Follow
Ayşe Derya Işık
Ayşe Derya Işık
Sınıf Öğretmenliği Doçent, Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Verified email at bartin.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri
N Usta, AD Işık, G Şahan, S Genç, F Taş, G Gülay, F Diril, Ö Demir, ...
International Journal of Social Sciences and Education Research, 2017
40*2017
Elektronik kitapların eğitimde kullanılabilirliği
AD IŞIK
Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (2), 395-411, 2013
332013
Use of technology in constructivist approach
AD Isik
Educational Research and Reviews 13 (21), 704-711, 2018
282018
Türkiye ve Almanya'daki hayat bilgisi ders kitaplarının resim-metin ilişkileri ve kullanımları bakımından karşılaştırılması
A Tural, G Şahan, AD Işik, S Özdemir, H Uysal, O Yilmaz
Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 770, 2017
27*2017
Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Bireyler Yetiştirmede Görev ve Sorumlulukları
AD Işık
The Journal of Academic Social Science 6 (6), 585-601, 2013
252013
Oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına etkisi
N Usta, AD Işık, F Taş, G Gülay, G Şahan, S Genç, F Diril, Ö Demir, ...
İlköğretim Online, 2018
24*2018
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ İÇİN OLUŞTURMACI YAKLAŞIM DOĞRULTUSUNDA HAZIRLANAN ÖĞRENME PAKETİNİN ETKİLERİ
AD IŞIK, ET RIZA
Milli Eğitim Dergisi 42 (196), 142-167, 2012
192012
Sunular yardımıyla öğrencilerin yaratıcı düşünme becerilerini geliştirme
AD IŞIK
Bartın University Journal of Faculty of Education 1 (1), 89-96, 2012
182012
Mobil öğrenme uygulamalarının öğretmen adaylarının tablet bilgisayar kullanma becerilerine etkisi
F GÜNEŞ, AD ISIK, B ÇUKURBAŞI
Bartın University Journal of Faculty of Education, 1-10, 2015
16*2015
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
F Güneş
15*2014
KWL (ne biliyorum? ne öğrenmek istiyorum? ne öğrendim?) stratejisinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına etkisi
S Tokgöz, AD ISIK
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (1), 57-84, 2020
132020
Fen bilimleri dersi öğretim programındaki kazanımların yaşam boyu öğrenme yetkinlikleri açısından incelenmesi
B YALKIN, AD IŞIK
The Journal of Limitless Education and Research 4 (2), 167-188, 2019
132019
İlköğretim 5. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Oluşturmacı Yaklaşım Doğrultusunda Hazırlanmış Öğrenme Paketinin, Öğrenme Paketine Ve Fen Ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ve …
AD Işık
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007
132007
Hastaların hemşireleri değerlendirmesi. II
Ç Fadıloğlu, T Özbayır, A Işık, AS Özsoy, A Saruhan, A Sarıkaya
Ulusal Hemşirelik Kongresi Bildirileri, 12-14, 1992
131992
İlkokul üçüncü sınıf Türkçe ders kitabı etkinliklerinin sınıf öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda incelenmesi
Ü MURADOĞLU, AD IŞIK
The Journal of Limitless Education and Research 4 (1), 19-39, 2019
122019
Mobil öğrenmeden sınırsız öğrenmeye
AD Işık
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi 1 (1), 21-31, 2016
12*2016
The Relationship between Primary School Teacher Candidates' Tendency for Lifelong Learning and Their Perceptions of Computer Self-Efficacy.
AD Isik
Educational Research and Reviews 10 (17), 2512-2523, 2015
122015
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin okuma başarısını etkileyen sosyo-kültürel faktörler
AD IŞIK, E Akosmanoğlu, A Bilir
İlköğretim online 14 (4), 1327-1340, 2015
11*2015
Yaratıcılığı geliştirme tekniklerinin öğrenilmesinin yaratıcı düşünme becerileri üzerindeki etkisi
AD ISIK, G SAYGILI
Bartın University Journal of Faculty of Education, 133-139, 2015
112015
Türkçede sık kullanılan harfler ve öğretilmesi
F GÜNEŞ, AD IŞIK
The Journal of Limitless Education and Research 3 (1), 1-26, 2018
82018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20