Takip et
Handan Güler İplikçi
Handan Güler İplikçi
cbu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ
HG İplikçi
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 7 (1), 65-77, 0
62*
İLETİŞİMDE TEMEL MODELLER VE KİTLE İLETİŞİM MODELLERİ
HG İplikçi
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 7 (2), 15-25, 2015
212015
Dijital iletişim ve çocuk: Türkiye’de çocuk web sitelerindeki reklamlara yönelik bir içerik analizi
HG İplikçi, B Mikail
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 242-256, 2018
82018
Bir marka bileşeni olarak logolar ve logolarda tipografi kullanımının marka değerine etkisi
HG İplikçi
Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
72016
Algıların Ötesi: Bilinçaltı Reklamcılık, Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
H Güler
Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Kocaeli, 2008
62008
Üniversitelerde Markalaşma Süreci
B Öksüz, H GÜLER İPLİKÇİ
AR Gökbunar içinde, Yerelden Globale Stratejik Araştırmalar IV, 247-257, 2018
32018
Pazarlama ve Tüketici Davranışı
H Güler İplikçi
22022
İletişimsel Bir Bakış Açısı ile Reklamcılıkta Göstergebilimin Rolü
HG İplikçi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (4), 287-306, 2022
12022
TİPOGRAFİK LOGOLAR VE MARKA DEĞERİ
HG İPLİKÇİ
Turkuaz Kongre Organizasyonu Fuarcılık Yayıncılık Eğitim Turizm ve Ticaret …, 2023
2023
Pazarlama ve Tüketici Davranış Modelleri
HG İPLİKÇİ
Turkuaz Kongre Organizasyonu Fuarcılık Yayıncılık Eğitim Turizm ve Ticaret …, 2022
2022
Reklamcılığın Siyahi Öncüsü: Caroline Robinson Jones
I Aktuğlu, H Güler İplikçi
Reklam Ustaları 3, 2021
2021
YERELDEN GLOBALE STRATEJİK ARAŞTIRMALAR IV
AR Gökbunar, C Ercan, YT Yıldırım
IJOPEC PUBLICATION, 2018
2018
Sosyo-Ekonomik Stratejiler IV: Tasarım Stratejileri
İ Yüksek, H Güler İplikçi
2017
DETERMINATION OF SMARTPHONE BRAND PEREFERENCES VIA MARKOV CHAIN ANALYSIS: A CASE STUDY ON UNIVERSITY 1ST GRADERS
HH Oztemiz, HG Iplikci
PressAcademia Procedia 3 (1), 674-684, 2017
2017
PERMISSION MARKETING IN THE NEW ECONOMY
HG Iplikci
PressAcademia Procedia 3 (1), 685-690, 2017
2017
TÜKETİCİLERİN YAŞ VE CİNSİYET ÖZELLİKLERİNİN MARKA VE LOGOLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: SEKTÖR BAZLI BİR ARAŞTIRMA
H Güler İplikçi, I Aktuğlu
2016 Business Strategies, 181-187, 2016
2016
CUMHURİYETİN 100. YILINDA REKLAM VE TÜKETİCİ ALGISI: REKLAM OKURYAZARLIĞININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
HG İPLİKÇİ
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları 2 (8), 105-120, 0
Sosyo... Ekonomik Stratejiler iV: Tasarım Stratejileri
İ YÜKSEK
Global Business Research Congress (GBRC), May 24-25, 2017, Istanbul, Turkey
HG Iplikci
Global Business Research Congress (GBRC), May 24-25, 2017, Istanbul, Turkey
HH Oztemiz, HG Iplikci
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20