Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri N Usta, AD Işık, G Şahan, S Genç, F Taş, G Gülay, F Diril, Ö Demir, ... International Journal of Social Sciences and Education Research, 2017 | 40* | 2017 |
Elektronik kitapların eğitimde kullanılabilirliği AD IŞIK Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (2), 395-411, 2013 | 33 | 2013 |
Use of technology in constructivist approach AD Isik Educational Research and Reviews 13 (21), 704-711, 2018 | 28 | 2018 |
Türkiye ve Almanya'daki hayat bilgisi ders kitaplarının resim-metin ilişkileri ve kullanımları bakımından karşılaştırılması A Tural, G Şahan, AD Işik, S Özdemir, H Uysal, O Yilmaz Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 770, 2017 | 27* | 2017 |
Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Bireyler Yetiştirmede Görev ve Sorumlulukları AD Işık The Journal of Academic Social Science 6 (6), 585-601, 2013 | 25 | 2013 |
Oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına etkisi N Usta, AD Işık, F Taş, G Gülay, G Şahan, S Genç, F Diril, Ö Demir, ... İlköğretim Online, 2018 | 24* | 2018 |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ İÇİN OLUŞTURMACI YAKLAŞIM DOĞRULTUSUNDA HAZIRLANAN ÖĞRENME PAKETİNİN ETKİLERİ AD IŞIK, ET RIZA Milli Eğitim Dergisi 42 (196), 142-167, 2012 | 19 | 2012 |
Sunular yardımıyla öğrencilerin yaratıcı düşünme becerilerini geliştirme AD IŞIK Bartın University Journal of Faculty of Education 1 (1), 89-96, 2012 | 18 | 2012 |
Mobil öğrenme uygulamalarının öğretmen adaylarının tablet bilgisayar kullanma becerilerine etkisi F GÜNEŞ, AD ISIK, B ÇUKURBAŞI Bartın University Journal of Faculty of Education, 1-10, 2015 | 16* | 2015 |
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ F Güneş | 15* | 2014 |
KWL (ne biliyorum? ne öğrenmek istiyorum? ne öğrendim?) stratejisinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına etkisi S Tokgöz, AD ISIK Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 18 (1), 57-84, 2020 | 13 | 2020 |
Fen bilimleri dersi öğretim programındaki kazanımların yaşam boyu öğrenme yetkinlikleri açısından incelenmesi B YALKIN, AD IŞIK The Journal of Limitless Education and Research 4 (2), 167-188, 2019 | 13 | 2019 |
İlköğretim 5. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Oluşturmacı Yaklaşım Doğrultusunda Hazırlanmış Öğrenme Paketinin, Öğrenme Paketine Ve Fen Ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ve … AD Işık Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 13 | 2007 |
Hastaların hemşireleri değerlendirmesi. II Ç Fadıloğlu, T Özbayır, A Işık, AS Özsoy, A Saruhan, A Sarıkaya Ulusal Hemşirelik Kongresi Bildirileri, 12-14, 1992 | 13 | 1992 |
İlkokul üçüncü sınıf Türkçe ders kitabı etkinliklerinin sınıf öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda incelenmesi Ü MURADOĞLU, AD IŞIK The Journal of Limitless Education and Research 4 (1), 19-39, 2019 | 12 | 2019 |
Mobil öğrenmeden sınırsız öğrenmeye AD Işık Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi 1 (1), 21-31, 2016 | 12* | 2016 |
The Relationship between Primary School Teacher Candidates' Tendency for Lifelong Learning and Their Perceptions of Computer Self-Efficacy. AD Isik Educational Research and Reviews 10 (17), 2512-2523, 2015 | 12 | 2015 |
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin okuma başarısını etkileyen sosyo-kültürel faktörler AD IŞIK, E Akosmanoğlu, A Bilir İlköğretim online 14 (4), 1327-1340, 2015 | 11* | 2015 |
Yaratıcılığı geliştirme tekniklerinin öğrenilmesinin yaratıcı düşünme becerileri üzerindeki etkisi AD ISIK, G SAYGILI Bartın University Journal of Faculty of Education, 133-139, 2015 | 11 | 2015 |
Türkçede sık kullanılan harfler ve öğretilmesi F GÜNEŞ, AD IŞIK The Journal of Limitless Education and Research 3 (1), 1-26, 2018 | 8 | 2018 |