Takip et
İbrahim Bozacı
İbrahim Bozacı
Kırıkkale Üniversitesi, Keskin MYO, Pazarlama, Doç. Dr.
kku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An investigation of customer behaviours in social media
T Durukan, I Bozaci, AB Hamsioglu
European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences 44 (44 …, 2012
962012
Şikâyet yönetim süreci sonrası memnuniyeti etkileyen faktörler üzerine uygulamalı bir araştırma
İ Gökdeniz, İ Bozaci, E Karakaya
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 173-185, 2011
74*2011
Mobile number portability in Turkey: An empirical analysis of consumer switching behavior
T Durukan, I Bozacı, TT Dogan
European Journal of Social Sciences 20 (4), 572-585, 2011
352011
A survey on determinants of word of mouth in social media
T Durukan, I Bozaci
International Journal of Economics 1 (7), 36-44, 2012
342012
The role of individual characteristics on customer loyalty
T Durukan, I Bozaci
International Journal of Business and Social Science 2 (23), 2011
302011
The Effect of Boredom Proneness on Smartphone Addiction and Impulse Purchasing: A Field Study with Young Consumers in Turkey
I BOZACI
The Journal of Asian Finance, Economics and Business (JAFEB) 7 (7), 509-517, 2020
292020
Çalışanların Bireysel Değerleri ile Örgütsel Çatışma Yönetimi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Kamu Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma
A Gürer, Ö Melahat, İ Bozacı
The Journal of Academic Social Science Studies 29, 439-455, 2014
21*2014
Müşterinin firmaya şikayet etme eğilimini etkileyen bireysel faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
İ GÖKDENİZ, T DURUKAN, İ BOZACI
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 (1), 17-36, 2012
182012
Dini Grup Bağlılığı ile Tüketici Tercihleri İlişkilerinin İncelenmesi: Kırıkkale İlinde Gerçekleştirilen Bir Alan Araştırması
İ BOZACI, Y GÜLER
International Journal of Science Culture and Sport 3 (Special Issue 3), 163-176, 2015
17*2015
Girişimcilik, Örnekler ve İş Planı Rehberli
İ BOZACI
Beta, 2015
132015
Moral Intelligence and Sustainable Consumption: A Field Research on Young Consumers
I Bozaci
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 4 …, 2014
112014
Algılanan yönetici kibrinin, satış elemanlarının tükenmişlik ve işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisine yönelik bir alan araştırması
İ Bozacı, GE Çiftçi, A Gürer
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (1), 2018
9*2018
Kültür ile girişimcilik eğilimi ve ortaklık kültürü ilişkilerinin incelenmesi: Kırıkkale ili üniversite öğrencileri örneği
YB Güler, İ Bozacı, E Karakaya
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 …, 2016
9*2016
İnstagram sanal etkileyicileri ile moda pazarlaması: Bir İçerik Analizi
İ Bozacı, F Bulat
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication - TOJDAC 10 (4 …, 2020
7*2020
Engelli Tüketicilerin Alışveriş Ortamında Karşılaştığı Sorunlar ve Engelli Olmayanların Bu Sorunlar Hakkındaki Algılamaları: Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması
İ Bozacı
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (47), 731-742, 2016
72016
Situational Factors Affecting Customer Complaining Propensity to Firm
T DURUKAN, Í GöKDENÍZ, Í BOZACI
Business Management Dynamics 2 (2), 26, 2012
72012
Bireysel Zaman Baskısının Satın Alma Sonrası Pişmanlığa Etkisinde Alışverişte Zaman Baskısının Aracı Rolü Üzerine Bir Araştırma
İ Bozacı
OPUS 10 (17), 2019
62019
Social media and consumer communications in crisis periods
T Durukan, I Bozaci
British Journal of Marketing Studies 2 (3), 26-33, 2014
62014
Müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen örgütsel faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
İ BOZACI, T DURUKAN, İ GÖKDENİZ
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 47 (2), 30-46, 2012
6*2012
Development of a digital photo hoarding scale: A research with undergraduate students
İ Bozacı, İ Gökdeniz
Management Science Letters 10 (2020), 2193–2200, 2020
52020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20