Takip et
Prof. Dr. Ali YAYLI
Prof. Dr. Ali YAYLI
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi
hbv.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Is the Turkish tourism industry ready for a disabled customer's market?: The views of hotel and travel agency managers
Y Ozturk, A Yayli, M Yesiltas
Tourism management 29 (2), 382-389, 2008
2222008
E-WOM: The effects of online consumer reviews on purchasing decisions
A Yaylı, M Bayram
International Journal of Internet Marketing and Advertising 7 (1), 51-64, 2012
2032012
Otel web sitelerinin içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi
M Bayram, A YAYLI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (27), 347-379, 2009
1702009
Konaklama işletmeleri yöneticilerinin bedensel engelliler pazarına bakış açıları üzerine bir araştırma
A Yayli, Y Öztürk
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 17 (1), 87-97, 2006
1052006
A study on the travel patterns of physically disabled people
T Var, M Yeşiltaş, A Yaylı, Y Öztürk
Asia Pacific Journal of Tourism Research 16 (6), 599-618, 2011
842011
Üniversitelerin marka kişiliği algısının belirlenmesi üzerine bir araştırma
E Aysen, A Yaylı, E Helvacı
İşletme Araştırmaları Dergisi 4 (4), 182-204, 2012
782012
Tüketicilerin Helâl sertifikalı ürün tercihleri üzerine bir araştırma Istanbul ili örneği
H Özdemir, A Yaylı
İşletme araştırmaları dergisi 6 (1), 183-202, 2014
772014
Çalışanın örgütsel bağlılığı, performansı ve işten ayrılma niyeti arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
H Özdemir, A Yaylı
Journal of Recreatıon and Tourism Research (JRTR) 1 (1), 48-58, 2014
412014
Türkiye ve Polonya’da turizm sektörü çalışanlarının örgütsel adalet ve örgütsel bağlılık algılarının karşılaştırılması. 17
A Yaylı, S Çöp
Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiriler Kitabı, 21-23, 2009
272009
Rekrasyona giriş
A Yaylı
Detay Yayıncılık, 2014
262014
Otel işletmelerinde işe alıştırma eğitiminin işgören performansına etkisi üzerine Kazakistan'da bir uygulama
A Yaylı, K Temiraliyeva
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 96-120, 2006
262006
Doğrudan pazarlama aracı olarak internet: Konaklama işletmeciliği örneği
A Yaylı
Pazarlama Dünyası 14 (79), 36-40, 2000
252000
İşgörenlerin iş ve serbest zaman çatışma düzeyleri ile mesleki tükenmişlik ve yaşam tatmini ilişkisi: Ankara’daki 4-5 yıldızlı otel çalışanları üzerine bir uygulama
A Iskender, A YAYLI
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (1), 95-112, 2017
232017
Özel ilgi turizmi
A Yaylı, Ö Sürücü
Ankara: Detay Yayıncılık, 2016
222016
How social media works in destination marketing? A content analysis on Twitter
A Yayli, M Bayram, Ü Bayram
10th International Marketing Trends Congress. París, Francia, 2011
212011
Turistlerin her şey dahil sistemini tercih etme nedenleri
A Yaylı, İ Yaylı
İşletme Araştırmaları Dergisi 4 (1), 143-162, 2012
182012
Web-based destination marketing: Do official city culture and tourism websites’ in Turkey consider international guidelines?
A Yayli, M Bayram
Tourism: An International Interdisciplinary Journal 58 (1), 51-60, 2010
172010
GENÇLERİN SERBEST ZAMAN DEĞERLENDİRME ARACI OLARAK REKREATİF FAALİYETLERE KATILIM DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
A İSKENDER, A Ceren, A YAYLI
Journal of Recreation and Tourism Research 2 (1), 36-42, 2015
152015
Examining safety behaviour with the safety climate and the theory of planned behaviour
C Avci, A Yayli
Int J Arts Sci 7, 611-26, 2014
152014
Türkiye'deki Akademisyenlerin İnterneti Kullanım Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
A YAYLI, Y Öztürk, MN Alabay
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 259-277, 2003
152003
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20