation model scale: development, reliability and validity
K Hakan, F Seval
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 592-599, 2011
1892011
Düsünme stilleri envanterinin geçerlik ve güvenirlik çalismasi
S Fer
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri 5 (1), 31, 2005
173*2005
1923 yılından günümüze cumhuriyet dönemi ilköğretim programları üzerine bir inceleme
S Fer
1222005
Evaluation of English curriculum at Yildiz Technical University using CIPP model
H Karatas, S Fer
Egitim ve Bilim 34 (153), 47, 2009
1152009
Öğretmenlerde ve öğrencilerde yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması nedir
S Fer, İ CIRIK
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 2006
1102006
Modüler program yaklaşımı ve bir öneri
S Fer
Milli Eğitim Dergisi 147, 2000
1072000
İlköğretim programlarının örtük programın ve okul dışı etmenlerin değerleri kazandırma etkililiğinin 8 sınıf ilköğretim öğrencilerinin ve öğretmenlerinin görüşlerine göre …
D Kuş, S Fer
1062009
DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ ENVANTERİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI NEDİR?
MO Cesur, FER Seval
932007
Sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamı tasarımının öğrenenlerin akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi nedir
S Akyol, S Fer
International conference on new trends in education and their implications …, 2010
872010
Qualitative evaluation of emotional intelligence in-service program for secondary school teachers
S Fer
The Qualitative Report 9 (4), 562-588, 2004
862004
ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI ENVANTERİNİN DİLSEL EŞDEĞERLİK, GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
E Çolak, FER Seval
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (1), 197-211, 2007
852007
Çok yönlü zeka alanlarına göre düzenlenen öğretim etkinliklerine ilişkin öğrencilerin görüşleri ve başarıları Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
G Yılmaz, S Fer
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25, 2004
772004
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK YETERLİKLERİNİN GELİȘTİRİLMESİNDE SOSYAL YAPILANDIRMACI ÖĞRETİM TASARIMI UYGULAMASININ ETKİSİ
H Turgut, FER Seval
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 24 …, 2006
542006
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları
S Fer, İ Cırık, S Altun, E Çolak, R Özkılıç, E Şahin, S Avcı, S Yüksel, ...
içinde, Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımlarına giriş (ss. xiii), Anı …, 2011
482011
Social constructivism and social constructivist curricula in Turkey for the needs of differences of young people: Overview in light of the PROMISE project
S FER
Waxmann Verlag co., 2009
442009
Birleştirme II tekniği ile oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi: Kartal Mesleki Eğitim Merkezi’nde bir durum çalışması
S Avcı, S Fer
Eğitim ve Bilim 29 (134), 2004
412004
Aday öğretmenlerin düşünme stilleri nedir
S Fer
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 28-30, 2005
382005
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20